Обезцінювання дружиною.
Доброго дня. Стосунки з дружиною були чудові, до того моменту як я втратив роботу, хоча дружина казала кидай роботу, з часом іншу найдеш, а поки що я працюю, непропадемо. Місяць часу все було чудово, а дальше почалося з капризів, серед ночі йде в іншу кімнату, бо я заважаю спати, зранку холоднісь, і гойдалки, день два вона ніжна, потім роздратована, зі мною не говорить і не спить. Все пішло по наростаючій, більше скандалів, зняла обручку і без неї на роботу ходить. Останнім часом вже могла обізвати трусом, ти не мужчина..... Це на спроби поговорити що не так. Коли розмову починаю, що не так, то кричить не діставай мене, щось не подобається я не тримаю. Дуже разюча зміна відношення. Я не витримав і поїхав жити окремо, вже п\'ятий день не спілкуємося, хоча раніше звонила мені по кілька разів на день, сказати як мене кохає. А ще вона вагітна вже як два місяці. От тут я вже і незнаю чи то вагітність так впливає чи то когось найшла і зраджує. Я її кожного дня нагадував що кохаю, а в кінці її то вже бісило. Зараз на відстані прихожу в себе, важко дуже, сплю мало. Незнаю що робити...
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Доброго ранку!
цитата:
Дуже разюча зміна відношення. Я не витримав і поїхав жити окремо, вже п'ятий день не спілкуємося
Розумію і співчуваю вам. Відчувається, що ви дуже схвилювані від невизначеності, не знаєте, що і як вчинити, адже спроби відверто прояснити ситуацію у розмові з дружиною призвели лише до вашого обезцінювання -
цитата:
Останнім часом вже могла обізвати трусом, ти не мужчина..... Це на спроби поговорити що не так. Коли розмову починаю, що не так, то кричить не діставай мене, щось не подобається я не тримаю.
Пропоную разом скласти в одну цілісну картину події останнього часу.
цитата:
Стосунки з дружиною були чудові, до того моменту як я втратив роботу, хоча дружина казала кидай роботу, з часом іншу найдеш, а поки що я працюю, непропадемо.
Ви одружені. До речі, скільки років ви у шлюбі?
Як давно ви втратили роботу?
Що зараз - ви знайшли роботу чи перебуваєте у пошуку?
Як би ви оцінили матеріальний стан сім'ї до та після втрати роботи?
цитата:
Місяць часу все було чудово, а дальше почалося з капризів, серед ночі йде в іншу кімнату, бо я заважаю спати, зранку холоднісь, і гойдалки, день два вона ніжна, потім роздратована, зі мною не говорить і не спить.
Напевно, ви якимось чином реагували на ці зміни. Розмовляти намагались? Що почули? Якщо нічого, то як собі пояснювали причини погіршення відносин навіть на рівні припущень?
Далі. У вас вже з'явились підозри у невірності дружини
цитата:
От тут я вже і незнаю чи то вагітність так впливає чи то когось найшла і зраджує.
Пригадайте, чи були раніше підстави дружину ревнувати?..
цитата:
А ще вона вагітна вже як два місяці.
Ваша дружина вагітна. Розкажіть про це - дитину планували? Як відреагували, коли дізнались про вагітність?
Чи є ще у вас діти?
цитата:
Зараз на відстані прихожу в себе, важко дуже, сплю мало.
Щоби рухатись далі, приймати адекватні відпоідальні рішення, звісно, варто себе опанувати і відчути твердий грунт під ногами. Розкажіть, як і завдяки чому/кому приходите в себе? Чим наповнений ваш день? Які думки приходять? Які наміри і варіанти дій розглядаєте?
Кто раньше больше зарабатывал и обеспечивал семью?
Беременность запланированная?
Как давно вы женаты?
Ищите ли другую работу? Есть ли сбережения?
