Дружина хоче розвестись
В нас троє дітей. Вся історія почалась три місяці до того коли вона мені сказала уходить. Спочатку моя дружина почала посиленно займатись спортом і я був радий за неї. Десь через тижня два почала лягати спати о 5-6:00ранку коли я іду на роботу, про що я просив неробити так , тому що потім встаєш о 12-13:00 і знову цілий день займаєшся спортом, в тебе немає часу для нас, відсторонюєш сімю. Змін неяких небуло і вона завела знайомства онлайн і заборонила брати її телефон, бо це її простір. Почала закриватись в кімнаті в день і вечері нереагуючи на мене та дітей. Перестала готувати їсти взагалі і гуляти спілкуватись з дітми та мною. Я кажу ти живеш ніби холостяк. Вона сміялась тільки мені в лице. Я вирішив нам потрібно поїхати на море провести більше часу разом з сімєю для зміни рутини. На відпочинку було све те саме. Я один готую, прибираю, займаюсь дітми і всіма сімейними справами. Просив змінитись та вона говорить я з королеви виросла в імператрицю і тебер жавди буду така. В мене з нею пула перепалка слів. Звинуватила мене що вона непрацює і я тримаю її в заручниках. Але це нетак я переконував довго що їй потрібно іти на роботу навіть волонтером для спілкування з людьми. Організував зустріч в центр зайнятості та вона непішла звинуватувши мене що я хочу щоб вона працювала. З годом я почав лягати в дітй в кімнаті. Вона нехотіла мене як чоловіка. Почала робити розклади карт Таро і нести несінитниці, зніми мені квартиру давай гроші на життя бо ти винен мені так як я родила тобі трьох дітей, за якими вона навіть нецікавиться зараз. Я сказав небуду цього робити, відповіла що я нечоловік. Зоче лишити мене з дітьми бо це її рік Лева і всі дати народження сходяться для її щастя але незнами. Я кажу, неруйнуй сімю давай розбиремось що я роблю нетак які твої бажання для покращення стосунків, запропонував сходити разом до сімейного психолога. Відповіла: Я так вирішила і нехочу більше з вами жити бо ми нерозуміємо її і сліпі. Я розумію, що моя жінка втрачає реальність тому що в нас було все дуже добре і крепка сімя. Вона говорить іншими словами, тембором зверхньо. Я дуже терплячий і мені незрозуміло. Це мене виснажує, мені важко налаштуватись на роботу. Я хочу змінити її думку ми сімя. Говорить в неї головне спочатку Я а потім діти чоловік. Зараз вона розквітає. Що робити і що я нерозумію.

Ответы психологов
м Кам'янське ·
Вітаю, Robin.
Ситуація кепська. Не зовсім зрозуміло що відбувається з вашою дружиною. Як на мене, її поведінка дуже дивна. Ви раніше не помічали за нею нічого « такого»?
Скільки ви в шлюбі й скільки років дітям?
Яким спортом вона почала займатися?
Може, якісь «духовні практики»?
Чому вона лягає спати в 5-6 годин ранку?
Перепрошую, але виглядає так, ніби ваша дружина або в якійсь секті, або їй потрібно до психіатра.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384448 для Оксана Юрьевна
Ні раніше непомічав. В шлюбі ми 19 років. Дітяв Вікторія 17, Меланія 13, Макарій 11. Спорт швидка ходьба біля річки 7км кожного дня та зарядки аеробіка в будинку закривається. Так якісь медитації чую в кімнаті та запалює свічки проговорює щось. Недавно мене небуло вдома діти розповіли, мама голосно раділа і казала знайшла його. На питання кого нічого невідповіла. Днями сказала мені з нетого ні щого: будеш робити мені погано тобі в десяторо буде гірше і навідь померти. Я спитав до чого це? Каже щоб знав. Каже буває мені очити душу і дітям казала що вона очистила. Це несхоже на неї і навіть нехоче зімною сісти поговорити.
Доброго дня, Robin!
цитата:
Що робити і що я нерозумію.
Спочатку співставляти факти і на цій основі робити висновки. На жаль, поки що ви не в змозі цього зробити.
Тому вам потрібна допомога(!)
Давайте відновимо цілісну картину реальності.
Три місяці тому дружина намагалась вас виштовхнути з домівки - так?
