Як зрозуміти, що хочеться?
Останнім часом часто на питання чого ти хочеш не знаю взагалі відповіді. Наприклад сніданок вранці приводить мене у ступор тому , що взагалі не знаю , що хочу в магазині можу бути по часу і взагалі не знати, що взяти . В середині останнім часом пустота і це лякає. В житті немає ніяких фарб робота, дім,. З розваг гортання соц мереж.

Ответы психологов
Как давно такое состояние?
Что происходило в жизни в последнее время, может какие-то события для вас непростые?
Чем раньше была наполнена ваша жизнь? Что радовало?
Вы в Украине сейчас?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389087 для Валентина Михайловна
Влаштувалась на першу в житті роботу. Переїхала в іншу область , тому що вмовили родичі . Тут не має друзів ні з ким не спілкуюсь. Місяці 3-4
У вас много стрессовых событий - новая работа и первая тем более, переезд, нет общения привычного.
Неудивительно, что психика перегружена.
Что бы вам дало ощущение опоры сейчас?
О чем может переживаете сильно на работе?
Как вам в этой новой области в целом? Нравится ли жилье? Жалеете ли, что послушались и переехали или в целом симпатично и нравится?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389089 для Валентина Михайловна
Шкодую , що переїхала, тому що зовсім тут не подобається. Можливо аби відразу не пішла на роботу , а з місяця відпочила освоїлась . Думаю було б легше.
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Ольга, очевидно депрессивное состояние как следствие дезадаптации и психологического НАСИЛИЯ над собой. НЕ хотели, но переехали. Уговорили.
Что данный факт говорит о Вас? О Вашем характере и привычках?
Часто вообще слушаете других и соответственно НЕ слушаете себя?
Что повлияло на Ваше согласие?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389096 для Павел Леонидович
Аргументи були логічні розумом погодилось, але внутрішньо був великий супротив
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Заметьте, я задал больше вопросов, чем Вы ответили. Почему?
Вам не хочется задумываться глубже о себе и понять систему своих реакций?
Потому что вопросы были важные. И точно не случайные.
Что касается логичности, то многое может быть логичным, но при этом, таким же НЕправильным и НЕподходящим именно для ВАС.
Может быть для родственников это и было правильным - тогда может лучше ИМ самим поехать и работать там? Для каждого "правильное" - это всегда что-то СВОЁ. А не просто логично обоснованное. От ума, так сказать.
Но НЕ по душе. А когда есть ощущение, что это "не моё" или "не по душе", то соглашаться никогда НЕ нужно.
Потому что тогда это то явное насилие над собой, о котором я и написал выше.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389101 для Павел Леонидович
Я відповіла тільки на те, що знала відповідь . Я мало що розумію про себе тому тут дуже складно сказати. Чи розуміла я на той момент, що то насилля на собою абсолютно ні. Я виросла в умовах або правильно або ніяк,тому просто не вмію слухати себе.Зараз розумію, що зробила сама собі боляче , але поки шукаю вихід . Переїхати назад зараз можливості немає. Поки шукаю іншу роботу.
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
цитата:
Чи розуміла я на той момент, що то насилля на собою абсолютно ні
Звісно, що не розуміли, тому що, як Ви й пишете:
цитата:
Я мало що розумію про себе тому тут дуже складно сказати
Бо, знову ж таки на це вплинуло:
цитата:
Я виросла в умовах або правильно або ніяк,тому просто не вмію слухати себе
Тобто ЗЗОВНІ нав'язувалося "правильне" сприйняття, а якщо Ваше відповідно було інакшим - то отримували заборону. Через це й розучилися себе слухати, через це й мало себе знаєте.
Це, нажаль, дуже поширена ситуація.
цитата:
Зараз розумію, що зробила сама собі боляче , але поки шукаю вихід
Двічі добре: і що зробили собі боляче - бо це Вас змусило задуматись над важливими речами про себе й те, як Ви робите вибір, і що почали шукати вихід, бо біль часто змушує нас рухатись - така собі мотивація. Хай і з негативним знаком.
цитата:
Переїхати назад зараз можливості немає. Поки шукаю іншу роботу
Так, таке буває, що саме в цей момент змінити щось капітально немає змоги, але можна змінити щось на інструментальному рівні - почати щось робити по-іншому, або от як Ви - змінити роботу. Вже буде значно краще. А пізніше зможете змінити життя в кращий бік й більш кардинально.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389104 для Валентина Михайловна
На жаль не можу . Робота не подобається. Не подобається повною відсутності підтримки і насмішки родичів , що замкнулась в собі і не шукаю собі хлопця і ні з ким не спілкуюсь.
Родные это родители или кто-то другой?
Есть ли у вас друзья, приятели, кто поддерживает?
Чем раньше была наполнена ваша жизнь до переезда?
Какие желания были?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389111 для Валентина Михайловна
Раніше жила з подругою не ідеально , але було з ким поспілкуватись. Було ввечері з ким піти в кав'ярню , просто пройтись, а тепер хоч і поруч є родичі , але таке враження, що зовсім одна.
А кроме подруги были другие люди, увлечения в вашей жизни?
Возможно переезд подсветил ту проблему, что давно была. Просто наличие хоть какой-то подруги помогало это не замечать.
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
цитата:
Не подобається повною відсутності підтримки і насмішки родичів
Судячи з цього, Ваші родичі є токсичними, можливо нарцисичними особистостями, на яких НЕ тільки розраховувати не можна в принципі, але які навіть є психологічно небезпечними для Вас (для інших також). Як вони можуть травмувати інших, Ви можете ознайомитись в статтях:
"Як зрозуміти, чи пережили Ви в дитинстві нарцисичну травму?"
https://upsihologa.com.ua/yak-zrozumiti--chi-perezhili-vi-v-ditinstvi-21-02pavelbasan.html
"Як зрозуміти, чи пережили Ви в дитинстві нарцисичну травму? Частина друга"
https://upsihologa.com.ua/yak-zrozumiti--chi-perezhili-vi-v-ditinstvi-22-02pavelbasan.html
Спробуйте пошукати в собі те, що там описано. Думаю, що щось ТОЧНО знайдете в собі (бо така у Вас суть запитання).
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389123 для Валентина Михайловна
Було , але спілкування було доволі поверхневе. Найбіль
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389123 для Валентина Михайловна
Найбільше спілкувалась з подругою з , якою разом жили. З батьками я тоді найменше спілкувалась.
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день. З того, що ви описуєте,ви знаходитесь не в тому місці,де вам комфортно і під тиском родичів. В такі моменти чутливість/відчуття себе може блокуватися, тому ви і не розумієте бажань.
А якщо так відверто - якщо би все було можливо - то шоб ви зробили прямо зараз? Найперше?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389155 для Віталія Юріївна
Звільнилась з роботи і переїхала в те місце де немає родичів
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Напевно, ви знаєте відповідь на ваше питання,яке ви поставили,як заголовок до цього допису