Відчуваю себе ізольованою але боюсь бути не одною
Добрий вечір!
Останнім часом відчуваю себе все більш ізольованою від усіх. За останні 3 роки я перестала спілкуватися з деякими старими друзями, а ті, які залишились живуть в інших містах/країнах, тому ми спілкуємося лише онлайн. Але це спілкування почало здаватись мені «машинним» та неглибоким.
Весь свій час я проводжу одна або з мамою.
Навіть в інтернеті, у соц мережах я почуваюся незначною та непочутою. Я навіть не знаю що я хочу, щоб люди почули, проте мені цього не вистачає.
Я задумалась про те, щоб знайти друзів у своєму місті, але від думки про те, що якась людина зʼявиться у моєму житті мені стає некомфортно. Я боюсь більше не бути одною. Хоча в той же час мені стало важко бути одною. Я боюсь, що ця умовна людина може залишитися на довгий час зі мною і я не зможу її позбутись і почуватимусь увʼязненою.

Ответы психологов
Добрий ранок, Ви написали на сайт і отримали чудову можливість бути почутою. Адже саме з психологом спілкування може бути більш легким і безпечним. До того ж, Ви самі обираєте коли і скільки спілкуватися з психологом і коли припинити або призупинити. Таке спілкування, окрім самої терапії, може стати успішним стартом у відбудові здорових і безпечних стосунків з іншими
Доброе Утро!
"Весь свій час я проводжу одна або з мамою." - а какие у вас отношения с мамой?
Она вас слышит - понимает?
О чем вы с ней общаетесь?
"Навіть в інтернеті, у соц мережах я почуваюся незначною та непочутою. Я навіть не знаю що я хочу, щоб люди почули, проте мені цього не вистачає."
А раньше вас социум слышал - в школе, в институте?
Как раньше - до своей изоляции - вы общались с людьми?
Что бы вы хотели сказать людям?
"Але це спілкування почало здаватись мені «машинним» та неглибоким." - вам глубины в общении не хватает.
"Я задумалась про те, щоб знайти друзів у своєму місті, але від думки про те, що якась людина зʼявиться у моєму житті мені стає некомфортно. Я боюсь більше не бути одною. Хоча в той же час мені стало важко бути одною. Я боюсь, що ця умовна людина може залишитися на довгий час зі мною і я не зможу її позбутись і почуватимусь увʼязненою.!"
Очень много страхов у вас - страх на страхе... вы хотите одновременно противоположных вещей - и общаться - и быть одной.
Мы все можем устать от общения - нас всем нужны паузы.
Или наоборот, нуждаемся в общении - но может тут дело в том, что важно найти людей, которые будут нас понимать.
Может вы не столько общения хотите - а именно чтоб вас услышали и поняли.
Так же, вы боитесь эмоциональной зависимости - скорее всего потому что, у вас с мамой такая же сильная эмоциональная взаимозависимость - не сепарировались еще от матери - и устали от такой сильной связки с ней.
Либо же, наоборот вас все устраивает в отношениях с матерью - и вы хотите такого же близкого контакта с кемто, как и с мамой - но такой контакт тяжело найти.
Или есть подсознательный страх - что ктото перебьет этот контакт с матерью - и идет как отторжение - отвержение когото, кто способен нарушить эту связь с мамой. ( ну это мои предположения - ваших причин)
Все это, надо разбирать с психологом на консультации.
"Хоча в той же час мені стало важко бути одною." - почему вам тяжело быть одной?
Что вообще для вас одиночество?
Вы же любите и хотите свободу, и не хотите не от кого зависеть - не хотите не к кому эмоционально привязываться.
Больше похоже - что вы, хотите так пунктирно общаться - чтоб дозировано - (без привязок) - но в тоже время, чтоб не поверхностно, а глубоко общаться - с глубинной.
Но опять же, это противоречие, так редко бывает ( разве что попутчик в поезде - с которым можем пообщаться глубоко на разные темы - излить душу незнакомцу - а потом выйти с поезда - и все больше этого человека не встретить)
В реальной жизни, либо общаешься поверхностно с большинством людей или формально по деловому - решаешь вопросы свои - либо глубоко с несколькими людьми - но тогда это уже формат дружбы или отношений.
Доброго ранку, Іро!
цитата:
Я боюсь, що ця умовна людина може залишитися на довгий час зі мною і я не зможу її позбутись і почуватимусь увʼязненою.
Скажіть, будь ласка, за яких умов ця потенційно нова людина може залишитись на довгий час без вашого на те бажання?
А через які причини у вас зазвичай з'являється бажання позбутись іншої людини?
Мої питання спрямовані на те, аби ви поглянули на доволі конкретні речі - звички, перестороги, сумніви, емоції, уявлення про себе і про взаємини з іншими.
З вашого допису можна зрозуміти, що ви перебуваєте у стані, який визначається одночасно двома полюсами, тобто крайнощами - бажанням контакту з іншими і страхом бути поглиненою цими іншими.
В цій моделі відсутня свобода переміщатись за власним бажанням по цьому контінууму і обирати відстань до людей. Наче хтось позбавив вас цієї здатності.
цитата:
Весь свій час я проводжу одна або з мамою.
Поділіться, чим наповнено ваші взаємини з мамою? Ким ви себе при цьому відчуваєте, якщо не брати до уваги родинний зв'язок "мама - дочка"?
Розкажіть, які у вас стосунки із батьком?
Як ставитесь до хлопців? Вони цікавлять вас?
Відредаговано автором 05-08-2025 10:18:25