Як піти від психопата?
Добрий, немає мені ні життя ні спокою... з громадянським чоловіком вже 4 роки, я не могла піти, в як намагалась то мені було ще й гірше...він не давав спокою і змушував повертатися! Зараз розповім чому я не можу піти... мені страшно... маємо доньку 1р і 10 міс, я вагітна на 5му місяці. 2гу вагітність він зробив навмисно... Не питайте... Суть в тому що людина агресивна, він мене б\'є вагітну... я не знаю як ця дитина живе... тонус є матки, в лікарню лягти не можу.. Я просто божеволію від цього, на мені ще й його батько не ходячий...він не підходить до нього...забрали на зимову його... хочу розійтися,вже намагалась .. він погрожує розправою наді мною та моїми рідними якщо піду!Він мене дуже б\'є,КАТУЄ ЯК САДИСТ і робить боляче, Я БАЧУ ЩО ОТРИМУЄ маніакальне задоволення від мого вигляду крові, НА ОБЛИЧЧІ,ПІДЛОЗІ..... піти неможливо... Він мене згноїть... Я 3 рази намагалась все для мене закінчилося переслідуванням, травмами, погромами і ще більшою жорстокістю!! поліція не допомагає, він там має зв\'язки. Всі заяви на відділення по місцю проживання передають, там його знають і дружать і покривають..то за строком давності, то приїдуть і типу давлять що я тут з ним, в я не по своїй волі, кажуть їдьте до дому, Я КАЖУ ТАК ДОПОМОЖІТЬ!!! ЗАБЕРІТЬ МОЇ РЕЧІ ДІТЕЙ ДОКУМЕНТИ. Во5и ще й з ним потім мене обговорюють... Я не витримую і часто жити мені не хочеться, на моє переконання розійтися і дати мені спокою і дітей щоб я забрала він знову мене починає бити! Розриває рот, боже це просто так страшно... і очі ці божевільні, я боюсь... як довго я їсти не могла... Раніше обливав кип\'ятком, я не спала 3 дні, в спину вилив!!! люди бачили мої травми, синці, забої, ВСІ МОВЧАТЬ!!! І РОБЛЯТЬ ВИГЛЯД ЩО НЕ ПОМІЧАЮТЬ!! ЯК МЕНІ СЕБЕ ВЕСТИ??? Побиття майже КОЖЕН ДЕНЬ !!! 4 роки!!! розсік брів, губу, розбивав ніс, бив головою об підлогу до Гуль і стр2ску, відірвав ніготь повністю... пришили, возив в лікарню! коли я прикривала обличчя... Бив до крові , ВИДАВЛЮВАВ ОЧІ...Я боюся що він мене покалічить чи вб\'є, захисту не маю!!!! Я сама, батьки в мене хворіють і їм по 70 років, вони далеко дуже і він сам на 5их кидається, я ізольована повністю.... Як вийти з такої ситуації ??? Я ДІЙСНО НЕ МОЖУ НІЧОГО ЗРОБИТИ І БОЮСЯ ВЖЕ ЯКОСЬ ДІЯТИ.... Часто впливові чоловіки не дають піти спокійно я знаю, але ситуація в тому що людина кайфує роблячи мені боляче і не може відпустити ...йшла, знаходив, затягував до машини, бив, закривав в приміщенні не вентильованому, псував документи і техніку, рвав особисті кошти!! Влаштовував погроми, багато зафіксовано, але поліція просто ще й знущається з мене... Дітей він хоче забрати... Я вже не можу так бути, я дуже знесилено себе почуваю і я боюся робити будь які кроки... Є вихід з цього пекла???? Бо іноді я вже хочу щоб він мене добив.....я дуже боюся і маю скласти чіткий план....

Відповіді психологів
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Доброї ночі, Ksenia!
Історія жахлива й розбиратись в деталях - що, чому і як це вийшло, на цей момент не має сенсу. Це можна буде зробити пізніше, ПІСЛЯ того, як врятуєте себе й своїх дітей.
Тепер щодо плану.
Якщо у Вас є якісь знайомі-друзі-родичі, про яких він НЕ знає (телефон і адреса яких йому невідомі), то 1) зв'язуєтесь з ними і домовляєтесь, потім 2) збираєте потай речі, не всі, а на перший час, 3) ВИМИКАЄТЕ свій телефон і коли його НЕ буде вдома - 4) тікаєте на цю невідому адресу. І звісно батькам своїм теж повідомляти про це НЕ треба - щоб не проговорилися (від тиску та погроз тощо).
