Мені 48 років. 24 З яких я у шлюбі. Все би добре, але відчуваю, якесь зацікавлення до жінок самотніх, 40-45+, які не вийшли заміж.
Мені 48 років. 24 З яких я у шлюбі. Все би добре, але відчуваю, якесь зацікавлення до жінок самотніх, 40-45+, які не вийшли заміж. Це розпочалось з колеги по роботі, їй 44, і кажу їй так жартома, не знаю чому мені захотілось це сказати, (бо до цього мені було всерівно на її особисте життя, я ніколи про це не запитував) що час вже заміж. А вона каже, а що робити як ніхто не звертає увагу, не проявляє жодних кроків, дій. Першою все робити? І я був здивований від цього. Бо для мене ця жінка приваблива, а для інших ні...? На роботі є десяток розлучених, і чоловіків які теж не були одружені, і нікому не до вподоби... Після цього я зареєструвався на сайт знайомств, і був просто вражений скільки самотніх жінок, які не були заміжні. І це я говорю лише про тих, які хочуть бути заміжні, мати якийсь статус в суспільстві, мати сім'ю, дітей, чоловіка. Я не знаю, як це назвати але маю якісь почуття, бажання щось змінити, але в реальності діяти не готовий, бо одружений... Хоч розумію, що це вже зрада! Тому як цього позбутись? Я вже кажу правду, що я одружений, але типу що вона симпатична, і як вона ставиться, якщо я розлучусь, і піду до неї? Хоча я розумію, треба писати я одружений прямо, а не з додатками, бо так би жодна мене не розглядала. З одною жінкою спілкувався через Telegram, і розумію, що хочеться ще спілкування, хоча стараюсь їй не писати, максимум чи все впорядку у неї після тривог, чи вона в безпеці...тощо Або одна після спілкування запропонувала сама зустрітись, але я проігнорував, бо я одружений, хоча було не приємно, коли вона написала, що жаль що ти лише на словах чоловіків, тобто взяла на слабо, а я міг приїхати, а що далі? Чи приїхати і далі вже не приїжджати?
Як це все не знаю, забути не звертати увагу, щоб ці почуття, і зацікавлення до таких жінок не було?
Допоможіть мені з цього вийти, у мене всередині якісь теплі почуття, бажання зробити когось щасливою, хоча це все бажання, в реальності до таких дій я не готовий, чи можливо зараз не готовий, хоча хочу щоб був не готовий постійно, але тут теж проблема зникне інтерес до одної жінки, то з'явиться до іншої. Бо їх дуже багато.
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Доброго дня.
Як психоаналітик, я завжди шукаю приховані мотиви. Так, те що Ви відчуваєте: "теплі почуття, бажання зробити когось щасливою" теж має місце. Але пропоную подивитися на інші мотиви, які у Вас є. Можливо, зрозумівши їх, Вам легше буде досягнути своїх цілей, без "зайвих кроків".
Я б пошукав в площині бажаннь бути позитивно оціненим, бути "рятивником", можливо ще щось. Якщо цікаво - звертайтесь.
м Кам'янське ·
Доброго дня.
«Допоможіть мені з цього вийти«
Як Ви бачите цю допомогу? На який результат Ви розраховуєте?
«Як це все не знаю, забути не звертати увагу, щоб ці почуття, і зацікавлення до таких жінок не було?»
Дати собі чесну відповідь на питання:» навіщо мені все це?», бо
«у мене всередині якісь теплі почуття, бажання зробити когось щасливою» сумнівний привід ставити під загрозу свій шлюб.
До того ж: ваша дружина настільки щаслива жінка, що їй вже не потрібні ті теплі почуття , якими Ви готові так щедро ділитися з іншими жінками?
Їй вже досить? Побула 24 роки щасливою, треба й іншим дати можливість.
Здається мені, що вирішення вашого питання лежить в площині ваших відносин з дружиною. Бо таке бажання « ощасливити « як можна більше жінок, зʼявляється або від самовпевненості або від неможливості зробити щасливою одну жінку.
