Сильные ссоры с девушкой
Я устал от ссор с девушкой, очень сильно я уже незнаю к кому обратиться мы уже встречаемся 7 месяцев и ровно сегодня месяц как я уехал с Украины, не хочу оставаться там как уже нет сил хотя сильно жалею что уехал, мне почти 20 девушки скоро 18, каждый день мы ссоримся как она хочет что бы я вернулся она готова сюда приехать но так не очень хочет, она работает официанткой и мы последнее 2 недели просто ссоримся и за всего но сегодня произошло то что я незнаю когда ей прощю, она работает почти 6.1 тоесть она один день может побыть дома и она сегодня пошла выпить пива одна и поговорить с коллегами, у меня есть все социальные сети её и у неё есть мои и она пила и вдруг смотрю что на её аккаунт подписались 3 парня я её начал крыть матом и понимаете что ей говорить она подписалась в ответ я думаю ссора ей на долго запомниться потому что дошло дело до расставания как на меня пару дней назад подписалась знакомая хотя я на неё даже не подписался, я уже готов расстаться с-ней она плачет и в слезах умоляет меня ето не делать говорю а на что ты надеялась как мне реагировать ты больная или как она им покидала запросы в друзья но они первые подписались она уже от них отписалась и говорит я думала как ты отнесешься если бы ты не устроил скандал я бы и не отписывались хотя она сидела одна уверяет меня я хочу на зло пойти тоже в клуб и тоже сделать ей больно, мы в Украине не когда не ссорились что мне делать ? Если отношения на грани расставания она не хочет а я хочу, работает она что бы приехать ко мне и через месяц 2 она приедет но теперь я не хочу её видеть и даже обозвал её уебищим потому как она заслужила мне значит подписываться не на кого нельзя так та знакомая в Украине нходиться она извеняеться и просит её простить она мне так больно сделала первый разя за 7 месяцев незнаю как мне поступать ?

Відповіді психологів
Доброго дня.
Тобто ви робите припущення, що дівчина хотіла вам зрадити.
Чи правильно я вас розумію?
Чи можете ви це довести ,
не припустити, не відчути, не уявити,
а саме довести ?
Коли з’являються думки про несправедливість, вони легко перебільшують ситуацію.
У тілі виникає напруга, трясе, думки плутаються, і стає складно зрозуміти, що робити далі.
Ця емоція починає керувати вами, і тоді обирається найпростіша, але водночас найгірша стратегія напад і образи.
Чи привела ця стратегія до того результату, якого ви прагнули?
Схоже, що злість у той момент не захистила вас, а лише погіршила ваш стан і ситуацію між вами.
Тепер по фактах.
Підписка в соцмережах це контакт, але не факт зради.
Натомість приниження й образи це вже факт емоційного насильства, незалежно від намірів.
Усі емоції природні і ревність, і страх, і злість.
Питання не в тому, що ви відчули, а в тому, що ви з цим зробили.
Чи можна було обрати іншу дію, щоб отримати інший результат
більш збалансований і менш руйнівний для вас і для стосунків?
Зрештою, вибір завжди залишається за вами.
Доброго дня!
Вибудова стосунків - дійсно складний процес, і нічого дивного, що на початку формування вміння їх вибудовувати трапляються дії, чи слова, за які і самому потім шкода. Опановане мистецтво порозуміння буде полягати в тому, щоб навчитися бачити врешті-решт межі, за які точно не варто переступати, і навчитися помічати, як твої власні дії відображаються на реакціях іншої людини та як дії співрозмовника відображаються на твоїх власних.
Ваша особиста ситуація стосунків з дівчиною в даний момент накладається ще й на необхідність адаптуватися до переїзду в іншу країну, а це, в свою чергу, з'їдає внутрішній ресурс здатності витримувати стрес, що і проявляється у бурхливих емоційних реакціях і не завжди продуманих вчинках на тлі цих емоцій.
Чим можна допомогти у цій ситуації собі?
1) Усвідомити (а, можливо, навіть записати) для себе все те, що змінилося в вашому житті після переїзду. Певна, ви зрозумієте, що змінилися зараз не тільки ваші стосунки з дівчиною
2) Звернути увагу і чітко сформулювати для себе, що саме вас так розгнівило у стосунках, що змінилися в тому числі у зв'язку з вашим теперішнім перебуванням на відстані. Щось з усвідомленого буде злити, щось викликати сум...
