Дівчина не відпускає, і не зближується
Ми були парою уже 6 років, 4 з яких ми прожили разом . У кінці цього літа вона ініціювала розставання. У нас не було особливих протиріч, скандалів чи чогось подібного. Навпаки, усе здавалося звичайним, нормальним . Я приділяв їй увесь свій вільний час, робив усе, що вона хоче. Допомагав по роботі . Вона пішла до іншого хлопця, проте продовжувала жити зі мною, спати в одному ліжку, відверто фліртувати . В один момент це мене так вибісило, що я напав на її нового хлопця . Після вона з\'їхала . Місяць ми майже не спілкувалися . Тепер ми знову зустрічаємося, ми коханці . Вона досі живе з новим хлопцем, через його роботу вони майже бачаться. Я не хочу її відпускати. Проте я міг би її відпусти, якби відчував, що вона не хоче бути зі мною. Ми коханці, ми зустрічаємося як нормальна така пара . Вона каже, що розлюбила мене за рік до розставання. Ні про що подібне за весь цей рік вона не казала. Проте, як з\'ясувалося, вона мене любить. Вона це зрозуміла згодом . Вона каже, що любить мене не так, як чоловіка з яким хоче прожити усе життя. Вона не хоче повертатися, бо відчуває, що покине мене знову . Нового хлопця вона у серйоз не розглядає, а використовує його .
Це триває уже місяці три . Я так сильно її люблю, що відпускати не хочу . Вона мене любить, але наче й бути зі мною не хоче, а може й хоче. Версії постійно змінюється. Вона чудова дівчина. Я люблю її так само сильно, як і 6 років тому. Я так жити не можу, але і відпускати її не хочу . Мені дуже самотньо. Я переповнююся ненавистю і злобою до її нового хлопця. Я знаю, що він не винен, але я маю когось ненавидіти . Я б з радістю напав на нього ще раз . Я думаю про все це щоденно уже майже 5 місяців . Мені стає з часом лише гірше . Почалися емоційні перепади . Поруч з нею я щасливий. Без неї мене пожирає сум, злість, ревнощі, відчай . Я не можу позбутися всяких нехарактерних для мене думок.
Буду вдячний за пораду .

Ответы психологов
Доброго часу доби!
Зі сторони ситуація виглядає так, що ви зараз живете не у стосунках, а в трикутнику, де дівчина не обирає нікого, ні того іншого хлопця, ні вас, але користується вами обома як джерелом емоційної, може ще якоїсь підтримки. Ви стали для неї опорою без жодних зобов’язань, а самі застрягли у залежності, де вся ваша самооцінка і стабільність тримаються на одній людині. Звідси і ревнощі, і злість, і всі ці неприємні переживання - ви весь час чекаєте, коли вона вирішить, що ж робити з вашим життям.
Про пораду ви просили - найкраще, що ви можете зробити для себе зараз, це звернутися до психотерапевта і попрацювати з цією залежністю та відновити себе.
Доброго дня!
Перша порада - знайти відповідь на питання, як описана ситуація характеризує вас ? -
quote]Вона пішла до іншого хлопця, проте продовжувала жити зі мною, спати в одному ліжку, відверто фліртувати . [/quote]
цитата:
Тепер ми знову зустрічаємося, ми коханці .
Можливо, відчули відразу до дівчини, яка була з іншим хлопцем? А якщо не відчули, то через що?
цитата:
Я не хочу її відпускати.
Видається, що не можете.
цитата:
Проте я міг би її відпусти, якби відчував, що вона не хоче бути зі мною.
Ви і раніше багато чого не помічали, наприклад,
цитата:
розлюбила мене за рік до розставання
, однак довіряєте її словам.
От уявіть ситуація - дівчина нікого не любить, їй прикро, але хоче мати бодай нещирі стосунки, аби не бути самотньою. Можливий такий варіант?
Відредаговано автором 20-11-2025 14:45:31
Складність в тому, що вашу "долю" тут схоже Ви перестали "вирішувати", і виходить так, що все залежить від того, яке бажання виникне в дівчини щодо Вас.
Але це НЕ її відповідальність.
Вона обрала для себе такі стосунки, де може одночасно зустрічатись з двома партнерами- це її право жити так, як хочеться.
Однак вона це своє "право на бажання" може здійснити тільки за однієї умови- якщо обидва партнери на це згодні.
Коли дійсно згодні- нема проблем, люди розважаються в житті різними способами, аби тільки це нікому не зашкодило.
Але Вам не комфортно бути в стосунках на таких умовах.
Плюс інших умов дівчина не пропонує, адже її все влаштовує.
І тут вже ваша відповідальність- що з цим робити.
Бути поруч на будь яких умовах, коли ставлення до Вас спирається на примхи дівчини?
Або побачити ситуацію цілком, і зрозуміти, що насправді відбувається.
Тоді вже можна щось вирішувати.
Ви - Людина, яка варта гідного ставлення. Але тільки Ви здатні вказати іншому, як з Вами можна, а як ні.
Людина буде з Вами так будувати стосунки, як Ви дозволите.
Важливо при побудові стосунків спиратись на свої почуття і не нехтувати тим, що "заважає" бути разом, а враховувати всі сторони стосунків.
А ще є сенс поміркувати- доя чого особисто Вам в житті потрібні стосунки?
Якими в майбутньому Ви хотіли б бачити ці, або будь які стосунки ?
Чи надійна людина має бути з Вами в стосунках?
Чи є ця дівчина такою надійною людиною?
цитата:
Я переповнююся ненавистю і злобою до її нового хлопця. Я знаю, що він не винен, але я маю когось ненавидіти .
Может по адресу свою ненависть направить? На девушку? Но тогда спать с ней не получится, когда увидите ее реальную, а не надуманный образ.
Я б предложила еще задуматься над тем, что за нападение можно и в тюрьму угодить.
А чем так чудесна девушка?
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Абсолютное и типичное! нарциссярство. У обоих! Доведённое к тому же до абсурда (оно такое правда и есть, абсурдное и бредовое). Про того парня непонятно, но возможно и у него. Иначе не терпел бы и ушёл давно из этого сообщества умалишённых.
А так получается самка-нарциссяра, использующая всех и НИКОГО не любящая и 2 подкаблучника-нарцисса послабее (зависимый тип), идеализующих-боготворящих самку-нарциссиху (упивающуюся своей властью) и ведущихся на её манипуляции (ревность-мордобитее и пр.).
Патологическая ситуация.
Вам нравится быть слабым и зависимым подкаблучником?
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день. Я не впевнена на яку пораду ви очікуєте. Ваша історія емоційно складна і доволі заплутана.
Почніть, будь ласка, працювати з психотерапевтом індивідуально.