Чи варто довіряти своїй інтуїції?
Доброго вечора .
Маю таке питання , а точніше прохання про погляд зі сторони.
Познайомилась на навчальних курсах з одним хлопцем.
Він на рік старший мене.Але здається , що на ціле життя. Дуже самостійний, має багато життєвого досвіду.
Якось одразу почав приділяти мені знаки уваги, він мені сподобався: уважний, має приємний голос, не зовсім мій типаж, але …
На самому початку , ми багато спілкувалися, жартували, почуття гумору ну на 💯 співпало. Не шукала стосунків, довго була сама.
Ми вживу бачились рідко, бо навчання лише частково офлайн.Але на побачення запросив.
На другому побаченні, він сказав , що на вихідні збирається в рідне місто ( курортне) і наполягав на поїздці, типу навіть з родичами мене познайомить.
Я сказала, що це зарано, але тиснув на мене добряче , от наче більше не побачимось.
Було ще пару моментів, де він наче жартома , але принизив мене , тема була гроші.
Я це сказала, що мені неприємно. Спочатку прийняв це в штики, типу в мене проблеми зі світосприйняттям, але після сварки, вибачився.
І тут чесно, в мене увімкнувся якийсь тумблер страху і недовіри до нього.
Одна розмова з ним- ну наче як кота по шерсті: мило ніжно , а інша, коли намагаюсь щось більше про нього дізнатись - доходить до того, що він навіть на високих тонах зі мною говорив.
Я правда не запитувала ніяких « незручних» питань.
Радилась з подругами, вони теж не побачили ніяких питань поганих від мене .
Він мені сказав, що хотів би побудувати довготривалі стосунки зі мною. Тому це нормально питати , як він діє в тій чи іншій ситуації, що для нього ок і табу в стосунках, а у відповідь грубість почула.
Ще почала бачити, що він знов продовжує тиснути і маніпулювати, а ще « дресирувати «, як собаку…
З минулої розмови по телефону в мене дрожав голос,бо хотіли вияснити непорозуміння ,хоча я була в себе вдома на своїй території .Він розмовляв зі мною на «повишених тонах».
Зі сторони, я розумію, що маю теж проблеми з самооцінкою і самоцінністю і сесії з психологом мені потрібні.
Це мій план.
Для себе зрозуміла, що я не хочу мати з ним нічого спільного, бо моя інтуїція, прямо кричить - небезпека.
Але я ніколи не мала справу з такими людьми і бентежить , що він методично не дає мені злитись зі спілкування і став таким лагідним, що аж до рани прикладай. А мені ще з ним вчитись пару місяців разом
Може я наївна і дурна для своїх років, але я боюсь не дай Боже поєднати свою долю із людиною такого складу.
Я не знаю, чи я собі придумую, і треба ще поспілкуватись з ним, або ні.

Ответы психологов
Доброго вечора, Надія!
цитата:
Здається, тут не те що інтуїція кричить, тут здоровий глузд волає. Особливо, якщо узяти до уваги такі ознаки і прояви:
цитата:
Я це сказала, що мені неприємно. Спочатку прийняв це в штики
цитата:
коли намагаюсь щось більше про нього дізнатись - доходить до того, що він навіть на високих тонах зі мною говорив.
цитата:
у відповідь грубість почула.
цитата:
Він розмовляв зі мною на «повишених тонах».
А ще незрозуміла швидкість у намаганні скоротити дистанцію
цитата:
А ще вишукане уміння сподобатись
цитата:
Одна розмова з ним- ну наче як кота по шерсті: мило ніжно
, аби ... Спробуйте завершити речення замість моїх трьох крапок.
цитата:
Може я наївна і дурна для своїх років, але я боюсь не дай
Боже поєднати свою долю із людиною такого складу.
Надю, помірна критичність у ставленні до себе ще нікому не завадила, проте замисліться - от навіщо аж так себе знецінювати?!
цитата:
Ваші сумніви зрозумілі. Отже попрацюйте з ними за допомогою наступних питань:
Якщо спілкуватись, то в якості кого? Навіщо?
Спілкування колег по навчанню? знайомих? друзів? романтичні взаємини?
Як обійтись з криком власної інтуїції - закрити їй рота, не звертати уваги, а, можливо, прислухатись і зробити відповідні висновки та дії?
