Як мені змінити свій внутрішній світ, та навчитися емоційному інтелекту
Мені дуже потрібно навчитися розбиратися у емоційному інтелекті та внутрішньому світі. Я сам намагався це зробити різними методами але виходить не дуже, тому прошу допомоги у спеціалістів.

Ответы психологов
Доброго дня.
Поставлю пару питань, щоб прояснити ситуацію.
цитата:
Мені дуже потрібно навчитися розбиратися у емоційному інтелекті та внутрішньому світі.
Чому саме це вам дуже потрібно?
цитата:
сам намагався це зробити різними методами але виходить не дуже,
Опишіть будь ласка, що саме робили?
Відредаговано автором 15-09-2025 17:39:12
Добрий день. Схоже, у Вас є мета і бажання працювати над собою. Емоційний інтелект, справді, складно розвивати на самоті. Це гарний запит на роботу з психологом.
Чи є у Вас така можливість? На нашому сайті багато чудових спеціалістів, з різним ціновим діапазоном. Це може стати новим і цікавим досвідом для Вас.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385178 для Юлія Зальотіна
Вітаю, мені це необхідно щоб краще розуміти себе, та щоб врятувати ситуацію у відносинах, тому що через те що я не товаришую з емоціональним інтелектом, я перекладаю майже всю роботу у відносинах на свою дівчину. Вона думає над проблемами, дає нові ініціативи та ще багато іншого. Я у відносинах як дитина. Тому і хочу опанувати емоціональний інтелект та врятувати відносини.
Все що я робив та роблю зараз це: 1.ловлю свої емоції. Не поглинаю їх а розбираю. Чому я їх відчув, слідкую за своєю реакцією, та встановлюю яку емоції я відчуваю.2. що вечора записую емоції які мені запам'яталися на протязі дня та розписую і відповідаю на питання (що я відчув? Як відреагував? Як міг би відреагувати краще) та записую три речі за які я вдячний дню.3. регулярно намагаюся дивитися або читати інформацію на тему "емоційного інтелекту" або "самопізнання". Декілька разів проходив тест на емоційний інтелект та над кожним питанням сидів та думав представляючи ситуації. Та почав читати книжку
"Все що я робив та роблю зараз це: 1.ловлю свої емоції. Не поглинаю їх а розбираю. Чому я їх відчув, слідкую за своєю реакцією, та встановлюю яку емоції я відчуваю.2. що вечора записую емоції які мені запам'яталися на протязі дня та розписую і відповідаю на питання (що я відчув? Як відреагував? Як міг би відреагувати краще) та записую три речі за які я вдячний дню.3. регулярно намагаюся дивитися або читати інформацію на тему "емоційного інтелекту" або "самопізнання". Декілька разів проходив тест на емоційний інтелект та над кожним питанням сидів та думав представляючи ситуації. Та почав читати книжку"
Добра робота, все робите вірно.
Як давно працюєте над емоціями?
Як зрозумієте, що досягли результату?
Я б ще додала питання для роботи з емоціями -
1. які саме думки запускають мою емоцію?
2. Як я відчуваю в тілі цю емоцію.
На Ютубі є канал психологіні Євгенії Стрілецької, у неї є дуже класні покрокові рекомендації, як працювати з емоціями.
Можливо вам допоможе.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 385181 для Юлія Зальотіна
Працюю над емоціями лише 5 днів
Мені здається що я вже покращив себе та досяг хоч малого але результат, але зрозумію що досяг ще кращого результату коли зможу швидко та легко розуміти емоції, легко та добре контролювати їх, коли зможу обмірковувати свої слова, питання та цьому подібне, та коли стану більш самостійним у відносинах
Насправді 5 днів це маленький термін, але ви вже самі відмічаете зміни в собі.
18 років ви не приділяли увагу емоціям, а працюєте 5 днів. Психіка корегуеться поступово, потрібен час та наполегливість.
Якщо у вас вже з'являється пауза між стимулом та реакцією, то це вже добрий результат.
Можливо вам потрібно поговорити з психологом, скоригувати свою роботу по розвиненою емоційного інтелекту зі спеціалістом.
Тут на сайті можна підібрати того, хто вам до вподоби.
Дополнение от автора вопроса ·
Дякую за вашу відповідь, та допомогу!
Якщо ще хтось це помітить та зможе щось додати, то будьласка, буду дуже вдячний
"Працюю над емоціями лише 5 днів"
"Мені здається що я вже покращив себе та досяг хоч малого але результат, але зрозумію що досяг ще кращого результату коли зможу швидко та легко розуміти емоції, легко та добре контролювати їх, коли зможу обмірковувати свої слова, питання та цьому подібне, та коли стану більш самостійним у відносинах"
5 дней это очень мало - для такой глобальной и глубокой темы - как эмоции.
Это уже пласты психики вашей - оно не корректируется, так быстро.
И к тому же, у каждого человека будет свой ритм в проработке эмоций - комуто надо на это полгода, комуто год, а комуто и два.
Я так понимаю - у вас с эмоциями проблема - именно в осмыслении своих эмоций - в осознании их.
И вы пишите про несамостоятельность - это по моему важнее тема - чем эмоции.
Тут надо разбирать, в чем именно не самостоятельны и почему?
Только ли в эмоциях?
Скорее всего, тут еще ваш возраст влияет - вы еще юны - и гормональные всплески на вас сильно влияют - отсюда и разность эмоций, и не умение их контролировать.
С возрастом люди становятся более гармоничны, в плане эмоций ( ну многие)
Плюс особенности вашей психики и темперамента - тоже свое дают.
Часто ли вы капризничаете, или бурно реагируете в отношениях?
Или впадаете в детскую позицию насколько часто? ( что вы сами подтвердили)
Что именно, вы в отношениях не хотите решать, и брать инициативу на себя?
( я так понимаю, ваша девушка более инициативна и решительна)
Тут надо еще, с ответственностью ваше работать, а не только с эмоциями - научитесь брать ответственность на себя - хотя бы в бытовом плане - каждый день ( купить самому продукты, проплотить счета, купить себе одежду, приготовить еду) то и осознавать эмоции лучше начнете.
И не будете уже так - в детской позиции зависать.
А лучше найти работу или подработку - она очень хорошо дисциплинирует личность - и учит ответственности.
Добавила вам по вашему запросу ( вы его продублировали)