Якщо так, то як ви пояснюєте наступний фрагмент -
цитата:
Я так вирішила і нехочу більше з вами жити бо ми нерозуміємо її і сліпі.
?
Здоровий глузд підказує, якщо їй ніхто не потрібен - ані ви, ані діти - то йти геть має вона. Чи не так?
цитата:
Я розумію, що моя жінка втрачає реальність тому що в нас було все дуже добре і крепка сімя.
От щодо цього в мене особисто великі сумніви. На пустому місці метаморфози, подібні до тих, що відбуваються з вашою дружиною, не трапляються. завжди є причини, передумови, так мовити, підгрунтя. Очевидно, ви цього не помічали, а якщо помічали, то не надавали належної уваги.
Скоріше за все, не помічали як посадили її на трон короолеви -
цитата:
Просив змінитись та вона говорить я з королеви виросла в імператрицю і тебер жавди буду така.
Тепер вона відчуває себе імператрицею. Окрім усього
цитата:
Вона нехотіла мене як чоловіка.
Тоді ваша роль яка?
Щось мені підказує, що ваша роль обумовлена вашим характером
цитата:
Я дуже терплячий і мені незрозуміло.
На жаль, терплячіть, та ще й у катеогрії "дуже", зробила з вами злий жарт(!) І з цим, напевно, потрібно розбиратись в першу чергу. А вже потім з відносинами.
цитата:
Звинуватила мене що вона непрацює і я тримаю її в заручниках.
Людина, яка хоче працювати та реалізувати себе в діяльності нікого не звинувачує. Вона шукає спосіб виразити себе.
цитата:
Я хочу змінити її думку ми сімя.
Як не прикро вам про це писати, змінити думку іншої людини неможливо(!) Допоки вона сама не отримає потрібний досвід, що змінить її думки.
Я би вам дуже радив звернутись особисто до психолога і почати розплутувати складний вузол сімейного життя, що утворився. Вам потрібні і розуміння, і співчуття і реальна допомога, аби змогли об'єктивно сприймати події та адекватно діяти(!)
Відредаговано автором 24-08-2025 15:40:14
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384452 для Володимир Анатолійович
Я згодин, що потрібна допомога спочатку мабудь мені тому мабудь щось роблю нетак. Тому я шукаю шляхи
цитата:
Підтримую ваші наміри. Буде ясність у вас в душі і в голові - прийде визначеність в діях))
м Кам'янське ·
Перепрошую, звісно, вам вирішувати, що робити, але я б змінила порядок: спочатку допомога дружині, а потім вам. Вашій дружині потрібен лікар. Й щоб ви « правильно « зараз не робили, це навряд чи якось вплине на ситуацію.
Вважаю, що « правильно @ зараз тримати дітей подалі від мами.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384452 для Володимир Анатолійович
Ні вона мене невиганяла і я теж невиганяв її. Місяць назат вона поставила мене до відома, що хоче піти від мене і дітей сама
цитата:
Тоді перепрошую, бо я якось по-іншому сприйняв фразу
цитата:
вона мені сказала уходить.
Дополнение от автора вопроса ·
Ще справа в тому, що їй нема куди піти і хоче щоб я забезпечував це. Я немаю такої змоги і її це нецікавить, навідь коли мені з дітьми небуде за що жити. До неї намагається говорити Мама і тато. Вона навідь з ними нехоче говорити і небере від них телефон. Приїхати неможуть бо далеко.
Вітаю, Робіне. Прийміть мої співпереживання щодо Вашої сімейної ситуації. Вам напевно дуже боляче бачити такі зміни у відношенні дружини до Вас та дітей. Чи є хтось, хто Вас підтримує у цей період?
Я маю певне припущення, щодо ситуації. Якщо такі радикальні зміни дійсно відбулись 3 місяці тому, а до цього часу Ви та вона були задоволені сімейним-подружнім життям, можливо Ваша дружина потрапила під вплив третіх осіб. На цю думку мене наштовхує захопленість таро та духовними практиками, вченням. А також різке уникання спілкування з дітьми та батьками. Раніше Ваша дружина цікавилась цими темами?
Відредаговано автором 24-08-2025 22:42:19
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384466 для Яна Кіркеснер
Можна я вам надішлю аудіо файл можї розмови з дружиною