4 роки тому одружився з жінкою, вона не була заміжня їй 40 років було, зараз 44. У шлюбі дізнався що мені брехала і мала коханця, який нещодавно їй написав і я втратив інтерес
Що робити коли втратив інтерес до жінки, і не хочеться вже бути з нею. Одружились у 2021, вона дуже хотіла бо заміжня не була, казала що з чоловіком ніколи не жила. А нещодавно дізнався, що у неї був чоловік але як коханець, який їй писав і дзвонив. Це її минуле, але могла б сказати правду, що так є чоловік для зустрічей чи для здоров'я. А то так приховала і не казала, ніби 40 років прожила сама без чоловіка навіть в інтимному плані. Я нею розчарований, мій інтерес і зацікавленість зник. Вона мені вже не цікава. Хочу розлучатись. Для мене це про не довіру. Що Ви порадите, як психологи? Я даремно гарячкую і не повинен звертати на це увагу?
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Доброго Утра!
Ситуация конечно неприятная... мягко сказано... узнать подобное...( про любовника)
У вас прям пунтик на возрасте... комплексуете из за разница в возрасте с женой?
У вас разница в возрасте - 6 лет с женой ( ну нормальная разница)
Вы старше, она младше.
Но вы прям заострили внимание на ее возрасте - почему?
Ее любовник моложе вас? Или моложе ее?
Тут конечно доверие уже подорвано ( когда есть вранье, и измены) сложно будет восстановить доверие...
Совет обратитесь к семейному психологу - может еще получиться чтото наладить с женой.
При условии если она захочет.
А она сама - что говорит про все это?
Она вкурсе - что вы знаете правду?
Когда уже вы узнали про ее любовника - ее реакция на это все какая?
" А нещодавно дізнався, що у неї був чоловік але як коханець, який їй писав і дзвонив." - как вы это узнали?
Прочитали переписку ее? Или она сама вам рассказала?
Olga Vladimirovna Panicheva психолог
м Ірпінь ·
Шановний, не дуже зрозуміло, коханець був у Вашої дружини до вашого шлюбу, чи вже коли Ви були разом? Якщо до ваших відносин, то кожна людина має право на минуле. Якщо ж вже у шлюбі, то це Вам вирішувати чи прощати зраду з іншим.
Доброго ранку!
цитата:
Що Ви порадите, як психологи?
В ситуації, що склалася, доречно розібратись, на чому для вас взагалі будується інтерес до жінки(!) Окрім інтересу, є почуття? Якщо є, то які?
І йдеться не про дрібниці і пустощі. Відчувається ваше особливе ставлення до питань довіри, щирості і відкритості. Напевно, в минулому наражались на обман або зраду. Це мало свої наслідки і наклало відбиток на ваше ставлення до жінок в цілому.
Треба також уважно поглянути на те, чим були наповнені 4 роки вашого спільного життя. Чи відчували ви до себе приязне ставлення, турботу, повагу і таке інше? А що давали жінці від себе? Наскільки вас задовольняло і робило щасливим подружнє життя?
Невже усе те, що було між вами, не варте, аби його цінувати?
цитата:
Я даремно гарячкую і не повинен звертати на це увагу?
Ні в якому разі не слід замовчувати своє враження і свої емоції. Потрібно доносити їх дружині у прийнятній формі. Дивитись на її реакцію, чути її слова, логіку поведінки і подальші наміри. Потім робити висновки.
Зруйнувати шлюб завжди встигнете. А от подолати проблему разом - це набагто складніше. Це певною мірою виклик вашій з нею зрілості.
Ви зазначили: "Це її минуле, але могла б сказати правду, що так є чоловік для зустрічей чи для здоров'я. А то так приховала і не казала."
От якби тоді сказала як є, ви б уклали з нею шлюб? Питання для роздумів.
Також прислухайтесь до себе - чи здатні ви і чи готові пробачити недостовірну інформацію в разі, якщо переконаєтесь у щирості вибачень дружини?
Опріч того, не завадить зважити на власний житєвий шлях. Чи такий ви вже були бездоганний щодо інших людей?
Будуть питання - звертайтесь. Є про що розлого і уважно поговорити.
Відредаговано автором 03-11-2025 10:33:47
м Кам'янське ·
«…заміжня не була, « - це правда?
«…казала що з чоловіком ніколи не жила. «- це про те, що вона ніколи не жила з чоловіком в одній квартирі? Так це правда чи брехня?
