Не можу наважитися знову
Всім доброго дня.
Мені 30 років, донедавна я ніколи не працювала на офлайн роботі.
І ось цього тижня я наважилася вперше, пішла в магазин, дізналась про вакансію і одразу пішла на стажування продавцем-консультантом. Після 2 днів стажування моя керівник/hr сказала, що бачить по мені що я не справлюсь і щоб я більше не приходила. Після зміни я пішла в ще один магазин на співбесіду, в мене взяли телефон і сказали що передзвонять. Я думала зможу далі шукати і не зупинятись, поки не знайду щось підходяще. Але сьогодні я вже не змогла на це піти, просто не змогла себе пересилити. Я думаю, може зі мною дійсно щось не так і я не здатна працювати на нормальній роботі? Від слів hr я втратила віру в себе. А я так старалась ці дні, мало того що пересилила себе щоб навіть спробувати піти на співбесіду, так і в роботі я викладалась на повну. Як мені змогти ще намагатися і знайти роботу? Чи як зрозуміти що не слід намагатися і краще робити щось інше? Почуваюсь розбитою. І крім того є інші труднощі в житті, тож це просто стало додатковим ударом.

Ответы психологов
Добрый день. А кто вы по специальности? Кем работали до этого времени?
цитата:
донедавна я ніколи не працювала на офлайн роботі.
А какая работа для вас является подходящей?
цитата:
Я думала зможу далі шукати і не зупинятись, поки не знайду щось підходяще.
Возможно ваше состояние нынче
цитата:
не змогла себе пересилити.
связано с вашими действиями?
цитата:
в роботі я викладалась на повну
Важно понимать, что искать. А это зависит от ваших предпочтений и индивидуальных особенностей вашей личности. Желательно, чтобы они совпадали. Почему именно продавца-консультанта искали?
цитата:
Як мені змогти ще намагатися і знайти роботу? Чи як зрозуміти що не слід намагатися і краще робити щось інше? Почуваюсь розбитою.
Доброго дня.
Ви сказали, що не працювали на офлайн роботі, тобто чи правильно, що до цього була дистанційна робота? Чому зараз вирішили для себе інший формат взяти? Що важливого є для Вас в офлайн роботі?? І ким працювали раніше?
Прикро що поки не вдалося знайти своє місце, але так як специфіка може відрізнятись, варто підготувати себе і продумати з якими новими викликами Ви можете стикатись на новому місці. Що буде складного а що простіше? Навіть загально, не залежно від сфери діяльності.
цитата:
Я думаю, може зі мною дійсно щось не так і я не здатна працювати на нормальній роботі?
- ця фраза якось дуже багатозначно звучить. Звідки у Вас про себе такі жорсткі слова про "не здатна" і "щось не так"?? Та звідки категорія "нормальна робота"??
цитата:
Від слів hr я втратила віру в себе
- що особливо зачепило і зранило Вас в словах hr?
цитата:
Як мені змогти ще намагатися і знайти роботу?
- це дуже індивідуальне питання, але тим що може підтримувати мотивацію навіть попри невдачі стає цінність яку Ви вбачаєте в діяльності. Чому хочеться чи потрібно працювати? Що Ви отримаєте? Що вдаться зробити для себе класного, отримавши роботу? Наскільки для Вас критичні відмови ? Та ряд інших.
Поки накинула багато питань, якісь з них для роздумів, а на якісь, якщо можете, дайте відповіді тут і зможемо подивитсь ширше на ситуацію і знайти напрямки для Вас для руху далі.
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день. Скажіть, будь ласка,hr пояснила в чому саме ви не справлялися і як самі ви оцінюєте на скільки ви виконували ваші обов'язки?