3) Визнати, що певна своя поведінка також спричинила біль для іншої людини
цитата:
я её начал крыть матом
цитата:
и даже обозвал её уебищим потому как она заслужила
. І це привід замислитись над тим, чи таке спілкування для вас самого є нормою?
4) У спілкуванні спробуйте більше говорити про свої почуття і те, чого ви потребуєте, замість вказівок на те, як хто має організовувати власне життя. Наприклад: "Для мене важливо, поки ми вважаємось парою, щоб ти не переписувалась з іншими хлопцями" "Я хотів би, щоб у свій вихідний ти знаходила час для спілкування зі мною". Але слід пам'ятати, що у стосунках рівних ніхто не має права наказувати іншим як йому проводити свій вільний час. Він сам обирає ці способи, виходячи з того, що йому особисто зараз важливо і цінно. Тож наші прохання і побажання можуть бути задоволені, або ні, і варто навчитися поважати вибір іншої людини у цьому випадку. Саме добровільний вибір іншої людини може стати для вас підтвердженням чи спростуванням її уважності до вас. Наскільки я зрозуміла, дівчина
цитата:
уже от них отписалась и говорит я думала как ты отнесешься если бы ты не устроил скандал я бы и не отписывались
Тобто вона також була невпевнена в тому, чи важлива вона для вас.
Відстань - це завжди випробування для стосунків, навіть коли їм не місяці, а десятки років. Тож вам доведеться навчитися їх вибудовувати трохи іншим чином, щоб, не зважаючи на кілометри між вами, продовжувати відчувати близькість. Згадайте, що вам дозволяло не сперечатися, коли ви були поруч з нею, в Україні? Пів року без суперечок - досить значний період. Певна, тоді ви якось по-іншому розв'язували ситуації, в яких виникали непорозуміння. Як саме? І згадайте, що вам додавало відчуття, що ви - пара. Можливо дещо з цього також можна повернути у вашу взаємодію, якщо воно було втрачене, або пошукати альтернативи як це можна робити на відстані.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387873 для Світлана Володимирівна
Чи правильно я вас розумію?
Чи можете ви це довести ,
не припустити, не відчути, не уявити,
а саме довести ?
Ну страх есть всегда потому что расстояние я не хочу вертаться в Украину не хочу говорить по каким причинам скажу одно меня заберут на фронт к примеру или служить и что она через месяц будет у меня спрашивать можно ли мне так делать хотя знает мой ответ. Та не в Украину я не вернусь она того не стоит с таким обращениям я даже готов был поехать а теперь не за что не поеду 2 года пожить потом служить, только тогда у меня уже выбора не будет может вернуться назад как он есть здесь, она так не поступала когда я был в Украине мне обидно до боли честно если бы ето произошло я бы и ударил её ето не уважение ко мне она оскорбила моё достоинство как парня, и не капли не жалею что оскорбил она заслужила пока она не поменяется ко мне то будет такое отношение и дальше тут больше вопрос как на неё перестать злиться мне даже сегодня с-ней противно общяться и стараюсь ничего не писать ?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387876 для Марина Олександрівна
це привід замислитись над тим, чи таке спілкування для вас самого є нормою?
Для меня ето есть норма я объясню вы сейчас подумаете что я её обижаю, я всегда пытался купить цветы на машине до работы всегда довозил ничего не жалел для неё а она так поступила да это не измена но для меня ето неприемлемо и поверьте, если бы я подписывался на девушек она бы такой тоже скандал устроила может меньший немного но почти такой же я уже устал от этих отношений я предложил давай расстанемся я не сильно хочу но за измену я готов убить человека не то что ударить а убить что бы она поняла что со-мной так поступать нельзя мы как начали отношения у нас был уговор без измен поцелуев и обнеманий, она вчера обида меня сильно подписалась на 3 парней а если я так сделаю ей тоже будет больно вот и задумуюсь пойти в бар и пусть посмотрит как ей будет суке а ей будет не приятно, понятно что сказанного вы подумаете что я её обижаю но это не так после вчерашнего доверее ушло в 0 полный 0 как мне поступать ето не измена но обидно мне даже не обидно а больно не когда не было как мне поступить?
