У дівчинки з мого класу помер тато
Дівчинці 13 років і я на певний період я її відпустила і відпросила у інших вчителів, але тепер думаю як з нею взаємодіяти? Чи варто про це підіймати тему? Чи варто якось про це розмовляти з мамою. Бо тато дуже часто був присутній у житті школи і на початок року я його бачила і ця новина прям дає розуміння що їм важко і дівчинка буде потребувати психологічної допомоги. От як далі щ ними себе вести?
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
цитата:
От як далі щ ними себе вести?
Спробуйте знайти відповідь і уявити, як себе ведуть нормальні чуйні люди, коли у близьких, друзів, колег сусідів стається таке горе,
як втрата людини?
Висловити співчуття і жаль зприводу того, що сталося - це важко?
Поцікавитись, чи потрібна допомога - складно?
цитата:
дівчинка буде потребувати психологічної допомоги
Про це в розмові Вам може повідомити мама. Та й Ви згодом самі побачите, в якому стані перебуває дитина, коли повернеться на навчання.
Якось так.
цитата:
10-12-2025
Доброго дня.
Дуже гарне питання. Нажаль нас не вчат здорової комунікації.
А такі важкі теми, як смерть, чомусь покрити страхами, не домовленістю, ніяковостю та розгубленістю.
Смерть, це природня частина життя. Коли ми зустрічаємося з нею (через інших людей), ми попадаємо у фрустрацію, бо підсвідомо відчуваемо, що немає ніяких гарантій та стабільності у житті. Нам важко витримувати свої почуття у ці моменти, ми самі розгублені, не знаємо, як стабілізувати себе, а тут ще й потрібно когось підтримати.
Підіймати тему варто, бо замовчування означає ігнорування факту смерті та відчуттів людини. І дівчинки і мами.
Ви можете висловити співчуття та запитати, чи потрібна їм ваша допомога.
Насправді людині важливо, щоб її почуття були помічені та прийняті. Не треба багато говорити, просто проявіть людяність, покажіть, що ви бачите відчуття іншої людини.
Не кажіть, що розумієте, як їм важко, не наводить прикладів зі свого життя, тому ще кожен переживає "свою трагедію" і ми ніколи не знаємо що коїться всередині іншої людини.