Як донести до партнера, що мені неприємно, коли він залипає на інших
Доброго дня. З хлопцем разом 4 роки, живемо разом, не одружені, дітей немає. У нас є проблеми з довірою через його зради. Дуже довго намагалася вибачити, відчуваю, що вибачила, але іноді стає тривожно. Зрада була, коли ми жили в іншій країні, де він ходив у масажні салони. Я не хочу повертатися туди, хоча він хотів. Тригерить, коли піднімаються теми повій; відчуваю, що він може сміятися з жартів на цю тему і казати «я можу сміятися з любих жартів».
Мене ранить, коли він у моїй присутності залипає на інших жінок. Коли питаю, він каже «так залипав, немає що сказати». Відчуваю знецінення, наче не є єдиною для нього. Пояснюю, що для мене важлива безпека та фокус на мені, але він каже, що у мене «травми, низька самооцінка». До цих стосунків не відчувала проблем з самооцінкою: люблю себе, ціную тіло й обличчя, знаю сильні й слабкі сторони. Але після зрад іноді відчуваю себе менш цінною, наче мене могли легко замінити на когось іншого.
Нещодавно на йозі він постійно дивився на іншу жінку, хоча я була поруч. Для мене помічати гарних людей — окей, але залипати поруч — ранить. Я пояснюю, що хочу відчувати себе унікальною, обраною, навіть якщо поряд є інші привабливі люди. Він пропонує мені теж звертати увагу на інших, хоча раніше йому було неприємно, коли я це робила.
Для мене важливо відчувати безпеку і розуміння, що він обирає мене. Я не зраджувала йому, завжди вірна. Не знаю, як донести, що його увага до інших (залипання, лайки на оголені фото, флірт) руйнує наш зв’язок. Хочу зберегти себе, не відчуваючи, що я «ненормальна» чи «травмована», бо просто потребую близькості, поваги і безпеки. Як можна вийти з цієї ситуації?

Ответы психологов
Мария Радченко психолог
Дніпро ·
Добрий вечір.
Ви кажете, що Ви з хлопцем не одружені і дітей немає (це добре в тому плані, що на стадії шлюбу і тим паче батьківства такі конфлікти спричиняють ще більше клопоту і вирішуються ще важче, ніж коли люди тільки зустрічаються або живуть разом).
Тепер до суті питання. Ви питаєте, як донести до партнера, що він робить Вам боляче залипанням на інших жінок чи жартами про повій. Ви, певне, вже намагались доносити, і його поведінку це не змінило. Бо Ви відповідальні за Ваші почуття і те, щоб їх доносити, він - за свою поведінку. Втім, якщо він не змінює свою поведінку після Ваших слів, що для Вас важливо, ймовірно, у Вас з партнером серйозно розходяться цінності. Тобто, питання у мене таке, що цінного для Вас цих відносинах? Що у Вас спільного з партнером, що тримає вас разом? І головне - якщо він продовжить так поводити себе далі, як Ви почуватимете себе?
Из этой ситуации можно выйти только выйдя из отношений, где вам уже много раз показали и продолжают показывать насколько вас не ценят, не уважают.
Вы 4 года в отношениях, где вам не сделали предложение. Вам изменяют, залипают на других женщин, высмеивают.
Единственное, в чем МЧ прав - у вас низкая самооценка. И она была таковой и до отношений, иначе вы давно бы их завершили.
Вы спрашиваете, как донести до МЧ, что вам неприятно и это портит отношения?
Вы думаете он правда не понимает, что вас это задевает? Да ему просто все равно. А портит отношения...в чем именно? Вы все терпите, не уходите. Удобно же.
А из каких соображений вы остаетесь с МЧ?
Как долго готовы терпеть такое отношение?
Что ценного в отношениях для вас?