Доповнення від автора питання ·
Я уже устал просто устал от неё я её ненавижу и люблю, если б это была измена она бы уже пропала из моей жизни как человек теперь смыла мне нет вертаться как я вам выше описал заберут на фронт и она будет спать с-кем попало и я потому что там не 3 месяца расстояния будет а год 2 может и 3 нет она того не стоит она мне пишет я ей отвечаю холодно противно с-ней говорить как с девушкой не жалею что оскорблял она заслужила ещё бы так поступил это настолько ко мне не уважение было я сказал а если б я не сказал отписываться то она бы не отписалась ну хорошо я ей тоже устрою бабе тупой так со-мной поступать нельзя я считаю что человека можно оскорблять если он виноват в чем то хорошо я ей изменю или она мне то что мы скажем молодец больше так не делай нет вы сами понимаете что за изменой следует что мне с-ней делать я уже себя измотал пару дней и может тогда остыну как мне поступить?
Ответ возможно будет резковат, но все же напишу. Если не ошибаюсь, то вы много раз писали на сайт, еще когда были в Украине. И я искренне рада, что вы все же рискнули и уехали.
Но просто уехать мало. Потому что вы выехали и снова страдаете, как все плохо.
Стоит уже заняться тем, чтобы выстраивать свое будущее в той стране, где живете, а не страдать за тем, что кто-то на девушку подписался из парней. Если вы с матами на девушку, оскорбляете ее, способны ее ударить, то о какой любви и отношениях речь? Вам нужно не выискивать, кто подписался и на кого подписалась она, а заняться собой - учиться, работать, учить язык, чего-то достичь и решить вопрос с самооценкой. И с подходом, что она заслужила и тупая баба, то отношения вам рано. Вам нужно разобраться со своими проблемами, а не решать их за счет девушки.
Кто в вашей семье оскорблял вас, доказывая, что так ок, если вы виноваты в чем-то по мнению этого человека?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387881 для Валентина Михайловна
Если вы с матами на девушку, оскорбляете ее, способны ее ударить, то о какой любви и отношениях речь? Хорошо если она мне изменит мне радоваться и сказать спасибо что ты мне изменила или как мне поступать может с тем что я сказал ударить переборщил, но как мне её назвать если она мне запрещает делать а сама поступает так со-мной ?
цитата:
Для меня ето есть норма я объясню вы сейчас подумаете что я её обижаю
Моє питання було про те, чи є для вас нормою зневага і словесні образи один одного у відносинах? Якщо я правильно вас зрозуміл, то "так". Те, що ви були уважні до неї, робили подарунки... не дає вам права в той же час ображати словами, а то і намагатись вдарити, якби ви були фізично поруч. Запитаю по іншому: чи хотіли б ви самі, щоб у ваш бік використовували матюки та інші лайливі слова за ваші вчинки? Що вам потрібно було б зробити, аби ви таке "заслужили"? І взагалі, як вам у подібних стосунках, якщо досвід такого спілкування є у вашому житті?
цитата:
у нас был уговор без измен поцелуев и обнеманий,
- виходячи з вашого опису ситуації нічого саме з цієї домовленості НЕ БУЛО порушено! Прикро це усвідомлювати, але на жаль, ми іноді за висловленими словами маємо на увазі ще кілька не висловлених і вважаємо, що це буде "само собою зрозумілим" для іншої людини. Життя ж показує інакше. У відносинах, виявивши такі моменти слід просто обговорити і уточнити, що "я мав на увазі ще й це...". І це не про тупість іншої людини, а про те, що ніхто не зобов'язаний здогадуватися про те, що ми "мали на увазі".
цитата:
доверее ушло в 0 полный 0 как мне поступать ето не измена но обидно мне даже не обидно а больно не когда не было
співчуваю, що вам зараз доводиться переживати цей біль, і це руйнування довіри. Дайте собі і своїм почуттям та відчуттям час. Емоції мають властивість зменшувати свою інтенсивність, якщо ми їх приймаємо і дозволяємо собі побути з ними деякий час.
цитата:
я уже себя измотал пару дней и может тогда остыну как мне поступить?
тут і далі ви пишете що ви втомилися. Найголовніше зараз - зрозуміти, що б вам допомогло відновитися від цієї втоми. Які прості дії допоможуть вам повернути собі сили, які зараз усвідомлюються втраченими? Можливо це буде відмова від переписки на кілька днів, поки ваші емоції занадто бурхливі, а біль занадто сильний..., можливо - розмова з людиною, яка б вас саме зараз змогла підтримати, вислухати, просто побути поруч своєю фізичною присутністю і дати тим самим вам можливість глибше зрозуміти себе в цій ситуації, ніби "побачити" себе очами співрозмовника. Такою людиною може бути психолог на індивідуальній консультації. Впевнена, ви зрозумієте, чого саме так гостро потребуєте в даний момент, щоб відчути себе не таким втомленим.