Вы пишите раньше были чудесные отношения, но что-то терзают смутные сомнения по этому поводу. Не бывает, чтобы были доверительные, теплые отношения, где люди обсуждали проблемы, делились переживаниями и тут из-за работы вдруг сняла кольцо, грубости и высказывания про "не мужчина". Я думаю вы переоцениваете ваши отношения до потери работы.
Что именно было хорошо в отношениях?
Какие сложности были?
Доброго дня )). Добре що ви берете допомогу та не витримуєте сам на сам таке психологічне навантаження. Та схоже ви самі знаєте всі відповіді:
1) дружина вагітна та перші місяці сильні гормональні коливання. Вона може погано почуватися та не дуже розуміти як то пояснити.
2) Втрата вами роботи була до вагітності? Якщо так, то у жінки дуже змінюється ставлення до ситуацій - те, що влаштовувало до, може вже не влаштовувати, навіть лякати під час вагітності. Чи хотіли б вона залишити роботу, не працювати під час вагітності?
Ви прийняли гарне рішення - тимчасово пожити окремо, це може заспокоїти вас обох щоб через деякий час знову почати говорити про те, що кого турбує.
Терпіння вам та налаштування на позитивні думки
Доброго дня!
"Дуже разюча зміна відношення. Я не витримав і поїхав жити окремо, вже п'ятий день не спілкуємося, хоча раніше звонила мені по кілька разів на день, сказати як мене кохає." - очень верно вы сделали... потому что, ваша жена всем видом вас отталкивала от себя. ( обесценивала, пыталась унизить)
А раньше - при ссорах она тоже подобным образом вела себя - токсичным таким?
"А ще вона вагітна вже як два місяці. От тут я вже і незнаю чи то вагітність так впливає чи то когось найшла і зраджує." - скорее всего и беременность гормональный фон меняется - потому и ее поведение меняется.
Это у нее первая беременность?
Тут конечно, лучше всего набраться вам выдержки - и как бы не было больно и тяжело - но вытерпеть ее капризы - до родов.
Потому что, эти все скандалы - и на ребенка тоже влияют.
Ждите пока она успокоится - ее лучше пока оставить в покое. ( раз она, так остро на вас стала реагировать)
А если, и после родов такое отношение не пройдет, и не поменяется у нее - то тогда, надо уже к семейному психологу идти ( если она захочет)
" Стосунки з дружиною були чудові, до того моменту як я втратив роботу, хоча дружина казала кидай роботу, з часом іншу найдеш, а поки що я працюю, непропадемо."
А почему решили менять работу? ( по каким причинам)
Интересно как сама же, вас к этому толкала - и потом разочаровалась.
Только месяц потерпела - видимо думала, что вы быстро найдете новую работу.
Как у нее с терпением по жизни? ( до беременности)
И сколько вы уже вместе?
Может есть еще сферы жизни, где у вас есть недопонимание? ( кроме роботы и денег)
Она сейчас еще работает? Кто содержит семью?
Она еще, так паниковать может ( в плане денег) потому что скоро роды - надо все подготовить и растратиться финансово - и на роды и на ребенка ( что понятно)
Вам лучше всего, сейчас сосредоточится на поиске работы - это и отвлечет внимание от негатива.
И чем быстрее вы найдете работу - тем вернете себе уверенность и для себя, и в семью.
И в глазах жены тоже с неудачника - в победителя.
Но и паниковать тоже не надо - и необдуманных решений принимать, или предложений не стоит по работе ( от спешки)
Чтоб не попасть в западню еще больше - а то вас жена уже торопила сменить работу ( вы ее послушали - и остались виноватым)
Эта история показывает вам на самом деле - что прежде всего, учитесь слушать себя - себя!
Чтоб потом не быть крайним ( даже если это близкие люди - они тоже могут ошибаться)
Своей головой надо жить - к другим можно прислушиваться - но слушать прежде всего себя.
Ну а так, конечно вам бы не помешало пройти несколько консультаций у психолога - чтоб снять негатив накопленный и стабилизироваться. ( при возможности)