Мама вибішує своєю поведінкою і тим що говорить
Добрий день
Мама просто вибішує, робить і говорить дурниці
У мене з нею проблеми по всім питаннях
Від побутових, бо вона нічого не хоче робити, говорить відмовки, або просто не робить, до якихось інших
Нам під будинок підкинули 2 кошенят в нпбезпечна місце біля смітника і там машини, собаки
Вона: ніяк не допомагає, лише: ой ну вони і не маленькі, ой їм тут нормально, оф хтось забере
Або я пішла годувати: з якимись лряхлиси баьками тбсужлає що їх підкинули, ніби ті бабки чимось поможуть, чи заберу ть .. вони ще лотки викидають
Мамі 66, але я бачу що веде себе вона як впадала в дитинство ніби їй 86 … безвідповідально .. допомоги ніякої
Коли кажу треба робити ремонт .. то давай пополам, тобто я маю і ремень зробити, і жити з нею .. бо ж квартира моя, а вона тут жити буде, бо їй нема де
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Вітаю, Молі. Схоже, що Ви відчуваєте до мами комплекс складних почуттів і обтяжуєтесь додатковою відповідальністю через її інфантильну поведінку.
Що б Ви хотіли наразі зробити? Змінити ситуацію як таку? Змінити своє відношення до поведінки мами?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384192 для Яна Кіркеснер
Мені б хотілось нормально спілкування
Або зменшити його, щоб тримати фокус на собі
Часто я зараз розповідаю про події враження, а мама висловлює свою думку .. ніби все знає
Наприклад, я можу сказати, що хотіла б весілля колись, а вона каже, в нас немає родичів
При тому можливо у чоловіка будуть і це нам вирішувати
Вона такі питання задає; а хто це, а скільки йому років, а чого він на ти .. якісь дивні речі
При тому якщо я захворіла або потребую допомоги її від неї немає … зате отакі недоречні втручання … висловлення думки …
Нормальне спілкування, як Ви його бачите, можливо за умови, що мама вислухає Ваші побажання щодо її висловлювань та втручать, та принаймні спробує змінити свій стиль комунікації. Як Ви вважаєте, це можливо?
А ось зменшити об'єм дискомфортних для Вас діалогів цілком у Вашому контролі. До прикладу, Ви можете не розповідати мамі ті речі, реакція на які буде неприємною для Вас, спираючись на попередній досвід.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384195 для Яна Кіркеснер
Я багато раз їй казала не говорити, або нащо т це говориш. Вона не розуміє, або каже добре і потім те саме. Тобто не слідкує за собою. Може установки такі. Але до мене в геї часто критичні такі вислови або якісь такі. Що викликають в мене злість ..
у мене звичка діляться щось розповідати і вона потім різні висновки чи збирає інформацію
Ви помітили, що описали замкнуте коло. Ви розповідаєте їй щось важливе, мама неприємно це коментує, Ви відчуваєте злість та просите її того не робити - але її реагування не змінюється, через якийсь час Ви знову підкоряєтесь звичці та ділитесь чимось важливим... цикл повторюється.
У Вас є ідеї як можна розірвати це коло?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384197 для Яна Кіркеснер
Зараз підкинули от кошеня ну на смітник, машини, місяці 2, воно саме. Я забрала, погодила з мамою. Але в мене сильний дискомфорт і тривога, вона намагається їсти їжу кота і шипит на нього, і стрибає
Мама навіть хоче її залишити і ніяк не допомагає в пошуках дому. Знайомих таких немає. А я не хочу її залишати, ну і на вулицю шкода. Мама каже що мені все здається, і взагалі кошеня не може так поводитись
Ну от приклад
Ну це якщо взагалі не спілкуватись нічого не обговорювати і всі рішення приймати самій
Я практично так і роблю
Але буває хочеться якісь події розповісти з життя .. чисто типу ж мама …
Зовсім не спілкуватись, звісно, не вихід, тим паче Ви цього не хочете.