цитата:
я считаю что человека можно оскорблять если он виноват в чем то
- знову згадка про те, хто чого заслуговує. У близьких відносинах така установка не спрацьовує на їх покращення, скоріше навпаки, буде вести до подальшого розриву. Ви намагаєтесь зробити боляче дівчині, тому що вам зараз боляче. І самі ж далі визнаєте, що принцип "око за око" не має сенсу, якщо ви б прагнули зберегти ці стосунки:
цитата:
я ей изменю или она мне то что мы скажем молодец больше так не делай
Тож наразі важливо пошукати інші способи реагування на непорозуміння, а семе воно і виникло у ваших стосунках. Я про це вже писала вище.
Щиро бажаю вам знайти зараз спосіб опанувати свої емоції, визнати свій біль і образу утримавшись при цьому від подальших агресивних дій в бік вашої дівчини, а згодом повернутися до питання "що вам робити з вашими стосунками" взагалі.
Вы в курсе, что можно изменить, выйдя за хлебов в магазин, пока вы при этом дома сидите? Для этого не обязательно, чтобы вы выехали заграницу и для измены она на кого-то подписалась и тп.
Измена это выбор. И доверие в отношениях это тоже выбор. А вы позволили себе оскорблять девушку, потому что вам что-то померещилось. То проблема ж не в девушке явно, а в вас - проблемы с самооценкой и способностью различать факты и фантазии, неумение и даже нежелание сдерживаться. Если вы так относитесь к девушке, то и правда лучше разойтись. Ничего хорошего с этого не будет
Я вас чую. У вас зараз усе одночасно: страх, злість, безсилля, образа, виснаження.
Ви живете в реальності війни, загрози мобілізації, вимушеного від’їзду і стосунки стали тим місцем, куди виливається вся ця напруга. Це справді дуже важко.
Ви хочете бути сильним.
Але що для вас сила?Ображати? Принижувати?
Я не звинувачую вас.
Але як фахівець зобов’язана сказати, насильство ніколи не є допустимим. Більше того воно лише погіршує ситуацію і посилює руйнування.
Зараз у вашому тілі накопичилося багато адреналіну, серце б’ється швидше, думки скачуть, руки хочуть вдарити. У такому стані складно мислити тверезо й приймати рішення, які не нашкодять.
Тому саме пауза спосіб дати тілу заспокоїтися і зупинити ескалацію, щоб не зробити ще гірше.
Адреналін краще вивести безпечно через рух, фізичну активність, холодну воду, глибоке дихання будь-що, що допоможе тілу скинути напругу, не руйнуючи ні себе, ні іншого.
Лише після цього з’являється можливість подивитись на сітуацію тверезо, взяти відповідальність за свою злість.
Не в позиції вона мене довела, а з позіції дорослого.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387883 для Марина Олександрівна
Запитаю по іншому: чи хотіли б ви самі, щоб у ваш бік використовували матюки та інші лайливі слова за ваші вчинки? Що вам потрібно було б зробити, аби ви таке "заслужили"?
Если я бы так поступил да я согласен я виноват и меня можно обзывать как угодно если я виноват .
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387884 для Валентина Михайловна
Ответь мне пожалуйста
Вы в курсе, что можно изменить, выйдя за хлебов в магазин, да в курсе ну так мы когда были в Украине мы не разу не ссорились тут ссора за ссорой.
А вы позволили себе оскорблять девушку, потому что вам что-то померещилось.
Да если и так то вы либо не поняли меня либо я незнаю до этой ситуация моя знакомая которую я знаю лично подписалась она это увидела и сразу а кто это говорю девушка с моего поселка так все сразу она что не видит что у тебя девушка. И поймите это было за 2 дня до вчерашнего а если б я так поступил было все тоже самое может не такие оскорбление хотя нет такие если я на 1 бы подписался а извините то сразу на 3 как она это сделала меня этим унизив.
Ответьте я же знаю её хорошо и знаю что она бы поступила как я! ???
цитата:
До чого призводять такі реакції? Вони допомагають вам вирішувати проблеми, що виникають у відносинах?
