Як мені будувати далі своє життя без нього?
Доброго дня
Я в стосунках 9 років, але за цей час між мужчина, так і не зробив вибір на нашу користь і я боюсь що і не зробить
Він не поряд
Я постійно одна, з усіма проблемами .. в дні народження … я дуже втомилася
Я дбаю про себе
Але мені не вистачає опори, я хочу сімʼю
Але і відпустити і не чекати що мужчина мій повернеться не можу
Через це не знайомлюсь
Серце не вільна
Не відпускаю його
Уже звикла проводити дні народження одна і жити одна і справлятись з життям без підтримки
Але так не повинно бути
Що мені робити? Забути його .. поставити хрест що він не повернеться в ми не будемо разом? Чи жити як живеться тільки не мучити себе думками
Не впевнена що зустріну кращого чоловіка ..

Ответы психологов
Лучший ответ
Добрий день! Ваші стосунки несуть біль та страждання і являють собою «голод», «спрагу» за коханою людиною. Це любовна залежність (психо-емоційна), яка часто характеризує стан однієї людини, затягується на роки (9 років) і перетворюється на хворобу, яку треба лікувати. Формується порочне коло: партнер більше віддаляється. уникає, а у вас з роками посилюється страх бути покинутою, почуваєте себе непотрібною та недооціненою, Ваша поведінка – це поведінка з фіксацією на іншій людині. На жаль, такий стан – це не любов.
Що робити?
Повернути процес фокусу з партнера на СЕБЕ, що базується на усвідомленні проблеми, встановленні особистих кордонів, заміні негативних думок на позитивні, підвищенні самооцінки та заповненні внутрішньої порожнечі власними цілями.
Якщо ви не можете самостійно вийти з цієї ситуації, зверніться до психотерапевта який допоможе з’ясувати причину психо - емоційної залежності, переглянути деструктивні установки (неусвідомлені глибинні переконання що блокують розвиток, знижують самооцінку та руйнують життя людини) та навчитися будувати здорові кордони.
Це допоможе вам більше не потрапляти у таку ж залежність у майбутньому, не наступати на ті самі граблі і будувати з новим партнером здорові стосунки.
Алла Веленко психолог
Київ ·
Доброго вечора Моллі.
Дев'ять років для того, щоб визначитися - більше, ніж достатньо.
Але, як на мене, питання не в тому, чи визначився він. А в тому, чи можете визначитися Ви? І як можете жити далі? "Що мені робити? Забути його .. поставити хрест що він не повернеться в ми не будемо разом? Чи жити як живеться тільки не мучити себе думками?"
Ви можете щось вибрати для себе з того, що написали?
Він приходить тоді, коли хоче і іде тоді, коли йому потрібно. А де в стосунках Ви та Ваші бажання? Ви можете поставити хрест на ньому, поки він сам не захоче піти від Вас?
А якщо все залишити так, як є, чи зможете себе не мучити думками? Вас влаштує не мати сім'ю та дітей і жити, очікуючи чоловіка, який про Вас не згадує навіть на день народження?
Ви зможете в такому становищі бути щасливою?
І ще. Як на мене, занадто мало інформації, але певні припущення можна спробувати зробити.
Ви перебуваєте в повній психо-емоційний залежності від цього мужчини. Тому, щоб знайти вихід з цієї ситуації, потрібно знайти і "коріння" такої Вашої терпимості до того, хто відверто Вас зневажає.
Чи було Ваше дитинство щасливим?
Чи були стосунки з батьками довірливими та теплими? Чи відчували Ви себе в дитинстві психо-емоційно захищеною?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389113 для Марта Калина
Дякую
Мені вчора подарували квіти, а мама почала допитуватись а хто це а хто це, ніби псувати мені настрій
При тому вона не допомогла ні з прибиранням.. ні з чим
Подарувала мені ножнички манікюрні .. ну те що потрібно було
Дратує що живу з нею і навіть не маю де сховатись