Хочу забути невзаємну закоханість
Десь 3 роки тому познайомилися з одним чоловіком. Ми тоді нерідко перетиналися в неформальній обстановці. Почали спілкуватися. Спілкування спочатку було досить поверхневе, поступово переросло в більш близьке. Я відчувала взаєморозуміння, і деяку спорідненість, ми могли говорити годинами. Мала відчуття , що можу розповісти йому абсолютно все, і він теж мені відкривався. Не дивлячись на різницю в менталітетах (він германець), і на мій не найкращий рівень мови.
Поступово я закохалась. На момент спілкування я була одружена. Наші стосунки лишились на рівні дружби. Ніяких кроків він не робив, і я також.
Хоча є один вечір, який я іноді згадую:
Ми деякий час не бачились, кілька місяців. Потім нам потрібно разом було в одне місце, і я попросила підвезти. По дорозі назад ми досить відкрито і мило спілкувалися. Потім він припаркувався, і ми дивилися відео на його телефоні, прижавшись один до одного. Там було відео риб, і він пожартував, що то рибне порно :) Я давно не була така щаслива, як в той вечір, наче мені знов років 17. Згадую його очі, як він дивився на мене. Як ми сміялися, або як я протягнула руку йому на прощання, а він так дергнувся , щоб дати мені свою, що аж перекинув каву :)
Після того пройшов рік, ми майже не бачились. Так, пару раз десь раптово перетнулися, смол толк, і все. Він мені не писав, я також. Тільки вітав з др і новим роком. А ну і лайкав пости, сторі - класика.
За цей рік багато чого відбулося. У мене нові знайомства, друзі, нові проєкти на роботі, купа планів і цілей. З чоловіком розійшлися, пів року тому.
Стільки всього відбулося, а я все ще згадую його. Тобто, не те що постійно думаю, буває місяць два взагалі не згадую. Та іноді накриває. Він застряв в моїй голові, як заноза. І не виходить! Що я тільки не робила, щоб його забути! Писала листи прощання (не відправляла); не ходила в місця, де він міг прийти; видалила його фото, які були у мене. Була на 2-х побаченнях з іншими. І одному чоловіку я справді подобаюсь, хоча він дещо старший мене, і це мені не дуже комфортно.
Останнім часом помічаю дещо дивне. Ми працюємо раз на тиждень в одній будівлі. Але майже не перетиналися, бо на різних поверхах, і приїжджали в різний час. Нещодавно я стала помічати, що він паркує машину біля моєї. 2 тижні тому я заїхала на стоянку, бачу він стоїть, і не глушить машину. (Чекає. Мене?)І коли я зупинилася, і вийшла з машини, то він відразу теж вийшов. І ми разом пішли в офіс.

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
Головою я все розумію- він не робить кроків, це все мелочі, що я бачу. І взагалі - не ясно, чи він дійсно зацікавлений, чи це просто збіг обставин і ввічливість. Але на рівні почуттів зовсім інакше. Наче між нами є невидима ниточка, і тягнеться від нас двох. І що ми теж тягнемося один до одного. Як примирити серце і голову? Як забути його?
Дополнение от автора вопроса ·
Не ну це взагалі…
Написала тут, заходжу в соцмережі, і бачу він пару годин тому виставив фото з цими своїми рибами ого!
Я полистала, так от щоб ви розуміли - він останній раз щось постив весною 23 року.
що це відбувається не зрозуміло
Доброго дня, Hanna!
цитата:
Примирення серця і голови відбувається в ході діалогу(!)
Наскільки я відчув, той чоловік вам далеко не байдужий, проте ви не впевнені, чи прагне він бути з вами. На раціональному рівні міркуєте приблизно так - от якби я йому була потрібна, то він би робив більш рішучі кроки, а він їх не робить. Вам здається, ніби він проявляє лише ввічливість через збіг обставин.
