Ще у 2023 році я познайомився з жінкою яка старші від мене. Їй 38 на той час було. Я досі думаю про неї. Що робити?
Я ніколи не мав стосунків ще у 2023 році мені сподобалась одна жінка їй на той час було 38 років. Вона не була заміжня, але хотіла сім'ю дітей. Сказала що це занадто велика різниця. Потім я спілкувався з нею з іншої сторінки як чоловік якому 45 років. Але вона сказала, що її переписка не цікавить вона хоче конкретики, дій, зустрічі, сказала якби я була цікава то ти б не писав а вже подзвонив, чи принаймі запропонував зустріч. А що я можу зробити якщо я настільки молодший? Але вона мені сподобалась відчуття що твоя людина я високий і вона як для жінки висока ріст більше 1.75 см, мені імпонує її професія, робота, зовнішність. Ну якесь відчуття, що твоя людина. У мене ніколи такого відчуття не було. Навіть в думках що я б з нею одружився, не зважаючи на різницю у віці. Як це все назвати? 3 роки людина в думках і спогадах. Настільки зацікавила? Чи як це пояснити?

Ответы психологов
Вітаю ! У тому, що ви описуєте, відчувається багато щирості й живого переживання. І те, що ця жінка так сильно залишилась у ваших думках, зовсім не виглядає дивним чи неправильним. Іноді в житті трапляється зустріч, яка торкається нас глибше, ніж ми самі могли б очікувати. Навіть якщо вона була короткою або не переросла у стосунки, вона може залишити в душі сильний слід. Це скоріше говорить про вашу здатність відчувати, захоплюватися, уявляти близькість, ніж про якусь «проблему».
Те відчуття, яке ви називаєте «ніби це твоя людина», часто виникає тоді, коли ми вперше по-справжньому дозволяємо собі побачити в іншому не просто симпатію, а можливість спільного життя, близькості, родини. І для людини, яка раніше не мала стосунків, такий досвід може бути дуже сильним — майже як відкриття нового внутрішнього світу. Тому цілком природно, що цей образ живе у вас уже кілька років.
Водночас інколи так буває, що в нашій пам’яті людина поступово стає не тільки реальною людиною, яку ми зустріли, а й символом — символом близькості, любові, тієї жінки, з якою хотілося б розділити життя. І тоді ми сумуємо не лише за нею, а й за тим можливим життям, яке могли з нею уявляти.
Мені здається важливим інше питання: що для вас означає ця історія зараз? Чи це скоріше теплий спогад про людину, яка сильно зачепила ваше серце, чи це почуття, яке ніби не дає рухатися далі й знайомитися з іншими жінками? Бо іноді такі історії стають частиною нашого внутрішнього досвіду і тихо живуть у пам’яті, а іноді — ніби тримають нас на місці.
Коли ви писали їй з іншої сторінки, видаючи себе за старшого чоловіка, у цьому може бути відчуття невпевненості у собі, страх, що вас не приймуть таким, яким ви є. Багато людей через це проходять. Але близькість між людьми зазвичай починається саме там, де є справжність — коли людина ризикує бути собою, навіть якщо є шанс бути відкинутою.
Різниця у віці сама по собі не завжди є вироком для стосунків. Іноді вона важлива, іноді — ні. Але вирішальним часто стає не вік, а готовність людей зустрітися в реальному житті, говорити чесно, ризикнути зробити крок назустріч.
Можливо, ця історія залишилась з вами ще й тому, що той крок тоді так і не був зроблений. І в душі ніби залишилось питання: «А що було б, якби?..»
Іноді важливо дозволити собі подивитися на це спокійно: так, у моєму житті була людина, яка сильно мене зачепила. Це говорить про мою здатність любити. Але моє життя не закінчується цією історією.
Ваше серце вже знає, що таке відчуття «твоя людина». А це означає, що одного дня ви можете зустріти когось, з ким це відчуття народиться вже не тільки в уяві чи переписці, а в реальному житті — у поглядах, розмовах, спільних кроках.
І, можливо, найважливіше питання зараз не «як це назвати», а «як я хочу жити далі зі своїми почуттями». Бо вони у вас є — і це жива частина вас.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389248 для Людмила Петровна
Є почуття коли не бачиш людини, яке щось твоя уява додумала. А тут ніби відчуваєш якесь тепло, але не має захопленості нею, що твоя уява щось додумала, тобто ідеалізації людини я не відчуваю.
Ну вона хотіла конткретики, вчинків, дій. І мені це хотілось. Не знаю чи самому чи це після того як вона відмовила спілкуватись, бо вважає що це даремно просто спілкування без дій. Але після цього було відчуття що я готовий. Що це так жінка з якою я одружився, хотів би дітей, сім'ю. Розуміючи що у нас шалена різниця у віці. Відчуття таке що твоє і все. Коли наприклад щось сподобалось і тебе вже інше не цікавить або тобі якось байдуже на це.
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Так, різниця в віці справді не маленька. І для когось (НЕ для Вас), навіть для цієї жінки, вона може бути вирішальною.
