Неоднозначна ситуація з дружиною друга
Доброго вечора. Нещодавно у мене сталася дивна ситуація з дружиною друга. Я допомагав їй зібрати і перенести речі в машину, вона з дітьми їхала наступного дня до чоловіка в інше місто, він там працює.
Після того як всі наші друзі розійшлися, я залишився ще якийсь час з нею наодинці, діти були в іншій кімнаті. Під час паузи між нашим звичайним спілкуванням вона в якийсь момент подивилася на мене і промовила просто губами, беззвучно фразу «я тебе кохаю» і після цього запитала вже вголос «ти зрозумів, що я тобі сказала?». Я в цей момент розгубився, завагався і відповів їй «ні, не впевнений» щось на зразок того, не пам\'ятаю точно.
І вона відразу переключилася на іншу тему: почала мені розповідати, що вона вміє вести листування в телефоні, не дивлячись на екран, показує, як вона нібито пише фразу «на добраніч» подрузі, при цьому також паралельно промовляючи її беззвучно просто губами, а потім показує телефон з листуванням і як там ця фраза написана без помилок. Але я не помітив, чи була в їхньому листуванні фраза «я тебе кохаю», щоб можна було це розцінити не як звернення до мене, а звернення до подруги в листуванні просто з показом цієї навички мені на практиці. До кінця вечора вона поводилася як зазвичай, без збентеження і якоїсь сором\'язливості, незручності, як зазвичай буває, коли зізнаються в почуттях. На наступний день вона поїхала і ми більше не бачилися.
Для контексту: раніше від неї таких проявів не було, були тільки двозначні жарти. Про кохання могла сказати в контексті, як друга сімʼї. В цілому про флірт або натяки від неї я не можу вам сказати. Я як сумнівний, боязкий, невпевнений у собі чоловік не вмію їх зчитувати.
Підкажіть, будь ласка, що це могло бути і як інтерпретувати ситуацію? Завуальоване зізнання в почуттях, гра чи я просто накрутив собі голову?
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Что для вас означает такое поведение жены друга?
Как вам было раньше с ее шутками, не однозначными?
Есть ли разница для вас, что имела в виду женщина и для чего это сделала?
Доброго вечора, Віталій!
Отже, ваші версії наступні -
цитата:
А тепер спробуйте зробити переклад тієї ситуації, якби ви не були ось такою людиною -
цитата:
Я як сумнівний, боязкий, невпевнений у собі чоловік не вмію їх зчитувати.
, а навпаки - були упевненою в собі особистістю.
Яку б версію ви обрали? Не поспішайте з відповіддю.
І ще. Наступне питання буде ще гострішим і відвертішим.
цитата:
Після того як всі наші друзі розійшлися, я залишився ще якийсь час з нею наодинці
НАВІЩО ви залишись з тією жінкою (дружиною друга) НАОДИНЦІ, як усі друзі розійшлися???
Теж не поспішайте з відповіддю.
Відредаговано автором 17-10-2025 22:13:14
Добрий день. Якщо Вам здається, то частіше всього, так і є. Схоже, що жінка явно Вам симпатизує, судячи з Вашої емоційної розповіді ви цим зацікавились (також, можливо, здивовані/розгублені). Вам важливо розібратись у собі, щоб вирішити цю ситуацію.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386208 для Володимир Анатолійович
Дякую за відповідь
1. Не просто надіти на себе інший костюм і об'єктивно посудити. Напевно вибрав би, що їй нудно і це якась гра, провокація.
2. Бо ми давно вже знайомі і якось для нас всіх це було нормою.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386210 для Виктория Владимировна
Дякую за відповідь
«Якщо Вам здається, то частіше всього, так і є»
Маєте на увазі, що накрутив собі?
По іншому: Ви праві, мабуть деяка симпатія є. Тож 3 в 1 виходить.
Доброе Утро!
" Завуальоване зізнання в почуттях, гра чи я просто накрутив собі голову?"
Тут сложно ответить так однозначно...
Потому что, так как вы склонны к сомнениям и тревоге... и если у вас еще, при этом фантазия хорошая - то может вы просто услышали, то что хотелось вам услышать от этой женщины?
( это как один из вариантов)
Но так же - это могла быть и проверкой женщины на ваши чувства - к ней.
Такая многоходовочка - сначала сказала шепотом - потом когда не получила от вас ясного ответа - началась ее игра с телефоном ( плюс ее шутки неоднозначные)
Есть вероятность, что у нее есть тайные чувства к вам.
Но только вот какого они наполнения - пока не ясно.
( или просто флирт и влечение к вам, или чтото большее)
У вас есть чувства к ней? ( честно себе ответьте)
Что именно вы к ней чувствуете?
И почему остаетесь с ней наедине? ( когда уже все гости разошлись по домам)
Ощущение - что и она и вы ищите - этого близкого контакта.
Что у вас в личной жизни происходит? Есть ли отношения с кемто?
Лучше всего, пока понаблюдайте за ее реакциями - и не делайте поспешных выводов.
Если у нее действительно, есть к вам интерес и чувства - она еще себя проявит.
Но видно, что она хороший манипулятор - так что будьте осторожны - чтоб потом вас не сделали крайним - перед вашим другом. ( чтоб не попасть в неловкую ситуацию)
цитата:
А чому не стати на шлях, що призведе вас до упевненості в собі і, відповідно, об'єктивного сприйняття реальності? Невже не замислювались над такою перспективою. Це ж, як не крути краще, ніж накручувати себе і перебувати у стані невизначеності.
цитата:
Бо ми давно вже знайомі і якось для нас всіх це було нормою
Бачу, ви не прислухались до моєї пропозиції - не поспішати з відповіддю. Важливо зазирнути в себе і відчути, що там відкугується на питання. Бо трохи дивно: для вас з нею "нормою", але не нормою для друзів, які зібрались і пішли, відчуваючи межі пристойності і поваги до друга, що на відстані.
Скажіть собі - для чого ви залишились наодинці? Щоби що відчути? Щоби що відбулось?
Відредаговано автором 18-10-2025 10:29:04