Хоча ... він може досі вважати вас заміжньою. Може уявляти собі щось ще. Тому було б добре для вас ситуацію прояснити, поцікавившись мотивами його повідінки.
Хтось скаже, мовляв, жінці таке не личить. На це відповім запитанням - а спалювати свої нерви, хвилюватись від невизначеності личить?
І мова йде не про вияв особистісної слабкості і вразливості. Скоріше про справжню дорослість і гідність.
Що можна отримати завдяки сміловості? Конкретну відповідь(!) А далі буде рішення за вами - або йти власним шляхом і не пудрити собі мозок яскравими ілюзіями, або будувати і розвивати близькі стосунки.
цитата:
Як забути його?
То як можна забути, якщо працюєте разом і бачитесь час від часу, проте регулярно?
Коли виявиться, що він не ваша людина, виявиться саме в реальності, то у відповідь ваше ставлення до нього поступово набуватиме ознак байдужості. І ніяких особливих зусиль чи технік для забування не знадобиться від слова "зовсім".
цитата:
Стільки всього відбулося, а я все ще згадую його. Тобто, не те що постійно думаю, буває місяць два взагалі не згадую. Та іноді накриває. Він застряв в моїй голові, як заноза.
Думаю, що із цим можна попрацювати з психологом, щоби ви змогли не лише прожити усі почуття після розлучення, що, безперечно, корисно і важливо, а ще й розібралися в причинах, які призвели до розриву. Подібне знання обов'язково стане в нагоді в майбутньому.
Щодо занози, то психіка на автоматі шукає, за що б зачепитися, чим себе потішити і наповнити, адже не терпить порожнечі. І тому, очевидно, з пам'яті дістаються романтичні митєвості з недалекого минулого.
В медицині занозу видаляють. В психології усвідомлюють контекст, на фоні якого виникає заноза як феномен. Розкриваються для реалізації інші потреби і бажання, внаслідок чого потреба в занозі зникає.
Відредаговано автором 16-09-2025 11:09:32
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385234 для Володимир Анатолійович
цитата:
Ааа. До речі, я не знаю, чи знає він про розлучення. Навіть не подумала про це.
Я наче на своїй хвилі, сама собі щось.
цитата:
Мені страшно, дуже.
Я зараз у досить вразливому стані.
Навіть не знаю, чи вивезу, якщо почую «не для тебе мама квіточку ростила.» боюсь мене це розібʼє.
Хоча дійсно:
цитата:
а спалювати свої нерви, хвилюватись від невизначеності личить?
Я навіть не знаю, як це зробити. Що сказати, яким чином? Які слова підібрати… наразі не уявляю.
Залишити комент під відео, де рибки розмножуються «це могли бути ми з тобою, але ти пишеш мені» норм?
Написати графіті біля його будинку «я тебе люблю»?
Шуткую) я дійсно наче розгублена в цьому.
До речі, жарти жартами. А в мої 20 років я дійсно написала любовного листа молодому викладачу. Навіть побачення було, і переписка. Хоча потім він відмовив.
цитата:
Я розібралася з цим.
Там насправді, прямо на вході було не так. Але ми сплелися травмами, і закохалися. Тільки, травмами зʼєднатися легко, а от на довгу дистанцію - повна хрінь.
Розрив відбувся пару років тому, насправді. Пів року тому - офіційно. Це так, коротко.
Хоча колишній іноді робить спроби повернути. Для чого? Мені загадка.
Мабуть, йому був комфортний наш «подружній гомеостаз».
Тут два момента. Мужчина и ваше общение подсвечивало и продолжает дальше то, что в вашей личной жизни не ладится - развод, других отношений, как вам бы хотелось нет. А с ним были переживания, общение хорошое+внимание от мужчины и это льстит.
