Як відрізнити реальну закоханість, симпатію від ідеалізації людини при умові, що ти цю людину ніколи не бачив вживу?
Допоможіть будь ласка, як відрізнити реальну закоханість, симпатію від ідеалізації людини при умові, що ти цю людину ніколи не бачив вживу? У мене була ситуація, коли я постійно переглядав профіль людини у фейсбук, цей стан минув за рік. Тут була ідеалізація я вважаю тому, що мені подобалась зовнішність людини. Зараз вже більше 2 роки я відчуваю на мою думку закоханість. Це не правильно говорити, але в цієї жінки зовнішність інша більш природніша, але тут мене зацікавлює більше інтереси, які у мене і у неї є схожими. І також це почуття не минає, я думаю про неї, але так як вона старша я не можу нічого зробити. Я думаю це реально закоханість, тому що я нічого не додумаю про цю людини, а сприймаю її такою, як вона є, тим більше мене більше притягують її інтереси, вподобання, які є у нас одинакові. Я розумію, що варто зустрічатись, бачитись наживо, але коли людин старша на 10-15 років, і вона не сприймає таку велику різницю у віці, то це нажаль не можливо. Але зацікавлення триває, воно нікуди не зникає. А як Ви вважаєте? Яка відмінність між закоханістю, симпатією від ідеалізацією людиною? У моєму випадку більше 1 чи 2 варіант?

Відповіді психологів
Доброго дня!
"А як Ви вважаєте? Яка відмінність між закоханістю, симпатією від ідеалізацією людиною? У моєму випадку більше 1 чи 2 варіант?"
Если честно - то и то и другое - оба варианты про вас.
С одной стороны, вы влюбились у вас симпатия - но вы же, не виделись в реале с женщиной.
Не знаете целиком какая она - ( знаете ее только в интернете)
И то много нюансов - общались ли в интернете, и в каком формате с ней ( текст, голос, или видео)
Да и если общались - это еще не гарантия, что в реале так же будет - все же есть еще, и энергетика человека, и его психоматорика, и запах его и много чего - что может понравиться при встрече, или наоборот отпугнуть.
Как он ведет себя в разных житейских ситуациях, и в быту - вы ж этого всего про нее не знаете...
Только ее интересы - которые у вас сходятся ( но увы этого мало - для отношений полноценных)
Темболее если она - не воспринимает вас, как партнера ( из за разницы в возрасте)
Имеет право - это ее право и выбор.
Тут как бы, не было это неприятно для вас осознавать - но надо с уважением относиться к ее выбору.
Так что, тут и ваша влюбленность и интерес к женщине - но и ваша же, идеализация ее, больше как образа.
Вопрос в другом - у вас был опыт реальных свиданий или знакомств с девушками? Или опыт отношений с ними?
Если нет, то что мешало?
Почему вам так важно, именно на расстоянии быть с человеком?
( тут вопрос близости, и как вы ее выстраиваете, и вашего доверие женщинам)
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386508 для Ірина Миколенко
Ні. Не було. Я в реальності ще ні з ким не знайомився. Та ніби нічого не мішало, не було бажання або не було відчуття що так сильно людина подобається. Ну ця жінка мені подобається, в моїх думках, я думаю про неї.
Добрий день.
цитата:
Я думаю це реально закоханість, тому що я нічого не додумаю про цю людини, а сприймаю її такою, як вона є, тим більше мене більше притягують її інтереси, вподобання, які є у нас одинакові.
Назар, скажіть, будь ласка,а ви як часто спілкуєтеся х цією жінкою і що саме ви про неї знаєте?
Ідеалізація людини може бути органічною на етапі закоханості. Але,те що ви описуєте, схоже на ілюзію,яку ви малюєте в своїй уяві. Ілюзія це про відсутність контакту із реальною людиною.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386542 для Віталія Юріївна
Я з нею не спілкуюсь, зрідка буває напишу на е-майл як інший старший чоловік, не видаючи, що це я. Знаю хто вона по професії, де працює. Вона сказала, що різниця в віці завелика. А так я готовий зустрітись з нею.
Тоді виходить, що ви не знаєте цю людину і відповідно є закохані в образ, який створюєте у ваших фантазіях.
Я би розглядала питання, чому я уникаю реальних жінок,з якими можна закохатися по -справжньому.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386555 для Віталія Юріївна
Ще таких не зустрів, а тих, які зустрів не цікаві вони для мене
З моєї точки зору, якщо ви сфокусовані на жінці з інтернету роками, то зустрітити ту,хто вас зацікавить по-справжньому - дуже мала вірогідність, адже для цього немає простору
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 386560 для Віталія Юріївна
Ну Ви знаєте це так вперше, до інших жінок з інтернету такого не відчував, або це дуже швидко минало