Залежність від соцмереж колишньої хлопця
Доброго вечора!
Зрозуміла що маю залежність від соцмереж колишньої дівчини мого нареченого, я кожен день заходжу на її сторінки в соцмережах, і у мене наче як ломка коли намагаюсь один день не зайти.
Вона мені здається такою красивою, жіночною, легкою, щасливою, стильною.
Вони були разом 3 роки і він хотів одружуватися, але вона йому зрадила і зараз досі з тим хлопцем що зрадила і вже мають дитину.
Мій наречений знає все про її життя, тому що ми живемо близько і його мама дружить з подругою її мами і постійно йому розповідає як у неї справи. Та і він сам, я впевнена слідкує за її життям.
І у мене інколи відчуття що її він кохав сильніше.
І я коли дивлюся на неї вона така класна , а я себе такою зовсім не відчуваю. Від неї відчувається так багато енергії, що вона наче як затягнула мене і я тепер не можу не знати як у неї життя йде.
Більше всього лякає що це вже відчувається як дуже сильна залежність.

Ответы психологов
Доброго дня!
Видимо ваш мужчина действительно, не отпустил полностью свою бывшую девушку - темболе если у них планировалась свадьба и т д.
То есть намерения были серьезными у него. А вот у нее, видимо не такие серьезные были намерения - раз была измена. ( так бывает в жизни - встречаешься с одними - а выходишь замуж за других)
Плюс еще накладывается эффект - что уже семьями дружат родители - тут даже если захочешь, отпустить человека полностью со своей жизни, и больше не вспоминать - не получится - всеравно через родителей будут напоминать ему.
"Мій наречений знає все про її життя, тому що ми живемо близько і його мама дружить з подругою її мами і постійно йому розповідає як у неї справи." - тут очень большие вопросы к матери вашего парня - зачем она всевремя ему про нее напоминает? Как навязывает ... (видимо жалеет, что они разошлись).
Какие вообще у них отношения у матери и сына? Он ей сильно доверяет? Она считается с его мнением?
"І у мене інколи відчуття що її він кохав сильніше." - может быть это не просто ощущение - может так и есть.
Может он - ее еще не отпустил психологически... ( плюс измена - это как правило травма особенно для мужчины)
Сколько прошло времени с их разрыва?
И сколько в отношениях вы с парнем?
Как ваш парень проявляет внимание к вам?
Как вы проводите время вместе?
Как он к вам относится?
"Від неї відчувається так багато енергії, що вона наче як затягнула мене і я тепер не можу не знати як у неї життя йде."
Да есть такие люди - которые притягивают к себе внимание - и как бы как актеры или актрисы - и все должны на них смотреть ( фанаты) жить их жизнью - как кино наблюдать состороны.
Вместо того чтоб жить своей жизнью!
У вас тут комплекс неполноценности выскакивает и триггерит вас уже - что она лучше вас - успешнее - красивее и т д.
Что вы как проигрываете на ее фоне... и вот уже мания такая - зависимость от нее.
Спрошу прямо - чего вы хотите - быть такой как она?
Жить ее жизнью?
А как же ваша личная жизнь? Ее кто проживать будет?
Нас всех какието люди могут впечатлять и воодушевлять - но нельзя забывать про свою уникальность при этом.
У другого человека можно многому поучится при желании - но не становится его копией.
Тут бы вам конечно уже к психологу обратиться - да поработать с ощущением себя - какая вы? какая у вас жизнь? ( более глубинно посмотреть на себя) так же - проработать скрытую зависть, и свои комплексы особенно женские - по внешности по женственности и т д.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 383934 для Ірина Миколенко
Я навіть не знаю що більш травматичне - моє питання чи ваша відповідь
Если мой ответ вас чемто травмировал - то извиняюсь.
Значит просто не совпали ( такое бывает)
Думаю другие психологи еще вам ответят на ваш запрос - в более подходящей для вас форме.
И вы найдете свои ответы - на свои вопросы.
м Кам'янське ·
Доброго дня.
В своєму листі Ви просто описали певну ситуацію. В чому саме питання?
Що Вас турбує? Яка допомога Вам потрібна? Що б Ви хотіли з цим зробити?
Якщо б це не була колишня Вашого хлопця , Ви б також вважали Ваші дії залежністю ? Є ще хтось, на кого Ви підписані та за ким спостерігаєте кожного дня?
Що відбувається в Вашому житті? Ви задоволені тим, що в ньому відбувається?
