Чоловік у шлюбі спілкується онлайн з жінками, каже що не одружений, а коли вони хочуть поговорити по телефону чи зустрітись ігнорує їх. Як це сприймати?
Що робити коли одружений чоловік спілкується з жінками онлайн на сайтах знайомств (ім'я, вік місто не його), спілкується нормально адекватно, деякі жінки пропонують самі перейти спілкуватись в Telegram, або дають номер мобільного і пишуть подзвони до мене поспілкуємось? Що це може означати? Він їм сподобався? Він просто ігнорує їх, або каже я не маю телеграму, або пише добре подзвоню, і не дзвонить взагалі. Тоді жінки або не пишуть йому, або він не пише, хіба зрідка нагадує про себе. Деякі вже писали йому прямо, що він віртуальщик, бо якби йому жінка була цікава він би зустрівся, а не місяцями вів переписку, і спілкування припиняється, бо жінкам надоїдає ця даремне листування, бо вони шукають чоловіка, а не друга по листуванню.
Як це все сприймати дружині? Якщо не зустрічається значить все ж поважає дружину? Чи якби поважав то не спілкувався з іншими жінками? Як тут діяти? Чи може чоловік робити таке заради розваги, коли йому нудно?

Відповіді психологів
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго дня.
Почнемо з того, як Ви самі ставитесь до того, що одружений чоловік спілкується з іншими жінками? Цей чоловік - Ваш? Якщо так, то Ви дуже відсторонено пишете про всю цю ситуацію: "Що робити, якщо чоловік так себе поводить?", "Чому він так робить?", "Як ставитись дружині?", у третій особі. Втім, якщо дружина - це Ви, то ставлення до таких подій не обирають, воно з'являється автоматично. Тож, що Ви відчуваєте?
Вітаю, Олено.
Ви знаєте доволі багато подробиць стосовно спілкування Вашого чоловіка з іншими жінками. Він сам це розповідає?
Чи питали Ви його безпосередньо чому веде активне спілкування у мережі, що він шукає у цьому спілкуванні?
Як Ви оцінюєте Ваше із ним спілкування, чи достатньо теплоти, емоцій, підтримки, спільних тем.
І найголовніше - як Вам із тим, що Ваш чоловік приділяє багато уваги багатьом іншим жінкам?
Олено, ситуація, коли чоловік спілкується в соціальних мережах з іншими жінками – це складна проблема, вона вимагатиме від Вас виваженого підходу.
Насамперед важливо визначить характер спілкування чоловіка з іншими жінками. Що це — просто флірт чи щось серйозніше? Важливо уникнути передчасних висновків, заснованих лише на емоціях.
Подумайте про ваші стосунки, наскільки вони міцні та стабільні. Чи є інші проблеми у шлюбі, які могли б викликати бажання у чоловіка шукати тепло та підтримку на стороні.
Поговоріть із чоловіком — важливо обговорити ситуацію спокійно та без свідків. Відкрито розкажіть чоловікові, що Вас турбує, не звинувачуючи його. Наприклад, замість «Ти спілкуєшся з іншми жінками, ти мене не поважаєш!», краще сказати: «Я випадково помітила твої повідомлення, почуваюся невпевнено, мені це неприємно».
Вислухайте думку чоловіка, дайте йому можливість пояснити ситуацію. Намагайтеся зрозуміти його мотиви, не перебиваючи і не засуджуючи.
Виходячи з того, що Ви пишите, спілкування чоловіка не носить романтичний характер. Це просто розвага. Але вам важливо домовитися про правила, які будуть зручні для вас. обох. Домовтесь про прозорість у стосунках та можливе обмеження спілкування з іншими жінками.
Вам знадобиться глибокий аналіз ваших стосунків. Потрібно з'ясувати причини такої поведінки чоловіка та вирішити, чи готові Ви працювати над порятунком шлюбу.
Допомога фахівця буде корисною. Психолог допоможе Вам розібратися у ситуації, навчить ефективним способам спілкування. Не варто прймати поспішнф рішення, заснованф на емоціях.
Відредаговано автором 05-09-2025 14:33:58
Если это ваш муж, то как вы к этому относитесь?
Какие чувства вызывает?
Если это про вас и вашего мужа, то почему описание ситуации как будто о посторонних говорите?
