Хочу поміняти пол на женский
Я парень но хочу помінять пол на женский як підготувати себе на перехід на женський пол я це поняла коли начала чусьвувать
дискомфорт в тому що я парень і хочу помінять пол на женский

Відповіді психологів
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго дня.
Тобто, Ви підозрюєте у себе стан гендерної дисфорії (так по-науковому називається цей дискомфорт, якщо він проявляється на тілесному рівні). Коли Вам почало були дискомфортно від того, що Ви народились хлопцем? У якому віці? Як це проявлялося?
Добрий день! Ви прийняли рішення про корекцію статі, тобто ви відчуваєте, що ваша гендерна ідентичність не відповідає вашій біологічній статі. Це насправді досить складне медичне втручання (гормональна терапія та хірургія) із своїми ризиками та побічними ефектами. Процес зміни статі завжди є компромісним, бо для людей (на відміну від деяких інших видів) неможливо повністю змінити біологічну стать з однієї на протилежну.
Психологічна підтримка при гендерній дисфорії та процесі зміни статі дуже важлива. Це індивідуальне консультування та психотерапія (прийняття рішення щодо медичних процедур, соціальної трансформації), підтримка у процесі зміни статі (адаптації до нового тіла та гендерної ролі), робота з емоційними станами та багато чого іншого. Основна мета психологічної підтримки - допомогти людині відчути себе комфортно у своєму тілі та гендерній ролі.
Вам 18 років. Згідно з українським законодавством та медичними нормами, зміна статі, включаючи хірургічну корекцію, може бути проведена особам, які досягли 25 років та мають відповідні медичні показання. Процес вимагає проходження обстеження у сексопатолога та, у разі потреби, комісії, яка вирішує питання про зміну статі.