Проблема после алкоголя
Здравствуйте буду говорить коротко, у меня есть проблема я иногда выпиваю как и все нормальные люди не каждый день и не раз в неделю а может раз в месяц до алкоголя сильно не тянет, за компанию как говорят вчера пил со своей семьёй и девушкой девушка живёт у меня и так получилось что я перебрал такое редко бывает но бывает, проблема в том что я обоссался уже 4 раз за жизнь я не пойму почему так происходит когда я описался 3 раз девушка ето почувствовала и в шоке была сегодня ели ели повезло скрыть под дурак косил что мол постель грязная хотя диван был мокрый и вонь стоит она целый день слышт запах но я боюсь точнее мне стыдно признаться что у меня такое опять случилось почему со-мной такое происходит, один раз было что я был трезвым только там немного очень мало а когда выпиваю так как и вчера то почти пол дивана почему так ? Раньше такого не было началось примерно год назад хотя до этого выпивал и хуже напивался но нормально было

Ответы психологов
Доброго утра!
цитата:
ПРОБЛЕМА ПОСЛЕ АЛКОГОЛЯ
Да, это проблема. Но вот ПОСЛЕ алкоголя, ВСЛЕДСТВИЕ алкоголя или НА ФОНЕ алкоголя - с этим предстоит разобраться.
С чего бы стоило начать, так это с посещения врача, например, уролога. Если с физическим, то есть телесным здоровьем все в норме, тогда - на встречу с психологом.
цитата:
вчера пил со своей семьёй и девушкой девушка живёт у меня и так получилось что я перебрал такое редко бывает но бывает
Ответьте себе на вопрос - для ЧЕГО я пью?
Вопрос, казалось бы, до ужаса примитивный. Однако не спешите выносить оценку. Мотивов употребления алкоголя чрезвычайно много...
А у Вас еще присутствует очень важный момент УТРАТЫ контроля своего психологического состояния. Я бы мог связать этот феномен с утратой контроля за мочеиспусканием -
цитата:
когда выпиваю так как и вчера то почти пол дивана
цитата:
Раньше такого не было началось примерно год назад хотя до этого выпивал и хуже напивался но нормально было
Год назад, говорите. А что было год назад? Какие события и переживания тогда имели место?
Відредаговано автором 10-03-2026 10:17:35
Алла Веленко психолог
Київ ·
Доброго ранку.
Щодо фізіологічного боку проблеми, як на мене, Вам потрібно звернутися до лікаря, можливо, уролога. Це потрібно зробити, щоб виключити якусь хворобу нирок, сечового міхура, простати,..
До того ж, алкоголь, впливає на механізм саморегуляції людини, діючи не нервову систему і таким чином, фактично знищується контроль над сечовиділенням.
А щодо психології, щоб спробувати Вам допомогти, потрібно трохи більше інформації.
У Вас в дитинстві був енеруз? Чи страждав на енурез хтось з Ваших рідних? Це перше. Як часто вживали алкоголь батьки? Чи були в сім'ї люди, залежні від алкоголю?
Окрім того, потрібно трохи більше знати, як діє алкоголь на організм людини, особливо, молодий організм, основна функція якого дітородна. Адже, алкоголь, навіть в невеликих дозах, запускає механізм деградації людини. І нерідко, щоб людина звернула увагу на проблему, може включатися механізм самозбереження. Щоб в майбутньому змогли народитися здорові діти, або ж, взагалі, народитися
Тобто, кожного разу, коли Ви будете вживати алкоголь, навіть в невеликих дозах, може бути неконтрольоване сечовиділення.
В любому випадку, потрібно повністю міняти спосіб життя і відмовлятися від алкоголю.
Вітаю ! Мені здається, що зараз у вас переплелися два дуже сильних переживання — сором і тривога через те, що сталося. Коли людина прокидається після такої ситуації, особливо перед близькою людиною, це може викликати відчуття приниження, страху бути осміяним або відкинутим. Тому природно, що вам важко навіть подумати про те, щоб прямо сказати про це. Багато людей у подібній ситуації намагаються приховати, зробити вигляд, що нічого не сталося — це спосіб захистити себе від сорому.
Якщо подивитися трохи ширше, то те, що з вами відбувається, не є чимось унікальним або «ненормальним». Алкоголь сильно впливає на роботу нервової системи: він розслабляє м’язи, приглушує сигнали від тіла і послаблює контроль мозку над сечовим міхуром. Коли людина дуже міцно спить після алкоголю, вона може просто не прокинутися від сигналу організму. Тому подібні епізоди іноді трапляються навіть у дорослих людей, особливо якщо випито більше, ніж зазвичай.
Водночас важливо звернути увагу на інший момент: ви кажете, що один раз це сталося майже без алкоголю. Це може означати, що варто не тільки пояснювати все алкоголем, а й уважніше поставитися до свого тіла. Іноді такі речі можуть бути пов’язані зі сном, сильним виснаженням, стресом, особливостями роботи сечового міхура або навіть урологічними питаннями. У такій ситуації не буде зайвим спокійно проконсультуватися з лікарем — урологом або сімейним лікарем. Це не означає, що є щось серйозне, але іноді просте обстеження допомагає заспокоїтися і зрозуміти, що відбувається.
Ще один важливий шар цієї історії — ваші стосунки з дівчиною. Сором часто штовхає нас ховатися, але близькість у парі якраз будується на тому, що люди іноді можуть показати одне одному і свої дуже незручні сторони. Якщо між вами є довіра, чесна розмова може виявитися набагато менш страшною, ніж очікування викриття. Дуже часто партнер реагує не осудом, а скоріше співчуттям або розумінням, коли людина говорить відверто.
І ще одна річ: те, що ви переживаєте через цю ситуацію і намагаєтеся зрозуміти причину, говорить про вашу відповідальність і чутливість до того, як ви виглядаєте перед іншими. Це не слабкість, а навпаки — ознака того, що для вас важливі гідність і повага у стосунках.
Можливо, зараз корисно поставити собі кілька простих питань: що для мене страшніше — сам факт того, що це іноді трапляється, чи страх, що хтось дізнається? І що могло б допомогти мені почуватися трохи спокійніше — зменшити кількість алкоголю, перевірити здоров’я, чи наважитися на чесну розмову?