Почуваю себе самотнім, якимось не таким і закоханий у подругу
Вже майже декілька років з підліткового віку я відчуваю себе самотнім і дивним. Нещодавно пів року назад я почав розуміти що закоханий у свою подругу з якою ми разом ходимо на гурток. Ми дружимо ще з 10 років нас пов'язує не тільки хоббі але і багато цікавих моментів разом, спільні фандоми, схожі погляди на життя і багато чого іншого. Вона розуміє мене і добре реагує на те що я транс хлопець. Я сумніваюсь що ми зможемо бути разом тому що вона гетеро і казала про це не раз а ще вона закохана у хлопця. З 12 років мама і оточуючі знущалися з мене через зовнішній вигляд і іншу точку зору. Взагалі коли я був підлітком мене часто кидало зі сторони в сторону. Я мав коротке волосся носив браслети заколочки і виділявся з сірої маси. Мама ніколи цього не розуміла і тільки моя подруга поважала мене. Нещодавно я знову почав займатися слфх коли я розповів про це своїй подрузі вона дуже переживала за мене і просила більше так не робити. Також перед цим ми трішки посварилися і вона дуже сильно переживала що це через неї. Хоча скоріше за все причина в тому що навіть тепер коли я виріс я відчуваю себе маленькою дівчинкою яка просто хоче щоб до неї добре відносилися і поважали те що вона відчуває себе в хлопцем і їй подобаються дівчата. Також деколи відчуваю себе самотнім у колі друзів хоча ми завжди разом і навіть зараз мама постійно коли ми бачимося (в це раз у місць - два місяці) говорить за зовнішність. Деколи рани на руках сильно болять а шрами яким вже по 5 -6 років нагадують погані часи коли я був дитиною

Відповіді психологів
Вітаю, Шрамік.
Схоже у Вас з подругою є справжня близкість, взаєморозуміння, підтрмка, Ви цінний та важливий для неї. Та чи дійсно це кохання?
На фоні "Мама ніколи цього не розуміла ", "Також деколи відчуваю себе самотнім у колі друзів ", ці стосунки з цією дівчиною схоже дають Вам щось дуже важливе, те що Ви не отримуєте ще десь. Особливо коли Ви переживаєте складні почуття які виражаєте "слфх".
Співчуваю, що Ви почуваєтесь самотнім і дивним. Частково це можебути пов"язано з Вашим віком - це час пошуку себе, своїх людей, свого місця у цьому життя. А також з Вашим минулим "Деколи рани на руках сильно болять а шрами яким вже по 5 -6 років нагадують погані часи коли я був дитиною". А ще Ви декілька разів згадували про свою маму про її знущання та нерозуміння повєязане з Вашим зовнішнім виглядом та іншою точкою зору - чи пов"язано це з бажанням "слфх"?
Іноді погляди та цінності батьків не збігаються з поглядами дітей і це природньо - вони росли та виховувались в інший час - та діти всерівно залишаються дітьми своїх бітьків, навіть якщо є непорозуміння. Головне що б Ви себе розуміли та знайшли шлях до більш безпечного вираження та розуміння своїх складний почуттів та задоволенню своїх потреб у повазі та прийнятті. На мій особистий погляд Ви цінний саме такий яким Ви є. Я впевнена що є інші люди які зможуть Вас бачити, чути, приймати, та розуміти зі всіма Вашими сторонами ососбистості та "шрамами".
Бережіть себе