Добрий день Дмитро! Це абсолютно нормально для чоловіків — дивитися на інших жінок. Коли чоловік бачить жінку, то в мозку відбуваються миттєві хімічні процеси: виділяються допамін і серотонін, викликаючи сплеск радості і задоволення.
24 роки одружені, тому, швидше за все, вас приваблює новизна. Ви на підсвідомому рівні тягнетесь до чогось нового і незвіданого. Вас дійсно приваблюють різні жінки своєю «різницею»: рисами характеру, типами статури, манерою говорити і рухатися. Але існує межа, яку зрілий і цілеспрямований чоловік ніколи не переступить.
Нав'язливе бажання змінити почуття інших людей, «змусити» їх почуватися краще, стати щасливими - це вже тривожний сигнал. Це схоже на синдром «врятувати всіх», також відомий як «синдром рятівника». Важливо звернутися до психолога, щоб зрозуміти причини виникнення цього синдрому та розробити індивідуальний план подолання.
Доброго дня, Дмитре!
цитата:
у мене всередині якісь теплі почуття, бажання зробити когось щасливою
Пробачте, не міг не запитати - наскільки ваша потреба зробити когось щасливою і теплі почуття СТОСУЮТЬСЯ вашої дружини? Чи відчуває вона, на ваш погляд, себе щасливою у шлюбі з вами?
А ви, ви самі задоволені своїм життям?
цитата:
в реальності до таких дій я не готовий, чи можливо зараз не готовий
Відчуйте відповідь всередині себе - готовність і неготовність спричинена боротьбою мотивів - спробувати щось нове і відчути себе ЗДАТНИМ, ДІЄВИМ, СПРОМОЖНИМ з відповідною оцінкою у відповідь і страхом переступити етичні принципи?
цитата:
хоча хочу щоб був не готовий постійно
Поміркуйте, що може стояти за цим бажанням? Можливо, страх? Вірність? Слабкість характеру? Ваш варіант...?
цитата:
але тут теж проблема зникне інтерес до одної жінки, то з'явиться до іншої. Бо їх дуже багато.
Так, жінок навколо багато. Проте є одна, яку ви узяли заміж. Що не так у стосунках з нею? Що не вдається? Що, можливо, варто змінити?
Відредаговано автором 12-07-2025 17:23:46
👋 Доброго дня.
Дякую за щирість і довіру. Ви дуже чесно описали свій внутрішній стан — і це вже сильний крок. Те, що з’явилися нові почуття, зовсім не означає, що з вами щось не так. Почуття — це сигнали. Вони з’являються не просто так, і часто говорять про внутрішній запит: на увагу, на новизну, на контакт із собою.
👉 Ви запитуєте, як це "забути", не звертати уваги. Але, можливо, питання звучить інакше: що саме викликає в мені цей інтерес? що він символізує? чого мені бракує в моєму житті чи у стосунках зараз?
📌 Щоб дати собі трохи більше ясності, ви можете:
— Подивитися на свої потреби. Що саме для вас зараз є важливим: відчуття новизни, емоційний контакт, цікавість, прийняття? Що з цього ви отримуєте або не отримуєте у шлюбі?
— Дослідити свої фантазії. Про що вони насправді? Це про втечу від рутини, про інтерес до себе як до чоловіка, чи про пошук справжньої емоційної присутності?
— Спробувати не відкидати почуття, а описати їх. Наприклад: "Коли я думаю про цю жінку, я відчуваю…", "У моменти спілкування я стаю…", "А коли з дружиною — я…"
— Задати собі питання:
 • Чи є в моєму шлюбі місце для живої розмови, відкритості, новизни?
 • Чи пробував я говорити з дружиною про свої потреби або внутрішні зміни?
📌 І ще: ви не зобов’язані негайно діяти чи щось змінювати. Ви можете дозволити собі паузу — щоб зрозуміти, що з вами відбувається, без тиску та провини.
Те, що ви зараз відчуваєте сум’яття — це теж частина дорослішання, переосмислення, переходу в інший життєвий етап. Це складно, але абсолютно нормально.
Якщо буде бажання, з цим можна працювати глибше. Ви маєте право шукати себе — і з повагою до почуттів, і з відповідальністю до рішень. 🌿