Як витримати труднощі у стосунках і зрозуміти куди рухатися далі
Доброго вечора.
Раніше я зверталась на сайт з питанням про те, що кожного тижня на вихідних в мене виникає сварка з чоловіком, в результаті чого я кілька годин ридаю і вже не витримую цього.
Минулого тижня мені вдалося не допустити ридання в проміжку часу з п'ятниці по неділю, тобто в час, коли зазвичай не вдавалося уникнути ситуацій, які викликали в мене важкі емоції і плач. Лише в понеділок-вівторок були моменти, коли сльози йшли самі, але я себе змогла заспокоїти і не з'ясовувала з чоловіком стосунки як раніше.
Цього тижня через деякі обставини вчора і сьогодні я частково переключилась, і було не до всіх тих переживань, і не наближалось нічого подібного на ті конфлікти з плачем, що раніше.
Зараз я ловлю себе на тому, що я відчуваю злість, зневагу, огиду до чоловіка, через все пережите, через те що було і що це не обговорювалося, не вирішувалось між нами, а він прагне вести якісь стосунки як ні в чому не бувало. Тобто все негарне що було між нами ніби 'проїхали'. Не знаю як пояснити словами. Наче він все хоче замяти і далі просто якось жити. І я бачу що таким чином відносини не наповнені нічим гарним, а коли, наприклад, він торкається до мене мені некомфортно. І коли сидить наприклад в своєму телефоні і не спілкується зі мною мені теж неприємно. Переключитися і зосередитися на собі теж не можу.
І ще помітила, коли я відсторонююсь, не підтримую з ним близького контакту, він старається повернути контакт, але щойно я включуся — він відсторонюється.
Наскільки я зрозуміла, щоб наразі перебуваючи з ним в одному просторі поберегти себе від надмірних переживань і ридань, мені краще не намагатися достукатися до нього, не обговорювати.
І я вже не сподіваюся на щиру та конструктивну розмову.
Але мені нестерпно і з мовчанням теж.
Вибачте за сумбурний виклад.
Буду дуже вдячна за відповідь. Як зрозуміти куди рухатися далі, як бути?
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Доброго дня.
цитата:
Зараз я ловлю себе на тому, що я відчуваю злість, зневагу, огиду до чоловіка, через все пережите, через те що було і що це не обговорювалося, не вирішувалось між нами, а він прагне вести якісь стосунки як ні в чому не бувало. Тобто все негарне що було між нами ніби 'проїхали'. Не знаю як пояснити словами
Ви гарно все пояснили. Описали свої почуття, які ваш чоловік не хоче "бачити". Хоча вони стосуються саме його. Це свідчить про справнє відношення до вас в ви це відчуваєте.
цитата:
Лише в понеділок-вівторок були моменти, коли сльози йшли самі, але я себе змогла заспокоїти і не з'ясовувала з чоловіком стосунки як раніше.
Ви подавляєте свої почуття заради чого? Що важливіше за ваше здоров'я та настрій?
цитата:
ще помітила, коли я відсторонююсь, не підтримую з ним близького контакту, він старається повернути контакт, але щойно я включуся — він відсторонюється.
Це така "гра", щоб підтримувати зв'язок та цікавість у вас.
цитата:
Як зрозуміти куди рухатися далі, як бути
Щоб зрозуміти куди рухатися, відповісте собі куди ви хочете прийти. Шлях подавляння емоцій, підстройки під іншого - це шлях до психосоматики, шлях від себе. Чи підходить вам такий шлях?
Ваші стосунки складалися на протязі часу та ви могли бачити, що за людина - ваш чоловік. І ця ситуація не одномоментна.
Звісно стосунки - це завжди про двох партнерів. Вам зараз важко, бо ваші почуття подавлені. У такому стані важко приймати рішення та сил не вистачає.
Це можна проробити в терапії, розібратися з собою та вирішувати які стосунки вам потрібні.
Доброго ранку!
цитата:
Як зрозуміти куди рухатися далі, як бути?
Відчувається, наскільки це важливе для вас питання. І сам факт його виникнення свідчить про ваше бажання визначитись. Прислухатись до своїх бажань і, об'єктивно оцінивши ситуацію, обрати подальший шлях.
