My husband disappears
We recently reconciled after a 3-year break. I had written to him, he read my messages and was in touch, and I had already gone through the journey from anger to despair, seeing how he reacted to everything but remained silent. And now he has come. But after our meetings, there's another pause again. He said he would come in two weeks, but almost three have passed already.
He reads my messages, stays in touch, but gives no certainty, only writes about meetings. For three weeks, he hasn't written anything.
I feel anxious and lonely.
I feel like he doesn't appreciate me.
Although he loves me, there's passion, but it feels like waiting, he comes, wins, and leaves.
I miss him.
If I set conditions, he shuts down.
What should I do?

Відповіді психологів
Три роки паузи — це не просто час. Схоже це болючий для вас досвід.
Зараз відчувається що всередині вас живе страх: якщо будете вимогливою, якщо проявлятимете емоції то він знову піде. Тому терпите, навіть коли боляче.
Швидше за все він не робить це навмисно. Є люди, для яких близькість і страх йдуть поруч. Або можуть бути і інші причини його поведінки.
Але ось що важливо побачити: ви вже давно підлаштовуєтесь під нього. Мовчите, чекаєте, стримуєте себе, і насправді вже втомились від цього.
Тому питання не в тому, як зробити так щоб він змінився. А в тому — чи готові ви і далі будувати себе навколо людини, яка не може дати вам стабільності?
Це просто чесне запитання, на яке лише ви можете відповісти.
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю. Дуже прикро, що ви це все переживаєте. Чи ви обговорювали з ним після примирення яким буде ваше спілкування? (він закривається при "умовах", але чи сам він окреслює як бачить майбутнє? Чи можна говорити з ним про це?)
Ваша пауза в три роки - це довга пауза, і за цей час у людей звісно можуть змінитись почуття. Ваші стосунки до паузи були якими? Чи було вам з ним комфортно?
Коли ви кажете, що вам самотньо, тривожно і вам здається він не цінує вас - чи це саме так ви уявляли подальші стосунки з ним після паузи? Що вас зараз об'єднує, окрім пристрасті (яку ви згадали)? Який є фундамент у ваших стосунків, як ви це бачите?
А також - чи є у вас близькі люди, які розуміють вас і зможуть підтримати?
Буде дуже доречно, якщо ви звернетесь до спеціаліста за консультацією, це може допомогти вам, як мінімум, подивитись на проблему з різних кутів, і зрозуміти себе краще. Сил вам і мудрості!