Відредаговано автором 31-07-2025 22:16:46
Інтуїція - це підказка з вашого підсвідомого. Вона існує саме для таких ситуацій, і підводить дуже рідко.
Ви дуже тверезо і відповідально оцінюєте ситуацію, розкладаєте всі факти по поличкам. Явно хлопець застосовує до вас, так названі, «емоційні гойдалки», такий формат маніпуляції може застосовувати людина нарцисичного складу особистості, або з травматичним досвідом близькості.
В будь-якому випадку якщо вам підказує підсвідомість - що це саме для вас небезпечно - так воно і є.
А психотерапія - це крутий спосіб посилити самоцінність та підкріпити здорову самооцінку, щоб у майбутньому уникати нестабільних партнерів і стосунків.
Запрошую дослідити ці сфери, якщо є такий запит 🙂 .
Відредаговано автором 01-08-2025 00:07:44
Вітаю.
А як ви розумієте, що довіряєте своїй інтуїції?
Що ви робите, коли вона каже "Стоп", а розум починає сумніватися "Може, я вигадую?"
Чому ця думка має більше ваги, ніж тремтіння в голосі чи напруга в тілі після розмови?
А що для вас означає любов у стосунках? Дресура чи взаємоповага?
Коли ви говорите, що вам неприємно, а у відповідь чуєте: "У тебе проблеми зі світосприйняттям»" це звучить як діалог ?
Інтуїція не фантазує ,вона дуже реальна и говорить мовою досвіду, емоцій і тіла.
Якщо від вогню стало гаряче , ви чекаєте опіку? Чи просто відходите?
Не намагайтесь залізти в голову іншій людині , сфокусуйтесь на власних відчуттях. Вас щось зачепило? Хочеться піти? Є роздратування або тривога? Цього достатньо.
Якщо здається , то не здається.Памʼятайте просте правило?
І ваша інтуїція тут на вашому боці.
Можемо разом подивитися в ці сфери, якщо вам це відгукується
Відредаговано автором 01-08-2025 07:12:05
Доброго дня!
Если чисто по интуиции - то тогда вопрос - какие первыми ощущения - у вас возникли в первый день знакомства с ним?
Именно в первый - не вовторой или третий и не через неделю.
Это важно! На самом деле - первое впечатление вомногом подсознательное - когда люди, еще друг друга не успели узнать.
И работают больше уровень инстинктов.
Так вот, прислушайтесь именно к ощущениям первого дня знакомства, и что он вам в первый день говорил?
Может были какието не состыковки или странности?
А все остальное - как он раскрылся потом - это конечно важно - но там уже люди могут играть роли и манипулировать.
А в первые часы, или день человеку сложно играть роль - поэтому проявляет себя настоящим.
"Він на рік старший мене.Але здається , що на ціле життя. Дуже самостійний, має багато життєвого досвіду." Вас зрелость в нем привлекла! (которой возможно вам еще не хватает - либо же вы тоже зрелый человек и вам интересны подобные личности с глубиной - только вот была ли там глубина или только так казалось?
"На самому початку , ми багато спілкувалися, жартували, почуття гумору ну на 💯 співпало." - чувство юмора конечно очень так, склеивает контакт между людьми - если оно вомногом совпадает - легче общаться и обходить острые углы и интереса добавляет в общении - но чувство юмора далеко не показатель - что человек действительно ваш и что будет всегда все гармонично.
Так как человек обычно состоит с разных сторон личности - и темных и светлых.
" Не шукала стосунків, довго була сама." голод на общение и внимание от мужчины - конечно сыграло свое.
Как вам в одиночестве? Как вы его переносите?
"Я сказала, що це зарано, але тиснув на мене добряче , от наче більше не побачимось.!"
А вот это уже, тревожный звоночек! Когда человек начинает давить и продавливать свое - он нарушает ваши границы - перестает с ними считаться! И большая вероятность - что и дальше так продавливать будет - такой стиль поведения у него.
Плюс первая манипуляция от него - загонял вас психологически в рамки - не давая выхода - создавая ситуация либо так, либо вообще не как. Чтоб вы согласились на его условия и манипуляцию!
Игнорируя полностью ваши желания! Манипулятор
"Було ще пару моментів, де він наче жартома , але принизив мене , тема була гроші." - а что конкретно он сказал?