«А то так приховала і не казала, ніби 40 років прожила сама без чоловіка навіть в інтимному плані. «
Вона сказала, що незаймана чи то ви собі так нафантазували?
«Я нею розчарований, мій інтерес і зацікавленість зник. Вона мені вже не цікава.»
А навіщо було очаровуватися? Перед вами жива людина з минулим. Навіщо вам знати про те, що було в неї до вас? Ви маєте справу з людиною зараз, і вирішуєте зараз бути з нею в стосунках чи ні.
На чому взагалі базується ваш шлюб?
«Для мене це про не довіру.»
З вашої розповіді не зрозуміло, вона вас обманула чи то ви собі самі щось нафантазували про її минуле.
Але, мені здається, що цього випадку не достатньо для того, щоб в родині зникла довіра. Вам потрібно знайти привід для розлучення? Ви не кохаєте жінку?
Можливо, треба чесно собі та їй в цьому признатися та не висмоктувати привід з пальця ?
Відредаговано автором 03-11-2025 10:39:26
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386599 для Оксана Юрьевна
Так. Дійсно не була заміжня. Я думаю, що не жила дійсно з чоловіком. Ні не казала що не займана, нічого не казала про інтимне життя. Я не вважаю, що я нею очарований. Вона мені подобається, симпатизує, я хочу бути з нею. Мені не приємно, що коханець колишній їй телефонує, вона вибиває, або переписується можливо ще й (можливо навіть і не вдома).
До цього моменту все було ок, але коли він почав дзвонити писати, то я не бачу сенсу щось змінювати. Вона ж могла його заблокувати.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386594 для Ірина Миколенко
Це не мій пунктик. Це вона так казала що мені вже 40 хочу заміж, а не даремних стосунків з чоловіком, де буду чекати на шлюб, час йде а він не пропонує. І я погодився одружитись з нею. Мене її коханець не цікавить, тому я не запитував у неї про нього нічого. Реакція коли він звонить то вибиває, а коли пише то старається непомітно відписати хоча можливо на роботі вона ще активніше спілкується з ним ніж вдома.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386597 для Ольга Владимировна
До нашого шлюбу, вона про нього нічого не говорила. В шлюбі було теж все добре, просто от недавно за 4 роки він почав їй телефонувати і писати. Я не думаю, що вона зустрічалась з ним, і у них щось було
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386598 для Володимир Анатолійович
Бажання бути з нею. Ну так все швидко змінювати і так радикально не хочеться розлучатись щоб потім не шкодувати бо я відчуваю до неї прихильність симпатію. Думаю, що уклав би навіть якби так і сказала. Ну можливо я не для всі ідеальний чи бездоганний
цитата:
Бажання бути з нею.
Тож треба шукати спосіб, як попри
цитата:
коли втратив інтерес до жінки
реалізувати ваше бажання. Можливо, є якісь міркування з цього приводу. Поділіться ними?
Ви зазначили, що
цитата:
Реакція коли він звонить то вибиває, а коли пише то старається непомітно відписати хоча можливо на роботі вона ще активніше спілкується з ним ніж вдома.
Та чи розмовляли з нею про те, що відбувається з вами? між вами? у неї з тим чоловіком?
Не прояснивши ці важливі аспекти, навряд чи можна хоч якось просунутись вперед. Ви так не вважаєте?
цитата:
Ну так все швидко змінювати і так радикально не хочеться розлучатись щоб потім не шкодувати бо я відчуваю до неї прихильність симпатію.
Дайте собі відповідь, чи змінилось ставлення дружини до вас, відколи
цитата:
він почав їй телефонувати і писати
?
У разі відповіді "так", розкажіть, що саме змінилось?
Olga Vladimirovna Panicheva психолог
м Ірпінь ·
Тобто небажання жити із дружиною пов'язане з ревнощами? І ці ревнощі до минулого з Ваших слів. Але Ваша дружина не жила монашкою стільки років. А про сьогодення, Ви можете спитати у дружини її відношення до минулого, як вона ставиться до минолого чоловіка. врешті, можете сказати про те, що Вам неприємне їхнє спілкування сьогодні, якщо, звісно, воно є.
Володимире, а загалом, для чого Вам цей шлюб і ця жінка поруч ?
Ви пишете, що одружились через її бажання.
А Вам це для чого потрібно було?
Ви пишете, що втратили інтерес до цієї жінки- а чим цей інтерес підживлювався раніше, коли був?
Могли б трохи розповісти про цю жінку, яка вона, чим привабила Вас, як Ви жили ці 4 роки шлюбу, що подобалось, а що ні?