Второй момент - мужчина хотел бы, давно бы уже делала шаги навстречу и спросить вас про отношения с мужем или есть ли он вообще смог бы. Но он выбирает не делать это. Это значит, что его интерес не такой глубокий. Ведь ваше внимание ему и общение тоже может просто нравиться, тешить самолюбие, что я так долго нравлюсь женщине. Да просто вызывать теплые чувства. Но это не равно хочу отношений. А вам хочется и потому любые малейшие движение - не глушил машину, видео рыбок воспринимается как нечто особенное, с каким-то посылом вам. Просто потому, что хочется сильно отношений с ним.
Забывать мужчину не надо, он для чего-то в этой жизни вам случился. А вот разобраться, почему и как наладить свою жизнь, чтобы вспоминать о нем просто с теплотой, это важно
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385249 для Валентина Михайловна
цитата:
Мужчина и ваше общение подсвечивало и продолжает дальше то, что в вашей личной жизни не ладится - развод, других отношений, как вам бы хотелось нет.
Так. Для мене болісно прозвучало, але тут ви праві.
цитата:
Второй момент - мужчина хотел бы, давно бы уже делала шаги навстречу и спросить вас про отношения с мужем или есть ли он вообще смог бы.
Він знав, що я одружена. І чоловіка знає, спілкувався з ним (зі мною багато більше).А от про розлучення може і не знає. Та він дійсно, не питав - як взагалі, з чоловіком все гаразд?
цитата:
Но он выбирает не делать это. Это значит, что его интерес не такой глубокий.
Те саме говорить мені моя раціональна частина.
цитата:
вам хочется и потому любые малейшие движение - не глушил машину, видео рыбок воспринимается как нечто особенное, с каким-то посылом вам. Просто потому, что хочется сильно отношений с ним.
Знов таки - жорстко, та істина в цьому є. Можливо, так і є. І ми тут не рівні. Мені подобається він, і я хочу з ним відносин. Йому подобається - тішити своє его тим, що він мені подобається. А стосунків він не хоче. Цікаво, чи робить він неоднозначні рухи до мене спеціально, чи то просто співпадіння. І є лише моїм сприйняттям.
цитата:
Тут є про що подумати
Вы можете, чтобы окончательно прояснить, а вдруг все же могут случится отношения, написать сообщение, что мол знаешь, не сказала тебе в прошлый раз, но я развелась столько-то времени назад. Хочу пригласить тебя на кофе и прогуляться.
И это будет шаг навстречу и возможность мужчине проявиться свои чувства и желание отношений, если это есть. Либо вы просто окончательно поймете, что ему не надо это. И по крайней мере не будете терзаться "а вдруг, а может, а если бы...". Станет точно легче
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385260 для Валентина Михайловна
Страшно. І тут я спіймала інсайд.
Я зараз сіла і подумала - а чого? Що так лякає? Навіть якщо дійсно буде так, що він дасть зрозуміти, що відносин він не хоче, і я не подобаюсь йому. Ну ок, буває, у людини немає смаку. Страшного то що?
Фантазію розбивати страшно. Вона наче і мучить мене, але також дає деяку опору. Віру в те, що у мене насправді є небайдужа людина, моя людина, просто зараз не на часі.
А без мрії що мені залишиться?
Чорт… я наче готова була бути одна. Розуміла, в що йду, коли розлучуся. Готова була, як мені здавалося, до самотності. А виходить - ні???
Развод это не про готовность к одиночеству, а про нежелание больше делить жизнь с конкретным человеком.
Тем более, 37 лет это еще масса времени для отношений и даже ребенка можно родить.
И тут важно различать это про страх новых отношений? Про убеждение, что раз уж в 37 без мужа, то и все, нечего и пробовать? Про желание побыть какое-то время одной и покайфовать, что все время для себя? Еще варианты может другие?
А вот то, что понимаете, что без мечты и надежды страшно оставаться - это важно.
Тут смотрите на то, греет эта надежда и дает энергию или забирает ее? И чем платите за поддержание этой надежды?