Але!!! якщо, Володимир, відчуваєте, що це Ваше і все, то потрібно діяти.
Питання: ЩО саме Вас зупиняє це почати робити зараз?
цитата:
Чи як це пояснити?
предположу, что вот этим
цитата:
Я ніколи не мав стосунків
Возможно в мыслях и воспоминаниях та женщина потому, что отношений хотелось бы, но с ровесницами не складывается.
Вы с той женщиной встречались, были отношения или просто переписка?
Доброго ранку!
цитата:
ЩЕ У 2023 РОЦІ Я ПОЗНАЙОМИВСЯ З ЖІНКОЮ ЯКА СТАРШІ ВІД МЕНЕ. ЇЙ 38 НА ТОЙ ЧАС БУЛО. Я ДОСІ ДУМАЮ ПРО НЕЇ. ЩО РОБИТИ?
Доленосне, здається, питання - ЩО РОБИТИ?
А що Ви можете робити?
На що готові піти?
Розмірковувати довіку, тобто так глибоко поринати у мрії та сумніви, вести тривалі роздуми про безкраї варіанти уявного прийдешнього чи в теперішній дійсності робити цілком реальні кроки, аби ВІДЧУТИ і ПЕРЕКОНАТИСЬ - вона дійсно Ваша людина чи НІ?
Чи не приходить до Вас іноді відчуття, ніби життя поставили на паузу?
Відредаговано автором 08-03-2026 10:31:23
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389254 для Павел Леонидович
Осуд, батьки не сприймуть це.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389259 для Валентина Михайловна
НІ. Лише переписка була.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389262 для Володимир Анатолійович
А якщо вона відмовить? Я ще боюсь що батьки на це скажуть, боюсь осуду. Ні не має такого відчуття.
цитата:
А якщо вона відмовить?
Припустимо, відмовить.
В такому разі Ви зможете витримати свої власні почуття як реакцію на відмову?
Що буде з Вами?
Це дуже важливе та актуальне питання. Воно здатне вивести Вас на дослідження та усвідомлення своєї спроможності бути живим. Що означає сміливо зустрічатись не лише з успіхами та перемогами, а ще в тій же мірі - з поразками та невдачами і ставати завдяки ним сильнішим(!)
Звісно, уявлення про досвід не дорівнює самому досвіду. Щоби отримати цінний досвід, не бути розумним за чужий рахунок, належить пройти свій шлях. Зробити свої помилки ... і винести з них уроки. Вирости як особистість, конструктивно перетравивши події.
цитата:
Я ще боюсь що батьки на це скажуть, боюсь осуду.
Ну так, можуть не зрозуміти, не сприйняти, можуть осудити. Це їх право. І їх відповідальність. Та хіба Ви маєте нести відповідальність за їх реакції, погляди та цінності?
Вчиться ставати самому собі останнім арбітром. Не суддею, АРБІТРОМ(!)
цитата:
Ні не має такого відчуття.
Якщо немає такого відчуття, ніби поставили життя на паузу, це ще не означає, що насправді життя має стан зупинившоїся води. Річки, яка нікуди не тече. То куди тече Ваш потік? Що відбувається в тому потоці завдяки Вашим особистим рішенням та крокам?
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Що б Ви особисто сказали про чоловіка, який на питання, чому він не починає активно та відповідально вести себе з жінкою, відповів би:
цитата:
Осуд, батьки не сприймуть це
?
Напишіть будь-ласка ПЕРШЕ, що прийшло Вам в голову.
І далі, чи змогли б Ви назвати цього чоловіка дорослим? Зрілим? Самостійним? Незалежним? Відповідальним?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389272 для Володимир Анатолійович
Хоче текти проти течії, і активно діяти незалежно від думки батьків, друзів...тощо Наразі нічого не відбувається, бо нічого не роблю для цього щоб щось змінити
цитата:
Хоче текти проти течії, і активно діяти незалежно від думки батьків, друзів...тощо
Здається, відбувається плутанина. Це коли мрії СПРИЙМАЮТЬСЯ як бажання(!) А бажання вже мають в собі потенціал енергії, тобто паливо для рухів і дій.
цитата:
Наразі нічого не відбувається, бо нічого не роблю для цього щоб щось змінити
Поміркуйте, зазирніть у себе і спробуйте визначити - що має статить/змінитись, аби Ви почали реально діяти?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389310 для Володимир Анатолійович
А можливо справа у тому, що не настільки й хочеться? Тобто це можливо на настільки сильне бажання, якщо його лінь, відсутність дій, вчинків, щодо жінки переважає це бажання?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 389310 для Володимир Анатолійович
Можливо якщо поборити лінь, зустрітись, то людина не сподобається, і все мине це почуття, і вже нічого не відчуватимеш, і вже не будеш мати жодних почуттів
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
цитата:
Про що тоді взагалі ця розмова?!
І кого Ви збираєтесь обдурити?
Себе чи цю жінку? А може й обох?
Вважаю в цьому випадку, що вона була права в своїй позиції. А всі ці шпигунські ігри в переписці були ні до чого. А як Ви вважаєте?