Як впоратися з низькою самооцінкою
Доброго вечора, хочу звернутися з такою проблемою, що в мене низька самооцінка й в школі 2 однокласника вже 2 роки мене буллять. Я зовсім не конфликтна людина й 2 роки я це ігнорувала, а коли ж відповідала - мене просто висміювали. Я боюсь навіть з класу вийти, бо думаю що вони мої речі почнуть чіпати. Порадьте щось будь ласка :( в мене в останній час дуже багато із-за цього стається нервових срывов. Не знаю як з цим поратись. Батьки у школу підуть це вирішувати, але мій психологічний стан вже дуже постраждав
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Доброго вечора. Так, у вас низька самооцінка. 2 роки вас вже булять, а ви намагаєтесь це ігнорувати, що сприймається агресорами як "дозвіл", що з вами так можна. От вони і продовжують. І так званий "ігнор" - це зовсім не ігнор, тому що це, насправді, не проходить для вас непомітно. Це викликає у вас реакцію і дуже бурхливу, але проявляється ця реакція не назовні, а всередину вас. Ваші постійні тривожні думки та відповідні емоційні переживання накопичується і зростають, як сніговий ком всередині вас, що врешті-решт призводить до нервого зриву. І те, що тільки зараз батьки дізнались і починають вирішувати, що робити з цим злочином проти вас - це про низьку самооцінку. Тому що 2 роки ви не ігнорували, а терпіли, те що над вами вчиняють. Ходили майже кожного дня до школи, намагались вчитися, хоча дуже важко зосередитись на навчанні, коли не відчуваєшь себе в небезпеці. І можна сказати, що це подвиг, тому що ви жертвували собою, лише б тільки не непокоїти батьків. Але у той же час - це про нелюбов до себе.
Що з цим робити? Працювати в психотерапії, тому що ваша самооцінка - це світогляд, який формувався роками і тому цей світогляд не зміниться на раз-два, потрібен певний час і зусилля. Але це того вартує, адже самооцінка це те, з чим вам жити усе життя і якість вашого життя залежить від того, як ви дивитесь на себе і на оточуючий світ і на своє місце у цьому світі. Іншими словами: ваше життя є тим, що ви про нього думаєте. Як думаєте, так і живете.
м Кам'янське ·
Азі, доброго дня.
Я б радила звернутися тобі до психолога ( приватного або шкільного). Тому, що мова йде не просто про низьку самооцінку, а про стрес, психологічний тиск, який відбувався на протязі двох років.
Ти правильно зробила, що розказала батькам. Просити про допомогу- це нормально, правильно. Це не ти- якась не така, це з однокласниками не все гаразд.
До того ж, їх всього 2. Ще є інші однокласники, є інші однолітки, з якими можна нормально спілкуватись. Зверни увагу на них, не закривайся в собі, шукай підтримку, однодумців.
З цієї ситуації можливий вихід- стати сильнішою.