Побачив на сайті знайомств свою викладачку,але коли навчався то нічого не відчував,а зараз її побачив і вона мені подобається.Це кохання чи просте захоплення?Думаю чи написати ї
Мені 28 стосунків не було, з дівчатами не зустрічався. Не хотілось, тепер виникло бажання, що хочеться стосунків. Зареєструвався на сайті знайомств, і побачив свою викладачку, яка мене вчила. Мені 28. Їй 40. Як в анкеті вказано вона не заміжня, без дітей. Коли я навчався я взагалі не відчував до неї нічого, і взагалі не дума є у неї сім'я чи ні, але побачив її і захотілось написати, але потім думаю, а це точно кохання? Може краще не варто час її тратити? Я ще й і молодший на 12 років. Бажання написати є, але розум краще не варто, ігноруй. Не знаю чому так. Це захоплення чи як описати ці почуття? Якби я її не побачив, я б і не згадував про неї, і б такого не відчував. Чи взяти відповідальність і написати, а там як буде так і буде навіть якщо відмовить.

Відповіді психологів
Доброго дня, Назаре!
Дуже багато очікувань у вас від банальної переписки на СЗ, це мабуть заповнює усі ваші думки? Не плутайте стадію знайомства зі стадією відносин.
Ви тільки знайомитесь, дізнайтеся, що це за людина, як вона ставиться до вас, як бачить цей світ, чи підходить вона вам.
цитата:
Коли я навчався я взагалі не відчував до неї нічого, і взагалі не дума є у неї сім'я чи ні, але побачив її і захотілось написати, але потім думаю, а це точно кохання? Може краще не варто час її тратити?
Чому це обов'язково повинно бути кохання? Та ще й з незнайомою близько поки що вам людиною? Ви багато дофантазовуете, це відкриває від реальності та складаю напругу в психіці.
Просто написати, ще не означає одружуватися.
цитата:
Мені 28 стосунків не було, з дівчатами не зустрічався. Не хотілось, тепер виникло бажання, що хочеться стосунків.
Ви побачили знайому жінку, з якою вам буде простіше налагодити контакт, ніж з незнайомими, та фантазія ваша "понеслася у рай".
цитата:
Чи взяти відповідальність і написати, а там як буде так і буде навіть якщо відмовить
За що ви збираєтеся брати відповідальність?
Чому боїтися відмови? Що втратите? Свої мрії про щастя, яке б здавалося так близько?
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Добрий день, Назаре
цитата:
але побачив її і захотілось написати, але потім думаю, а це точно кохання?
Так, дійсно, про кохання мабуть трохи зарано говорити на цьому етапі. Часто кохання плутають із зацікавленістю, закоханістю, захопленням до людини тощо. Як ви вважаєте, чому вам захотілось написати саме їй? Що вам в неї подобається?
цитата:
Може краще не варто час її тратити?
А як можна дізнатися точно, варто чи ні, якщо не спробувати почати спілкування з жінкою, яка вас зацікавила?
цитата:
Бажання написати є, але розум краще не варто, ігноруй
Чому краще не варто? Що на це відповідає ваш розум?
Вітаю, Назар!
цитата:
Чи взяти відповідальність і написати, а там як буде так і буде навіть якщо відмовить.
Що може поганого статися, якщо ви напишите жінці на сайті знайомств повідомлення? Що ви втратите, написавши їй?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387459 для Юлія Зальотіна
А різниця у віці? Я не знаю, чи це кохання чи можливо тимчасове зацікавлення до людини, яку я вже трішки знаю, в тому числі як вона виглядає в реальності
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387464 для Марина Дудник
От за це я й переживаю, що це не вийшло так, що я думав, що це кохання а насправді це прихильність до людини, захоплення чи зацікавлення, яке не має нічого спільного з коханням. Тому, що я її відносно знаю, знаю як вона виглядає в реальності. Подобається що вона висока жінка, а мені теж такі подобаються, бо я високого зросту. Ну те, що вона розумна, доктор наук, мені подобається переглядати її наукові статті. Не знаю, можливо через різницю у віці, або можливо що я не для неї, і їй не цікавий, адже вона потребує відповідного чоловіка за віком і за розумом.
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Дякую, Назаре, за доповнення
цитата:
От за це я й переживаю, що це не вийшло так, що я думав, що це кохання а насправді це прихильність до людини, захоплення чи зацікавлення, яке не має нічого спільного з коханням
Я розумію ваші хвилювання, хочеться зробити правильний крок без помилок.
Але... Мені здається що ви зараз шукаєте відповідь на питання на яке неможливо відповісти саме зараз Адже є кохання між жінкою і чоловіком чи ні, можна зрозуміти тільки будучи в стосунках друг з другом. А зараз ви трішки підміняєте поняття про "кохання", "закоханності", "симпатії", "зацікавленості" і плутаєте самі себе в цьому. Якщо ви відчуваєте симпатію до жінки, зацікавленність і вона теж в пошуках пари, то чому б не спробувати почати спілкування.
цитата:
Не знаю, можливо через різницю у віці, або можливо що я не для неї, і їй не цікавий, адже вона потребує відповідного чоловіка за віком і за розумом.
Можливо так, а можливо і ні. Це ваші припущення про те, якій чоловік потрібен їй, і про те яким ви себе відчуваєте порівняно з нею. І тут знов ж таки, якщо не зробити крок до знайомства і спілкування, ви не будете знати точно, вірне ваше припущення чи ні.
Думали ви взагалі про те, які дівчата, жінки вас приваблюють?
Добрий день, Назаре.
цитата:
а це точно кохання?
У кожного своє розуміння кохання, тому тільки Ви можете сказати, чи це воно чи ні.
Питання тут в тому, чи важливо Вам написати цій жінці? Якщо так, але є негативні думки про відмову, то варто зрозуміти, що це тільки одна сторона вірогідного розвитку. Що якщо вона сама, будучи високою жінкою, раніше симпатизувала Вам, але не могла показати інтерес, бо вона викладачка?
Отже, зараз є декілька варіантів розвитку, коли Ви їй напишете:
1. Вона відмовить - однак, причина відмови може бути не в Вас, а в політиці Вашого ВУЗу, наприклад, чи може вона вже почала з кимось зустрічатися
2. Вона проігнорує - можуть бути ті самі причини
3. Вона проявить взаємну симпатію
Отже, при будь якій розв'язці Ви отримаєте досвід, який може згодитися пізніше, і Ви не будете шкодувати про те, що не зробили.
Відредаговано автором 07-12-2025 15:50:29
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387534 для Марина Дудник
А різниця у віці? Чи не варто на це акцентувати увагу? Думав. Люблю високих жінок, і які є розумні, освічені. Ну як в даному випадку людина викладач, яка пише цікаві статі, які приємно читати, приємно спілкуватись на цю тему... тощо
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 387567 для Галина Махньова
Так. Мені хочеться їй хоча б спочатку написати. Я думаю це краще чим просто жити і думати про неї чи про те писати їй чи ні. Вона мені подобається, але чи це кохання не знаю. Не хочеться написати а потім зрозуміти що це прихильність чи захоплення до неї.
Так Ви правильно пишете принаймі я не буду шкодувати хоча мабуть буду і надалі думати про неї.
цитата:
Не хочеться написати а потім зрозуміти що це прихильність чи захоплення
А якщо саме так станеться, то що Ви втратите?
Думаю, час. Може якісь фінанси, так? Але навіть якщо це прихильність, то Вам буде приємно в компанії цієї високої і освідченої жінки і Ви добре проведете час, чи не так?