Була коханкою по неволі
Зустрічалась з чоловіком близько року. Розійшлись. Звинувачувала себе. Через декілька місяців побачила його з дружиною і дитиною! Відчула відчай, злість, гнів, образу і відразу до себе і до нього… почала жаліти себе, бо вже три роки на моєму шляху зустрічаються тільки одружені чоловіки. Вони приховують сімейний стан, коли дізнаюсь- одразу розриваю звʼязки. Як пережити цей біль. Шукаю постійно проблему в собі. Я втомилась

Ответы психологов
На жаль, так буває, що жінка якимось чином приваблює одружених чоловіків, ніби має якийсь "магніт" для чоловіків, які вже перебувають у стосунках.
Головна проблема полягає в тому, що Ви, можливо, несвідомо боїтеся глибоких та серйозних стосунків із чоловіками, які вільні від зобов'язань.
Чому це відбувається?
По-перше, розпочати стосунки з вільним чоловіком може бути складніше.
Він почувається впевненіше, і Ви, можливо, побоюєтеся, що не зможете відповідати його очікуванням (повторююсь, все це відбувається на підсвідомому рівні).
По-друге, стосунки з одруженим чоловіком часто мають легкий і невимушений характер.
Він шукає романтику не з метою створити нову сім'ю, а щоб просто урізноманітнити своє життя.
Такі стосунки можуть здаватися більш простими та менш вимогливими.
Можуть бути й інші причини, треба розбиратися.
Якщо у Вас є сценарій, що повторюється, коли Ви вступаєте у стосунки тільки з одруженими і самостійно не можете подолати цей патерн, зверніться за професійною допомогою психолога.
Доброго ранку, Mashe!
цитата:
БУЛА КОХАНКОЮ ПО НЕВОЛІ
Вважаю, що це може бути частиною вашого сценарію -
цитата:
вже три роки на моєму шляху зустрічаються тільки одружені чоловіки.
От якби ви ще розкрили, який сенс вкладаєте в поняття неволі? Які обставини тиснули на вас? Через що йшли у стосунки в якості коханки?
цитата:
Шукаю постійно проблему в собі.
Ось дивіться - одна справа конструктивно шукати відповіді на актуальні і навіть болючі питання. Що згодом дає шанс на позитивні зміни.
І зовсім інша справа - звинувачувати себе, тим самим ще більше ускладнюючи проблему.
Сьогодні ви, здається, зробили цілком вірний крок, звернувшись до психологів на форум. Наступним кроком може бути обрання одного спеціаліста і плідна взаємодія з ним, адже листування у відкритій темі зазвичай докорінно проблему не розв'язує - лише прояснює деякі початкові моменти.
цитата:
Як пережити цей біль.
Заручившись підтримкою, пройти увесь шлях до усвідомлення свого власного способу побудови близькості з чоловіками. Щось, напевно, спрацьовує таке, чого ви до кінця не усвідомлюєте, проте звертаєте увагу на інші речі. Тому потрібно встановити цілісну картину цього явища.
цитата:
Вони приховують сімейний стан, коли дізнаюсь
Так, вони зазвичай це роблять, бо грають свою гру. І користуються вами(!) Хтось схильний, щоби ним користувались, хтось категорично цього не сприймає.
От спробуйте знайти відповідь в собі, що вас приваблює в чоловіках?
Що вам бажано відчувати у стосунках?
Подружнє життя для вас - це про що?
Відредаговано автором 12-08-2025 10:25:24
м Кам'янське ·
Вітаю
«Зустрічалась з чоловіком близько року. Розійшлись. Звинувачувала себе»
Яка була причина розриву стосунків?
Хто ініціював розставання?
Коли Ви почували себе винною, які висновки зробили, які рішення прийняли?
«]Відчула відчай, злість, гнів, образу і відразу до себе і до нього…» Це дуже потужні почуття. Ви кожного разу, коли розривали стосунки, так себе почували?
Для мене це звучить як історія з минулого. Тобто, вам треба вирішити якесь питання, а ви застрягли й ходите по колу. І це питання відносин у батьківській сімʼї, ваш дитячій досвід.
«Як пережити цей біль»
1.Перестати себе звинувачувати. У стосунках, зазвичай, знаходиться дві людини. Тому, не треба брати на себе відповідальность за дії іншої сторони.
2. Йти в терапію та досліджувати:
дитячий досвід з батьками;
попередні романтичні історії;
рівень тривожності в близьких стосунках;
особисту самооцінку та уявлення про свою цінність
після чого , з більшою вірогідністю , можливо збудувати « здорові» стосунки