А рух - це завжди процес від якоїсь позначки на траекторії життя до іншої.
Що буде попереду частково визначається тим, що є. Це відправна точка. І що ми в ній бачимо -
цитата:
я відчуваю злість, зневагу, огиду до чоловіка, через все пережите, через те що було і що це не обговорювалося, не вирішувалось між нами, а він прагне вести якісь стосунки як ні в чому не бувало.
Хіба такий стан можна вважати нормальним або принаймні задовільним?!
Невже чоловік і жінка створюють пару, а потім сім'ю, аби один постійно страждав, не був почутий, стабільно ридав та відчував себе не ціннім? А інший пропускав усе крізь вуха і робив вигляд, наче все в порядку?
цитата:
І я бачу що таким чином відносини не наповнені нічим гарним, а коли, наприклад, він торкається до мене мені некомфортно.
Одна з умов розвитку стосунків - це діалог за спільним бажанням партнерів. Лише в цьому випадку можна виразити почуття, донести свою думку, озвучити власні бажання. І так само з іншого боку.
Без цього ніхто не дізнається, як його дії позначаються на стані партнера.
Без цього годі й казати про відкриття власної неправоти і помилок.
Без цього не має аж ніякого грунту дійти згоди(!)
Тому придушення почуттів, замовчування проблем і розбіжностей, вважається, шляхом погіршення взаємин і шкоди власному здоров'ю.
цитата:
Про що говорить такий сценарій? Напевно, про намагання чоловіка управляти взаєминами, нічого при цьому не вирішуючи по суті. Вірогідно, це його особистісна слабкість. Можливо, він поки що не здатний відкриватись вам, говорити про почуття, визнавати свою емоційну скутість. Та від цього вам не легше.
Однак не все ще втрачено. Як мені видається, у разі набуття вами справжнього і глибокого почуття самоцінності (не плутати із станом образи та тимчасового відсторонення) тектонічні зсуви у сприйнятті вас чоловіком МОЖУТЬ відбутись.
Чому так ставиться питання? А тому, що зазвичай до людини ставляться так, як вона це дозволяє. Якщо самоповаги бракує, то інші цей дефіцит зчитують легко. І користуються потім.
Звісно, у співпраці з психологом варто було б дослідити інші виміри проблеми, як от: вашу емоційність, ваші потреби і погляди, а також манеру донесення своїх бажань і способи саморегуляції.
Тоді ми б мали цілісну картину того, що відбувається. Тож раджу звернутись до психолога особисто. Листування на форумі проблему не вирішує, яким би насиченим воно не було.
Від мене вам відео про здорові стосунки та упевненість в собі.
Здоровые отношения. Как построить?
https://upsihologa.com.ua/audio-video-558
Уверенность в себе. Как ее повысить.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
Відредаговано автором 12-10-2025 10:35:48
Доброго вечора!
Ви вже добре впоралися, змогли зупинитись там, де раніше не вдавалося, це вже результат.
Зараз може бути важливим не поспішати з рішеннями, а спочатку відновити стабільність усередині себе.
Коли надто багато болю, образи й розчарування, неможливо тверезо бачити майбутнє. Іноді обмежити спроби з’ясовувати стосунки і не зриватись знову - це спосіб захистити себе від повторного болю, від зустрічі з тим, що знову не буде почутим і побаченим.
Подбайте про базові речі для себе - сон, відпочинок, спілкування з людьми, які вас підтримують, переключайтесь на щось ресурсне для себе.
Якщо є можливість зверніться до психолога, щоб поступово розібрати свої реакції, повернути енергію й відчути опори в собі.
Зрозуміло ваше бажання бути почутою і побаченою, це природна потреба в будь-яких стосунках, але на жаль, не завжди і не з усіма можливий такий контакт. Іноді люди просто не здатні бачити й чути якими б зусиллями ми не намагались достукатися. Важливо це помітити і не вбиватися об тих, хто все одно не здатен почути. І коли перестаєш чекати від них реакції, з’являються сили на життя поза цими стосунками.
Відредаговано автором 13-10-2025 02:08:03