Мама не дає спокою через конфлікт з сусідами
Маємо конфлікт
Несправедливо звинувачують в затопленні, хоча тече стояк і звинувачує осбб
Мама мене гризе, я склала претензію до осбб щоб утворили комісію і виправили порушення
То вже вона, тож ти написала була експертиза а нема
То нащо ти так-сяк робиш
Ще сусідка ця внизу сидить слухає
Я мамі сказала, щоб вона мене не нервувала і не чіпала
Вона купу претензій: і що ти ж адвокат, ой ти вже на неї кримінал завела
Ну постійно дорікає, неприємні речі говорить,
Тобто я маю воювати і з цією ситуацію і вдома гризе мене
Як мені бути в цій ситуації?
Дуже багато часу і сил йде на маму і її негатив
При тому вона мене не чує, навпаки ще звинувачує що я нервова і тд
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Лучший ответ
Ввтаю !
Ви зараз опинилися ніби між двох вогнів: зовнішній конфлікт (сусіди, ОСББ, несправедливі звинувачення) і внутрішній — у стосунках із мамою. І виснаження, яке Ви описуєте, виглядає цілком закономірним: у Вас забирають і сили, і відчуття опори.
Тут важливо розділити дві реальності, які змішалися.
Перша — це ситуація з затопленням. Ви вже дієте: написали претензію, ініціюєте комісію. Це зона фактів і відповідальності системи, а не Вашої провини. І схоже, Ви там достатньо раціональні й зібрані.
Друга — це мама. І тут мова вже не про факти, а про межі. Бо мама, судячи з опису, не просто переживає — вона знімає свою тривогу через контроль і критику Вас. І Ви автоматично опиняєтесь у ролі «винної», навіть коли об’єктивно це не так.
Ключове питання: чи зобов’язані Ви витримувати це постійне емоційне тиснення?
Ви вже зробили важливий крок — сказали їй, щоб вона Вас не чіпала. Але, здається, цього недостатньо, бо слова є, а межа не тримається.
Межа — це не пояснення і не переконання. Це повторювана дія.
Наприклад, дуже спокійно і однаково:
«Я не буду це обговорювати»
«Я вже все сказала з цього приводу»
«Якщо ти продовжиш — я вийду з розмови»
І далі — справді виходити. Без доведення, без захисту, без спроб бути зрозумілою.
Важливий момент: мама може не почути Вас. І, скоріш за все, не зміниться швидко. Тому опора тут не в тому, щоб вона зрозуміла, а в тому, щоб Ви перестали втягуватись у цей цикл.
Ще одна непроста, але чесна річ: коли Вас зачіпають її слова («ти нервова», «ти не так робиш») — це болить не тільки через ситуацію, а й тому, що десь глибше є очікування, що мама має підтримати, визнати, бути на Вашому боці.
І коли цього немає — виникає подвійний біль: і від конфлікту, і від відсутності підтримки.
Тут може допомогти внутрішній зсув: не «чому вона така і як її змінити», а «як мені не втрачати себе поруч із нею».
Практично це означає:
зменшити кількість пояснень їй
не доводити свою правоту
не намагатися отримати від неї схвалення в цій ситуації
берегти свій ресурс (обмежувати розмови, змінювати тему, фізично віддалятись)
І ще важливо: Ви не зобов’язані «воювати» на всіх фронтах одночасно. Можна обрати, де Ваша енергія справді потрібна — і зараз це, схоже, вирішення ситуації зі стояком, а не доведення чогось мамі.
Якщо коротко: проблема не в тому, що Ви щось «не так робите». Проблема в тому, що на Вас лягає чужа тривога і тиск — і Ви виснажуєтесь, намагаючись це витримати і ще й залишатися «правильною».
Ви маєте право з цього вийти.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389899 для Людмила Петровна
У мене є ще одне складне питання .. на мене тиснуть по одній справі
Роботу
Особисте життя
І тут мама, яка замість раціалтного підходу і щоб обʼєднатися просто гризе мене і тисне
Так, хотіла співчуття підтримку, бо ми ж разом живемо і це проблема, а вона каже то ж твоя квартира ти будеш платити, я не буду, але при тому критикує що я не так зробила, не так написала і тд
І я просто в зриваюсь
Теж бачу вихід тільки менше спілкуватись, я ще не знаю як діяти щоб все було правильно, а вона рахує треба постійно нервуватись і переживати
А я не хочу
Іде свято і я хочу провести цей тиждень в спокої
Вчора був святковий день, то вона зіпсувала мені настрій цим всім і перетворює всі розмови в ругагь що я все не так роблю
А як вона не знає
І ще відповідати за її дії буду я бо квартира ж моя
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389899 для Людмила Петровна
Дякую за підтримку!
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389899 для Людмила Петровна
І хоча ми живемо разом, я пропоную ось робити сама, у відповідь: то роби сама, то дзвони сама, то сама підеш
Отаке все …