Це буде перший етап. Про другий пізніше.
Є у Вас якісь знайомі-друзі-родичі, про яких він НЕ знає?
Вітаю ! Ти зараз у стані, де дуже багато болю, страху і виснаження — і водночас у тобі є щось дуже важливе: ти не здалася, ти шукаєш вихід. Це вже говорить про твою силу, навіть якщо ти її зараз не відчуваєш.
Те, що з тобою відбувається — це не просто “складні стосунки”. Це насильство. Жорстоке, системне, небезпечне для життя. І в цьому немає жодної твоєї провини. Ні однієї. Те, що ти не можеш піти — це не слабкість, це реальність страху і загрози, в якій ти живеш. Людина поруч з тобою дійсно лякає, контролює, ізолює — і в таких умовах психіка починає обирати виживання будь-якою ціною.
Я дуже хочу, щоб ти зараз відчула одну просту річ:
ти не безвихідна. Тобі зараз так здається — але вихід є. І він починається не з “піти одразу”, а з маленьких, обережних кроків, які повертають тобі опору.
Ти дуже точно сказала — тобі потрібен план. І це справді ключ.
Але перед планом — важливіше:
ти маєш право жити.
ти маєш право на безпеку.
ти маєш право захистити себе і своїх дітей.
Твій страх — абсолютно реальний і обґрунтований. І тому діяти потрібно не різко, а дуже обережно і продумано.
Зараз найважливіше — не сперечатися з ним, не провокувати, не показувати наміру піти відкрито. Це не про слабкість — це про збереження життя.
Спробуй подумати про такі тихі кроки:
— чи є хоч одна людина, якій ти можеш довіритися? не обов’язково близька — можливо, хтось із знайомих, лікар, сусідка, соціальний працівник
— чи можеш ти потроху зібрати копії документів (своїх і дітей) і сховати їх там, де він не знайде
— чи є можливість мати трохи грошей окремо, навіть дуже невелику суму
— чи можеш ти дізнатися про притулки для жінок (це можна робити навіть з чужого телефону або в лікарні)
Дуже важливо: у багатьох країнах є кризові центри і притулки, де допомагають саме в таких ситуаціях — навіть якщо поліція не допомагає. Там знають, як діяти, коли є загроза і впливові кривдники.
Ти не повинна витягувати це сама.
І ще…
те, що іноді з’являється думка “краще б він мене добив” — це не про те, що ти хочеш померти. Це про те, що тобі нестерпно боляче і ти хочеш, щоб це закінчилось. І це дуже людське відчуття в таких умовах. Але є інший кінець цієї історії — де ти жива, і твої діти в безпеці.
Можливо, зараз це виглядає як щось недосяжне. Але воно існує.
Ти вже робиш перший крок — ти говориш про це.
Наступний крок — знайти хоча б одну точку опори зовнішню Можна загуглити " Безкоштовна психологічна допомога в випадках домашнього насильства " " Безкоштовна юридична допомова (........в підставляешь в якій країні) в вмпадках домашнього насильства Допомоги багато ЇЇ легко знайти скориставшись Пошуком
Добрий день Ксенія! Такий тип людей, як ваш чоловік, називають адреналіновий «маніяк», що перетворив ваше життя на жах. Без додаткової дози адреналінового гормону він не почуваєься живим. І тому він у постійному пошуку ситуацій, які дозволяють йому полоскотати собі нерви та вам.
З часом досягнення викиду адреналіну в кров стануть все більш небезпечними та ризикованими (за допомогою жорсткого сексу та фізичного насильства). Прислухайтесь до порад колег і починайте непомітні дії для втечі від чоловіка.
Я вам сочувствую, история ужасная.
Вам нужно уходить.
Есть шелтер для женщин с детьми, где реально помогают, где есть возможность получить любую помощь, в том числе и в уходе за ребенком, потом какую-то профессию.
Місто Добра называется. Погуглите и уезжайте туда либо если найдете аналогичное место. Там вы будете под защитой
В Чернівцях є "Місто Добра ", вони є на фейсбуці, також в них є сайт.
"Місто Добра надає скривдженим жінкам не тільки ситуаційний захист і дах над головою. Тут, спираючись на ситуацію кожної конкретної жінки, пропонують індивідуальну програму ресоціалізації та готують до самостійного повноцінного життя."
Контактний телефон 095 05 36 009 - такий вони вказали на своїй сторінці.
Вони багато справжнього і корисного роблять, можливо зможуть і Вам допомогти.
Вам важливо забезпечити собі безпеку в першу чергу.