Если муж чужой, то кто вы ему? И чем эта ситуация интересует?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384806 для Марія Радченко
Мені не приємно це. Дружина це я. Просто не приємно що він більше часу приділяє онлайн спілкуванню з нішими ніж реальному з дружиною.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384818 для Валентина Михайловна
Мені не приємно це. Дружина також я.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384811 для Яна Кіркеснер
Ні. Я бачу як йому приходять повідомлення коли я працюю за cпільним комп'ютером. Ні не запитувала. Ну не приємно, але радує що він не зустрічається хоча б з ними.
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
цитата:
Просто не приємно що він більше часу приділяє онлайн спілкуванню з нішими ніж реальному з дружиною.
А Ви говорилли про це чоловікові?
Олена, добрий день!
Якщо Вам не подобається те що робить Ваш чоловік, що змушує Вас мовчати?
Що зупиняє Вас від того, щоб поговорити з чоловіком?
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Добрий день, Олено
цитата:
Як це все сприймати дружині?
Сприймати, виходячи зі своїх внутрішніх переконань, що припустимо в шлюбі, у відносинах, а що категорично не сприймається. В першу чергу це питання до себе: чи допускаю я це, що мій партнер може мати спілкування - листування з іншими жінками, знаходячись зі мною в шлюбі? Для мене такій формат відносин - це ок?
цитата:
Якщо не зустрічається значить все ж поважає дружину? Чи якби поважав то не спілкувався з іншими жінками?
А як ви самі відчуваєте: чоловік поважає вас? Якщо так, що саме на це вказує?
цитата:
Як тут діяти?
Перш за все поговорити з чоловіком, про те, що вас турбує. З'ясувати (якщо це ви ще не зробили), які "червоні лінії" для кожного є в стосунках, за межі яких неможна переходити, те, що категорично неприпустимо в стосунках для кожного партнера.
Побачити в чому ви схожі, в чому відрізняєтесь. Якщо відмінностей нема - ок, якщо є розбіжності (наприклад, для вас неприпустимо особистісне спілкування з іншими жінками/ чоловіками, а ваш чоловік допускає це), тоді це проблема з якою потрібно буде попрацювати, оптимально з психологом.
цитата:
Чи може чоловік робити таке заради розваги, коли йому нудно?
Причини можуть бути різними. Важливо пам'ятати, що це його добровільний вибір, в значить - це його бажання робити такі дії, в результаті яких він отримує для себе якесь задоволення, закриваючи якісь свої потреби.
Скільки років ви в шлюбі? Як давно ви спостерігаєте за листуванням чоловіка з другими жінками?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384825 для Яна Кіркеснер
Щоб він приділяв більше часу реальному життю і дружині а не віртуальним жінкам
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384855 для Нiна Iванiвна
Мабуть те, що я це за зраду не сприймаю. Не приємно звісно, але мене дуже радує що він не хоче зустрічатись з ними
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384832 для Марія Радченко
Ні. Не говорила
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384823 для Валентина Михайловна
Довіряю, просто хотіла упевнетись в цьому. Можливо тому що я це не сприймаю за зраду лише переписку
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384857 для Марина Дудник
Мені це не приємно, але як за зраду це не сприймаю, бо він не має побачень з цими жінками. Думаю, що так. Ну можливо те що він лише спілкується а не зустрічається з ними. 14 років. Десь від початку року
Ну если вам в целом ок, и для вас это не измена, то и пусть так будет. В паре ок все, что устраивает двоих.
Если конечно вас устраивает и вы не пытаетесь обмануть саму себя из страха потерять мужа
Олена, а які у Вас взагалі стосунки в парі?
Які у вас є припущення, чому Ваш чоловік пішов у соцмережі спілкуватись з жінками?
Вам достатньо його уваги ?
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Дякую, Олено, за відповідь.
цитата:
Мені це не приємно, але як за зраду це не сприймаю,
Якщо це не є зрадою, не виходить за межі "червоних ліній" у ваших стосунках, але все ж таки вам це не приємно, то тоді можна пошукати відповіді на таке питання: "Як мені з цім, коли мені не приємно? Готова я прийняти цю реальність, де чоловік може спілкуватися з іншими жінками? І припустити, що таке може траплятися і в майбутньому ? Чи я хочу змін в цій ситуації?"
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384825 для Яна Кіркеснер
Щоб він перестав спілкуватись а приділяв час дружині
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 384866 для Марина Дудник
Мабуть б погодилась але щоб він не зустрічався з ними