Відредаговано автором 02-08-2025 10:46:59
Мария Радченко психолог
Дніпро ·
цитата:
Ви порівнюєте себе з нею. А чи вважаєте Ви самі себе красивою, жіночною, щасливою і стильною?
Доброго дня, Олю!
цитата:
Що тут скажеш? Ви, дійсно, дуже близькі до об'єктивного визначення - емоційна залежність.
А щоб її позбутись, варто дослідити її природу. Розібратись, які насправді причини змушують вас слідкувати за життям тієї дівчини.
Перше, що спадає у вічі, так це ваше несвідоме бажання відчувати свою власну меншовартість за допомогою порівннянь себе з нею(!) Це може бути потужна сила, яка, напевно, почала формуватись у далекому дитинстві.
У зв'язку з цим, чи можете пригадати і розповісти якою себе сприймали тоді? Що чули про себе від батьків та інших близьких людей? А після від однолітків в школі?..
Ось це визнання себе
цитата:
І я коли дивлюся на неї вона така класна , а я себе такою зовсім не відчуваю.
у порівнянні з нею. Виходить, ви свою індивідуальність НЕ ПРИЙМАЄТЕ. Тримаєте в голові якийсь дивний "еталон", щоби до нього тягнутись і, зрештою, розчаровуватись поскільки ніхто в цьому світі не є ідеальним. Та дівчина, до речі, не здатна була зберігати вірність, зрадила хлопця за його спиною. Ця її якість вам теж приваблива? Чи питання вірності і порядності вже немає значення?
цитата:
І у мене інколи відчуття що її він кохав сильніше.
Ще одна складова проблеми - сумніви у почуттях хлопця. Під ними теж є своє підгрунтя.
Тож питання, на мою думку, доцільно вирішувати у співпраці з психологом, аби в усьому розібратись і допомгти вам відновити почуття самоцінності.
Якщо є бажання, звертайтесь.
Тут два момента - ваша самооценка и то, как у вас складываются отношения с МЧ и как давно он расстался с девушкой?
Вы пишите, что сравниваете себя и она вся такая классная, а вы себя такой не ощущаете.
Какой вы себя видите?
Как давно вы в отношениях с МЧ?
Как давно он расстался с той девушкой?
Какие у вас отношения?
Возможно МЧ как-то транслирует вам, что еще горюет за той девушкой?
Что вы хотите найти, просматривая соц.страницы той девушки? Ведь какая-то потребность ваша закрывается, когда вы смотрите ее фото и видео
Складається таке відчуття, що мабуть щось в собі ви не приймаєте, або соромитеся, і тому вам важливо іншу частину вас, котра бажає захоплення, прийняття та високу самооцінку себе, проектувати зовні, на когось, і таким чином, компенсувати якісь свій емоційний дефіцит, невпевненість в любові до себе, тощо. Тому вас тягне до такого розчинення в комусь і ви підганяєте все під цю ідею, що всі слідкують і ви і він.... Але це імовірно ваша фантазія, бажання щоб все і любов і увага і впевненість належали вам. Може в цьому є щось і позитивне. Так ви бажаєте щось присвоїти собі з того, що фантазуєте є в неї. Але, як ви кажете, може бути і аспект залежності, що ви приховуєте щось від себе, ідеалізуючи її. Треба зрозуміти -що, як ви до себе відноситеся. Це може бути болісне осмислення. Тому вам потрібно постійно звертатися до тої системи яку ви збудували. Хоча вона здатна віднімати ваши відносини і ваші почуття. А їх треба повернути собі, присвоїти як власні і розвивати
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день,
Скажіть, будь ласка, яке у вас питання до психологів сайту,в зв'язку з вашою історією?
Як довго ви у стосунках?
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю! Думаю, не секрет що люди в соцмережах частіше за все виглядають не зовсім так як у житті. В плані - що у соцмережу потрапляє якийсь один момент з життя, одне (як правило, вдале, фото) - і далеко не завжди сторінка дає нам поняття ким є її автор). Ви бачите в чужій соцмережі ті речі, які хтось інший не помітив би. І це нормально - ми влаштовані так щоб щось домальовувати коли не знаємо деталей. Інша справа - що вам здається він кохав її більше. Але чому ви так вважаєте? Ви зараз разом - і він обрав вас, хіба ні? Чи відчуваєте ви його щирість? Чи є щось, що поєднує саме вас із ним? (погляди, смаки, цінності, почуття гумору - тощо?) Вам буває добре разом?