Непорозуміння буваюсь у всіх. Важливим для майбутнього спілкування стає те, як ми на них обираємо реагувати. Яка наша основна мета: зберегти чи зруйнувати. Вище ви писали
цитата:
Я уже устал просто устал от неё я её ненавижу и люблю
Ви своїми діями обираєте, що зараз хочете посилити: перше чи друге. Як гадаєте, що ви посилюєте обравши ображання?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387881 для Валентина Михайловна
Долго думал и все обдумал, надеюсь на ответ. Решил что когда тут у людей закончатся праздники, узнать все за неё если можно будет ей через месяц приехать то буду жить тут если нет то поеду назад в Украину, я думаю я правильное решение принял ведь люблю её, если бог решит что можно назад будет вернуться когда ей будет 18 то мы вернёмся если уже прийдеться сидеть там значит так и должно быть надеюсь она в трудную минуту меня не бросит потому что тоже любит, поедем жить в город в Украине подзаработаем денег и вернёмся если не получится такая значит у меня судьба, её ето очень устроило, как думаете правильное решение я принял ?
Доповнення від автора питання ·
Как вы думаете ?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387890 для Марина Олександрівна
цитата:
я думаю я правильное решение принял ведь люблю её
Крім Вас ніхто не може знати, чи правильне це рішення. Впевнена, що для Вас в даний момент є саме так, оскільки ви на щось наважились. Тобто з'явилось бачення "что мне делать".
Що важливо: розуміти, що відповідальність за наслідки прийнятого рішення буде виключно на вас. Якщо раптом ви повернетесь, а з дівчиною все одно не налагодиться - вам доведеться прийняти і такий варіант. Відносини будують двоє. Добровільно. Не з позиції, що хтось в них має терпіти певні лиха чи йти на жертви заради іншої людини. Ви готові надалі не дорікати будь- кому (особливо своїй дівчині) за свій зроблений вибір?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387915 для Марина Олександрівна
Ви готові надалі не дорікати будь- кому (особливо своїй дівчині) за свій зроблений вибір?
Та ну готов поскольку и я буду делать ошибки потому что все люди и все допускают ошибки я её простил, так как это не измена конечно помнить буду долго но уже точно не с такой злостью, сильно уж за ней скучил, она же не обняла не поцеловала и не переспала, значит все остальное можно простить просто сказать что бы такого не было, сильно не хватает хотя и понимаю если поеду а если заберут на войну всякое может быть законы меняются быстро незнаю что делать?
цитата:
Та ну готов поскольку и я буду делать ошибки потому что все люди и все допускают ошибки я её простил, так как это не измена
Запам'ятайте цей момент: як за день-два ваші емоції вщухли і ви змогли оцінити і сприйняти ситуацію, що сталася, по-іншому. Хай цей епізод стане вам нагадуванням у часи, якщо раптом знову поглинатимуть бурхливі емоції. З усім можна розібратися, якщо почекати, поки вони вщухнуть. Головне в цей момент не дати руйнуватися самому і не руйнувати те, що навколо вас. А в переписці вище вам надавали рекомендації, що можна робити зі спалахами гніву чи інших сильних, нестерпних емоцій.
І, звісно, ви можете писати сюди, коли вам "болить", щоб розібратися з тим, що цей біль викликало.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387922 для Марина Олександрівна
Спасибо вам!
У меня сейчас так болит душа если вы ответе я был бы рад, я сегодня уже собрал вещи и если я после праздников узнаю что отказ будет и не примут тут, то я буду ехать назад страшно конечно если пойду на войну а такое повториться, но я надеюсь нет и нужно доверять человеку, больше всего после нового года буду ехать на Украину что так чуствую, я готов отдать жизнь и молодость ради неё, в Украине меня ничего не держит от родителей я вырос машина есть но тут я через год куплю ещё лучше, я просто вижу что мы не справляемся страшно представить если заберут служить от туда уже не получиться выехать сюда ну ради любви не жалко отдать жизнь если по-настоящему любишь а жить без неё я тоже не могу и не хочу так что все ето скоро закончится, и как выше сказал если судьба то я обязательно сюда приеду а если смерть то пусть ети 2 года будут лучшее в моей жизни, я думаю я прав, хотя в лагере есть парни которые переходили через границу потому что хочеться жить, как считаете с точки зрения не психологии а жизни так как у вас больше опыта. Я делаю правильно ? Надеюсь на ответ
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387922 для Марина Олександрівна
Доброй ночи у меня проблема за проблемой к сожалению, я заметил что девушка стала отдаляться, когда мы общяемся по видео она мне уже не улыбается как раньше вот походу и отношениям конец я её вообще перестал узнавать чувство что она ко мне стала холодной, она не пишет как раньше она стала намного реже писать хотя я вижу что она не скем не общяется только я решил приехать и опять все коту под хвост она будто стала чужая, она стала дерзкой я вижу это по общение как мне наладить общение? Я вижу что отношения падают просто вниз что мне делать я вас умоляю подскажите? Она стала будто чужой уже общение не как раньше я незнаю что снами твориться мне от этого становиться больно что мне делать ???