Тоді можливо варто працювати над власним ставленням. Ваша злість та сум є також частиною всього цього циклу. Якщо Ви зможете реагувати не так болісно, а більш нейтрально (не придушуючи негативні емоції, а дійсно їх не відчуваючи), то і в поведінці мами мимоволі щось зміниться.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384199 для Яна Кіркеснер
Та от не знаю як не відчувати … я рамсь собі казати що то її думка і вона така на автоматі просто свої установки говорить в своїй манері
Але мене це ображає ніби вона спеціально це все робить і навіть знаючи що воно нервує і дратує мене
Що саме відчувати це Ваш вибір, і це можливо свідомо контролювати.
Спробуйте у подібній напруженій ситуації таку вправу:
Стоп - Вас накривають негативні почуття. Зупиніться і прислухайтесь до свого тіла (напруга, прискорене серцебиття...)
Аналіз - Проаналізуйте себе та маму: у якому емоційному стані зараз Ви та вона, з яких позицій ви одна до одної говорите - вона тисне та критикує, ви нервуєте і суперечите їй як бунтуюча дитина.
Вибір - Ви можете обрати з дорослої позиції вгамувати бурю емоцій та відповісти спокійно, або ж завершити цю розмову, попіклувавшись тим самим про свої кордони.
Можна попрактикуватись на уявній бесіді, щоб у реальній ситуації було на що спертись.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384201 для Яна Кіркеснер
Можливо так, але це ж важко вислуховавувати різне і не нервуватись …. Особливо коли людина наче не розуміє що ображає говорить дурниці .. і це впливає на моє здоровʼя
Звісно важко... Я можу Вас зрозуміти.
Непросто вгамувати печаль, гнів, розчарування та ще безліч складних почуттів, коли така важлива особа як мама проявляє радше образи, ніж підтримку.
Однак окрім Вас самої ніхто не потурбується про ваш внутрішній психологічній стан - на це здатні впливати лише Ви. І Ви самі усвідомлюєте, що психоемоційний стан робить влив та фізичний, а розуміння проблеми - це вже частина її вирішення.
Доброго дня, Молі.
Ви дійсно знаходитесь у непростій ситуації, жити разом з батьками у дорослому віці це іспит для психіки.
З вашого повідомлення відчувається багато напруги та роздратованості. Ці почуття у довгострокову дуже виснажують психіку.
Спробуйте зазначати свої кордони, як фізично, так і психологічно.
Чи є у вас вдома лише ваше місце, куди мама не має доступу без вашого дозволу? Я маю на увазі вашу кімнату, або місце, де ви зможете вільно себе відчувати та відновити ресурс, куди мама не зайде без попередження (без стуку). Це і є фізичне відокремлення, яке дасть вам можливість відновити сили для спілкування з мамою у більш дорослому форматі.
Спробуйте зміни фокус ваших думок - Не чому вона так робить, - А чому я так реагую? Можливо вам допоможе вести щоденник та записувати туда свої почуття та думки з приводу цього.
Насправді змінити ставлення до батьків не просто, цей процес і є сепарація і він триває деякий час та потребує від людини внутрішньої роботи над собою.
Добре це проробляти в терапії, звісно якщо є така можливість. Якщо ні, раджу вам канал Євгенії Стрілецької на Ютубі.
Ще можна читати психологічну літературу:
"Нелюбимая дочь" Стрип. П.
"Взрослые дети эмоционально незрелых родителей" Гибсон Л.
"Как стать родителем самому себе " Джоеф Г.
Шукайте вихід, змінюйтесь, в житті все можливо ❤️
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384203 для Яна Кіркеснер
Я знаю. Просто мене це напрягає.
Наприклад вона висловлює думку з приводу моїх речей, при тому коли я кажу, що мій коханий висказав щось, вона каже: а яке він має право таке говорити… сама протирічить собі. Якщо розмовляти з нею: та я не те мала на увазі, та я просто, та я не буду.
До чоловіків взагалі ставлення дивне. Я наприклад з жахом думаю про те, коли мені доведеться якісь озвучувати плати щодо весілля .. бо вона почне критикувати чоловіка і взагалі у стосунки не вірить
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 384205 для Юлія Зальотіна
Дякую! На жаль, свого окремого простору не маю в квартирі.. ну лише ліжко.. там, де речі мої лежать, але вона має туди доступ якщо захоче. Тобто нарушає кордони не сильно рахується, так само і в спілкування
Можливо це все дійсно треба відсікати і не слухати не аналізувати