Девушка как будто отдаляется
Добрий день мене звати Олексій мені 20 років і встречаюсь с девушкой така проблема ну типо ми 4 місяця назад с нею бачились все було хорошо и потом она сошлась с подругой и у нас начались ссоры ей писал бывший и так далее и мне это не нравилось я ей говорил не общаться забанить и так далее это была такая ссора потом началась ссора из-за того что я ее просил ее приехать ну ко мне сюда говорил ты приедешь она сказала да потом оно начало затягиваться очень и я ей сказал что она не хочет ехать и из-за этого она обиделась потом была ссора из-за того что девушка дала свой телефон ну друзьям а те начали мне угрожать и у нас начался конфликт и после этого я кинул в бан а потом разбанил все вроде бы было хорошо но потом мы снова ссорились из-за друзей этих а сейчас она незнаю как будто отдаляется ну она мне пишет что лю тебя там рассказывает чем занимается и так далее ну как раньше мы не общаемся что мне делать в этой ситуации

Відповіді психологів
Вітаю !
Олексію, те, що Ви зараз відчуваєте — дуже схоже не лише на страх втратити дівчину, а й на втому від постійної напруги у стосунках. Коли між людьми з’являється багато контролю, образ, перевірок, друзів, колишніх, блокувань — близькість поступово змінюється тривогою. І тоді навіть слова «люблю» вже не дають того тепла, яке було раніше.
З того, що Ви описуєте, видно: Вам важливо відчувати себе потрібним і впевненим у дівчині. Але коли Ви просили її не спілкуватися з кимось, заблокувати когось, приїхати у конкретний момент — для неї це могло звучати не як турбота, а як тиск. Навіть якщо у Вас не було поганого наміру.
І водночас я бачу, що й Ваші межі теж порушувалися. Погрози від її друзів — це ненормально. Після такого довіра між людьми дійсно починає хитатися.
Зараз найнебезпечніше — почати ще сильніше «тягнути» її до себе: вимагати уваги, перевіряти почуття, постійно з’ясовувати, чи любить вона Вас. Чим більше страху у стосунках, тим сильніше інша людина віддаляється.
Що можна зробити зараз:
перестати воювати за контроль;
не влаштовувати нових розмов про колишніх і друзів;
дати їй трохи простору без холодності й маніпуляцій;
спробувати говорити не претензіями, а своїми почуттями.
Наприклад не:
«Ти віддалилася, тобі все одно».
А:
«Мені останнім часом тривожно, бо я відчуваю між нами дистанцію. Я сумую за тією близькістю, яка була».
Такі слова не тиснуть, а відкривають Вас як живу людину.
І ще важлива річ: стосунки неможливо втримати лише зусиллям однієї людини. Якщо між вами ще є почуття — щирість і спокій дадуть шанс зблизитися. Якщо ж вона справді почала емоційно віддалятися, це теж доведеться побачити й прийняти, навіть якщо боляче.
Зараз Вам варто не боротися за «повернути як було», а зрозуміти: які стосунки Ви хочете будувати — на страху втрати чи на довірі й взаємній повазі.