Доповнення від автора питання ·
Ну за что я такое заслужил ведь я её люблю почему она так стала холодна ко мне, я у неё спрашивал все ли хорошо она говорит да но она стала будто чужой м другой мне что мне делать я все готов отдать что бы было как раньше???
цитата:
Спасибо вам!
Рада, що мої слова і підтримка були для вас цінними. Дякую за зворотній зв'язок.
цитата:
я сегодня уже собрал вещи и если я после праздников узнаю что отказ будет и не примут тут, то я буду ехать назад страшно конечно если пойду на войну а такое повториться, но я надеюсь нет и нужно доверять человеку
довіра - не вертається за вимогою, тому що "так потрібно", вона може лише поступово відновлюватись.
цитата:
я готов отдать жизнь и молодость ради неё
- зараз це звучить як жертва. Ніби дічвчина вже зобов'язана бути надалі з вами, чи чекати з війни, якщо раптом вас мобілізують, адже ви це робите заради неї...
цитата:
ну ради любви не жалко отдать жизнь если по-настоящему любишь а жить без неё я тоже не могу и не хочу
Кожна людина шукає свої смисли і знаходить те, що цінне для неї. Для вас дійсно питання зараз стоїть настільки гостро: любов або "віддати життя"?
При цьому далі ви пишете:
цитата:
я заметил что девушка стала отдаляться, когда мы общяемся по видео она мне уже не улыбается как раньше вот походу и отношениям конец я её вообще перестал узнавать чувство что она ко мне стала холодной, она не пишет как раньше она стала намного реже
- це закономірно, бо минулі дії несуть свої наслідки в теперішнє. Пам'ятаєте своє:
цитата:
я её начал крыть матом
цитата:
я ей отвечаю холодно противно с-ней говорить как с девушкой
і подібні фрази? Звісно, що і на неї подіяли ваші нещодавні суперечки, і їй також потрібен час для відновлення або прийняття рішення, які відносини вона хоче будувати з вами і чи хоче це робити взагалі.
цитата:
я у неё спрашивал все ли хорошо она говорит да но она стала будто чужой м другой мне
- здається на даному етапі гарно було б звернутися вам обом за допомогою до психолога, що консультує пари. До речі, я також працюю в даному напрямку.
цитата:
что мне делать я все готов отдать что бы было как раньше???
- на жаль, повернути "як раніше" у відносинах не вийде, бо минуле змінити не можливо і сказане та зроблене вже наклало відбиток на те, як ви зараз сприймаєте і як будете сприймати один одного далі. Але ви можете навчитися обоє по-іншому виходити з подібних ситуацій, чи по-можливості їх не допускати (більш чітко проговоривши вдвох, чого кожен з вас очікує в цих відносинах і що ви можете в них самі дати). Любов - дійсно цінна річ, проте й вона вимагає докладання зусиль, щоб не загасити це полум'я, а навпаки, навчитися підтримувати вогонь теплих стосунків, взаєморозуміння, довіри і поваги один до одного. І повертаючись до початку обговорення вашої теми зверну увагу на те, що фоновий настрій, наявність інших факторів, що викликають зараз стрес, також відбиваються на тому, як ми сприймаємо свої відносини з близькою людиною. Тому має смисл подивитись що відбувається зараз у задоволенні ваших базових потреб (сон, їжа, безпека, прийняття і адаптація в тому місці, де ви знаходитесь зараз), наскільки вдається успішно розв'язувати поточні задачі свого життя... Бо коли є й інші проблеми - здається, що моя любов мене врятує від усіх цих лих і вирішить їх, але по факту може виявитися, що в цю любов (у свої відносини) я зараз не можу внести нічого нового і покращити її (їх) саме тому, що на це немає сил.