Раз начал унижать попытки такие делать - самоутверждение - похоже на нарцисса - это его тактики унижение - манипуляции - самоутверждение за счет других.
Плюс тема денег - намек на его жадность.
"типу в мене проблеми зі світосприйняттям, але після сварки, вибачився." попытка надавить на вашу самооценку.
"І тут чесно, в мене увімкнувся якийсь тумблер страху і недовіри до нього."
Правильно! Естественная реакция психики - защита от нападения и морального прессинга на вас.
Больше не доверять - что очень верно с манипуляторами именно так и надо.
"Одна розмова з ним- ну наче як кота по шерсті: мило ніжно , а інша, коли намагаюсь щось більше про нього дізнатись - доходить до того, що він навіть на високих тонах зі мною говорив."
Видите, а сам вас близко к себе не подпускает - но сам пытается вами управлять и манипулировать и давить на вас.
Еще один признак манипулятора - они всегда держат на расстоянии - боятся зависимости от другого человека и подчинения.
"Він мені сказав, що хотів би побудувати довготривалі стосунки зі мною. Тому це нормально питати , як він діє в тій чи іншій ситуації, що для нього ок і табу в стосунках, а у відповідь грубість почула."
Конечно нормально лучше узнать человека - прежде чем вступить с ним в отношения!
Это с любым человеком нормально. Но ему это не комфортно - потому что не хочет показывать свои слабые стороны перед вами - не хочет раскрываться.
Он вам дан - для того, чтоб вы перестали оправдываться перед мужчинами и копаться в себе - перестали сомневаться в себе - научились верить в себя и верить себе прежде всего! (а уже потом комуто еще)
Вот зачем, вас судьба с ним свела для проработки именно себя психологически - и больше чтоб не вестись на таких манипуляторов - это если пройдете проработку полностью.
Надеюсь - что пройдете (вы умная)
"Ще почала бачити, що він знов продовжує тиснути і маніпулювати, а ще « дресирувати «, як собаку…"
Ну вот, начал уже во всей красе показывать себя настоящего манипулятора!
У вас в окружении были подобные личности раньше может родственники? (некого он вам не напоминает?)
"Зі сторони, я розумію, що маю теж проблеми з самооцінкою і самоцінністю і сесії з психологом мені потрібні.
Це мій план."
Хороший план - начните его реализовывать.
"Для себе зрозуміла, що я не хочу мати з ним нічого спільного, бо моя інтуїція, прямо кричить - небезпека."
Тогда чего вы ждете? Чтоб еще больше вам нагадил и потоптался на вашей психики?
Не верится что люди могут быть такими да?
Могут еще как (увы - это люди)
Поэтому спасайте себя уже сейчас - не ждите!
И верьте себе и своей интуиции - она верный ваш друг и соратник!
Это нормально верить себе!
Этот человек таким грязным образом - учит вас на самом деле слышать себя свои желания!
Вы очень не зря обращаете внимание на тревожные звоночки со стороны мужчины. И вы описываете их немало. Доверяйте своей интуиции и тому, что видите, потому что мужчина уже показывает свою неспособность к здоровым отношениям - манипуляции, давление, повышенный тон, унизительные высказывания. Но все это чередуется с хорошим поведением, чтобы создать иллюзию, что не, я хороший, то тебе просто кажется. Типичные эмоциональные качели и возможно и абьюз в будущем. И он делает все, чтобы вы попались на крючок и не вышли из отношений.
Поэтому не ведитесь на периоды адекватного общения. Себя настоящего мужчина показал себя и не раз, как раз в те моменты, когда повышал на вас голос, давил и что-то требовал. Тут надо бежать и подальше от такого
Интересно про то, почему вы сомневаетесь в том, что видите?
Почему эти периоды, когда, как вы говорите, хоть к ране прикладывай, как будто держат вас и вы не так уверены в своих ощущениях?
Возможно кто-то из родителей был с подобным поведением?
Дополнение от автора вопроса ·
Дякую вам велике ☺
В сімʼї такого не було ніколи. Батьки себе так не поводили
Я зрозуміла, що певно ще підсвідомо знецінювала себе перед ним, не слідкувала за розповідями своїми.
Мені ще велика дорога до цінності себе , а цю історію завершу 💯.