Ведь пока вы в ней живете, вы можете не замечать мужчин, с кем могли бы сложиться отношения, вы сравниваете всех с данным мужчиной. И тогда да, вы создаете себе одиночество.
Поговорите с мужчиной - получите ясность и возможно отношения. Либо ясность, грусть, что так и понимание, что пора двигаться дальше.
Не поговорите с мужчиной - остается надежда и мечты.
Вам чего больше хочется?
Дополнение от автора вопроса ·
цитата:
Я хотіла розлучитися, і бути одна. Щоб пізнати себе, краще зрозуміти. Реалізувати своі деякі амбітні плани, і тд.
Так, щоб весь час був на себе, і щоб навчитися кайфувати одній.
Дитина, до речі, у мене є, від ексчоловіка.
З тим іншим ми саме через дітей і почали спілкуватися. Бо вони дружили.
І ми ходили в гості один до одного, або на площадку, іноді на якісь свята дитячі. Один раз на пікнік на озеро іздили разом.
Зараз діти не граються так разом, тому і ми рідко бачимось, майже не спілкуємось.
цитата:
Тут є про що подумати. Особливо - чим плачу. Енергію це іноді дає, іноді забирає.
цитата:
Чекайте, це як? Я ж не сліпа, наче адекватна. Як я іх не помічаю?
Я взагалі не ставила собі за мету знайти зараз чоловіка, я то і не шукаю.
Але я іноді по життю зустрічаю людей (як люба людина, яка виходить з дому). І серед них чоловіки, я іх бачу. Деякі вільні, і приділяють увагу. Я іх порівнюю, дійсно. Але не з тим перцем, а зі своіми принципами, і вподобаннями.
Двоє явно проявили інтерес, і запросили. Нажаль, жодного я не розглядаю.
З одним мені було поряд страшно. І я вирішила довіритися цьому відчуттю.
Другий підходить мені по багатьом моментам, і ми ходили на обід 3 рази. Та є суттєве але - велика різниця у віці. Тому ні.
Ось так, а не тому що у них не такі гарні блакитні очі, як у того.
цитата:
Не поговорите с мужчиной - остается надежда и мечты.
Вам чего больше хочется?
Тут я згодна.
Зберусь з духом - напишу. Так дійсно буде краще. Просто поставити крапки над "і"
цитата:
А в отношениях это невозможно? В конкретно тех отношениях с бывшим мужем или в целом, есть убеждение, либо время есть для себя и свих целей, планов, либо отношения?
цитата:
Это в том смысле, что вот нравится вам этот мужчина, вы хотите отношений, вам кажется, что и он какие-то сигналы подает, иногда может пересекаетесь где-то. И каждый раз, как кто-то из мужчин других появляется на горизонте срабатывает сравнение и мысль, ну а вдруг я вот начну отношения, и потеряю шанс на отношения с тем, с кем хочу их.
Відредаговано автором 16-09-2025 18:36:22
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385277 для Валентина Михайловна
цитата:
Можливо звісно. Але, коли відносини підтримуючи.
Мені це так бачиться.
З екс-чоловіком було важко втілювати щось, хоча дещо вдавалось. Важко, бо купа енергіі йшла на ті стосунки.
Ми жили, кожний сам собі. Згадала зараз, як одного разу заходжу на кухню, він там сидить в ютуб, я кажу:
слухай, ми тиждень майже не говорили нічого, крім "привіт". Він, не отриваючись від ютуб "угу".
І я багато думала про те, що як це так, нема спілкування, як налагодити стосунки?
Тому звісно, ніж зливати енергію на такі, то краще приділити собі.
цитата:
Не помічала такого. я наче звертаю увагу на чоловіків, всіх взагалі, з ким знайомлюся.
Але можливо, щось є несвідомо.
Краще дійсно, закрити цю історію прямим питанням. Ну або - запрошенням на каву, наприклад.