Відносини з одруженим чоловіком
Доброї ночі.
Рік тому я познайомилася з родиною, з якими ми одразу знайшли спільну мову. Маємо багато спільного, допомагаємо однин одному і т.д. . Спершу я захоплювалася їх подружжям...вона гарна дружина, чудова мама ( мають троє дітей ), прекрасна господиня! Він господар в усьому,може і робе все і навіть більше!
І все було добре декілька місяців, потім він почав проявляти до мене знаки уваги, спершу були компліменти, далі натяки, далі все прямі пропозиції і так далі. Я живу без чоловіка, маю дітей, маю багато чого в своєму житті, завжди вважала себе самодостатньою, досягла в своєму житті квартиру , машину та власну справу ( потреби немає в підтяжки штанів). Я спершу дуже гостро реагувала на залицяння і навіть слухати не хотіла, але до минулого тижня, щось в мені змінилося і я зловила себе на думці, що ця людина мені не байдужа та я хотіла би бути з нею. Я розумію що роль коханки не моя і розумію що він з родини не піде, та і не хочу цього,але не дивлячись на все я не можу справитися емоційно . Що підливає масла в вогонь ми зв'язані по робочих моментах та бачимося щодня і це поки неможливо змінити! Як мені себе опанувати і привести думки в правильне русло?

Відповіді психологів
Доброго ранку!
Ситуація з цим чоловіком вказує на те, що Ви маєте потребу у стосунках, що є цілком природно. Реалізація себе в професійному плані, в ролі мами цього не відміняє. Але важливо з'ясувати, чому певне місце в Вашому житті починає займати одружений чоловік. Можливо, у цих стосунках Ви отримуєте щось, чого зараз особливо потребуєте: увагу, відчуття своєї привабливості, емоційну близькість, переживання закоханості. І це може бути важливим сигналом про те, чого Вам не вистачає у Вашому житті.
При цьому варто подивитися не лише на те, що Ви відчуваєте до цього чоловіка, а й на те, яку роль він займає у Ваших внутрішніх потребах. Чи не є певною мірою безпечним для Вас формат стосунків, у яких повноцінно бути разом неможливо? Це варто розібрати з психологом: чому зараз потреба у стосунках реалізується саме таким способом і чому для Вас став привабливим одружений чоловік, а не вільний.