Дратують питання людей і мненія
Коли зустрічаю людей, особливо старшого віку і в основному жінки, постійно питання про особисте життя
Чого я не замужем чого хлопець не робить пропозицію
Чого я живу з мамою
Чого не знайду чоловіка за кордном з моєю зовнішністю
Все це дуже бісить
І ще
То ти 9 років на нього потратила та він одружений то тобі в карму піде
Я дарма зачепилася взагалі в не пішла
Але постійно осад після таких питать
Як тут мати внутрішню опору?

Відповіді психологів
Краща відповідь
Віаю ! Те, що з тобою відбувається — дуже зрозуміло. Такі питання насправді не просто «слова», вони ніби заходять всередину і чіпляють щось важливе: про цінність, про вибір, про право жити так, як ти живеш. І тому залишається той самий осад — не тому, що ти «занадто гостро реагуєш», а тому що тебе зачіпають у чутливому місці.
Люди, які це питають, часто навіть не усвідомлюють, що переходять межу. В їхній картині світу «так прийнято»: заміж, діти, «як у всіх». І вони ніби міряють тебе цими стандартами. Але важлива річ — це їхня система координат, не твоя. І тобі не обов’язково в неї вписуватись.
Внутрішня опора тут починається з тихого, але дуже чіткого дозволу собі:
я маю право жити у своєму темпі, зі своїми виборами і навіть зі своїми помилками.
Навіть якщо комусь це не подобається. Навіть якщо хтось це засуджує.
Коли тебе питають щось подібне, зазвичай «вибиває» не саме питання, а приховане послання: «з тобою щось не так». І от тут важливо всередині себе ніби відповісти:
«зі мною все так, я просто живу інакше».
Можна навіть не говорити це вголос — достатньо, щоб це з’явилось всередині як опора.
Ще допомагає мати кілька простих, спокійних фраз, які не виправдовують тебе, а закривають тему:
«Мені зараз так підходить»
«Я не хочу це обговорювати»
«У мене свій шлях»
Без пояснень. Без доведень. Бо як тільки ти починаєш пояснювати — ніби стаєш у позицію, де маєш захищатися.
І окрема, дуже важлива частина — про «я дарма зачепилася». Тут є багато болю і, можливо, трохи самозвинувачення. Але ти не «дарма». Ти жила, відчувала, прив’язувалась, вірила — це жива частина тебе. І цей досвід не про «помилку», а про те, як ти вмієш бути в стосунках. Інше питання — чи було там місце для тебе такої, як ти є.
Те, що кажуть про «карму» — це чужі спроби пояснити складні речі простими ярликами. Вони не знають всієї історії. І не мають на це права.
Якщо коротко про внутрішню опору — вона не про те, щоб не відчувати злість чи роздратування. Вона про те, щоб:
знати, що твоє життя — це твоя територія
не віддавати право оцінювати себе випадковим людям
і повертатися до себе після кожного такого контакту, а не залишатися в їхніх словах
І ще одне запитання, яке може тихо підтримувати тебе зсередини:
«А як я сама ставлюсь до свого життя прямо зараз — без їхніх голосів?»
Так, це невихованість і зарозумілість. Але, якщо ці питання бісять і залишають осад, можливо тому, що Вас зачепили за живе і тиснуть на Ваші слабкі місця. Щоб знайти внутрішню опору важливо саме ці слабкі місця розібрати і пропрацювати, щоб не фонило. Ой, як не хочеться і неприємно! Проте ... необхідно
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389774 для Віталій Вікторович
Ну звісно слабкі
Бо стосунки не ідеальні
І хотілось би заміж
І не жити з мамою
Але у всіх можна такі слабкі місця знайти
А де працює чоловік
А чого не міліонер
А діти є? А чого ще немає? А чого дитина не вундеркінди? А де живете? А чого більшу квартиру не купите?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389779 для Віталій Вікторович
Стосунки взагалі тема складна в нас дуже
Бо чоловік в мене не простий і самі стосунки проблемні
Я хочу бути разом, а він ніби теж хоче, але вів себе досі безвідповідально до сих пір
Від цього багато тривог
Бо я і одна виходить, без нього
І інші моменти ..
Між нами є почуття і можемо домовлятись, але його безвідповідальність .. те що він багато чого не змінював тягнув .. дуже ранило
Гаразд, чи є у Вашому колі чоловіки, які прості - як двері? Та хіба вони викликають у Вас ті ж самі сильні почуття?
Не знаю у чому саме він тягнув, але взагалі, якщо людина тягне з прийняттям якогось рішення, це може свідчити не про безвідповідальність, а навпаки - що вона усвідомлює, яку відповідальність вона на себе бере з прийняттям цього рішення. І саме страх цієї відповідальності може спонукати ії не наважуватись і тягнути з прийняттям рішень.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389783 для Віталій Вікторович
Ну він був одружений, але не жив вже в сімʼї коли ми познайомились, а він виявилось жив з іншою, про що мені не казав
Потім ми зустрічались з помирились-рлщійшлись
Він одружився, ця мені погрожувала в саандалилс з ним
І він от відтягував прийняття тих рішень
Потім знову мирився, прийшов надів навіть годинник, який я просила
А зараз знову все на паузі
Тобто він завжди дуже все тягне з тими рішеннями
Тобто є чоловік, у якого у відносинах все складно, але незважаючи на це він все одно Вас приваблює. З іншого боку є чоловіки, які готові з Вами одружитися і наче все просто, але Вас вони не приваблюють. Так чи не так?
Доповнення від автора питання ·
Так, тобто я не розглядала інших ..
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389789 для Людмила Петровна
Мені тісно звісно з мамою
Хочеться більше свого простору
І визначення з чоловіком
Але я не можу зараз вплинути на його рішення
І не маю стільки мільйонів, щоб купити іншу квартиру.
Доброго дня! Якщо відповідати на ваше питання про те, як знайти внутрішню опору, то опора полягає у прийнятті самого вашого поточного вибору та тих обмежень, які є у вашому житті зараз.
Ви ж з якихось вагомих причин обираєте все у своєму житті зараз для себе з того, що є можливим. Ви обираєте залишатися в тих стосунках, які є, і жити так, як живете, тому що на даний момент це можливо є ваш компроміс. Але прийняття цього вибору та згоди з ним внутрішньо ви схоже не відчуваєте. Саме тому питання інших людей викликають стільки роздратування та залишають такий неприємний осад. Гостре роздратування виникає там, де зовнішній голос влучає у ваш власний внутрішній конфлікт, ви так живете, але самі себе за це не приймаєте.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 389789 для Людмила Петровна
Дякую
Ви дуже підтримали
Зараз так підходить
Я свій темп
Ніхто не має права мене підганяти
Я живу в своїй квартирі.. це моя власність .. чому я комусь маю посясвсти скільки в мене кімнат і живу я з мамою чи ні
І про стосунки з чоловіком
Мені теж складно вимагати в нього змін, хоче необхідно для моєї безпеки і змін