Надоїло то життя
Чому воно мене взагалі вродило шоб зара я мучилась вийшла з інтернату прийнаймі вижила хлопця нормального найти не можу як тільки чують шо батьків немаю заразу задню чому так шо зі мною не так ненавижу своє життя дивлюся йдуть мами з дітьми аш заздрю таких стосунків немала з вихователями я тільки для існування але для чого так і не понятно мені надоїло таке розумієте я хочу батьків гуляти по місту а не о таке

Ответы психологов
м Дніпро ·
Вітаю. Ну це ж я так я розумію вже не можливо (гуляти з батьками). Сталося як сталося. А те, що Ви ненавидите себе таку "безбатьківську" в заздрите батьківству користі не приносить, а лише вітчужує себе від себе, яка б могла би стати гарною мамою для самої себе. Це ж з якого боку подивитися, унікальний досвід, бути самою собою. Так зрозуміло, що Вам сумно в боляче, можливо самотньо і заздрісно, але ж це Ви, і треба поважати, приймати в любити себе такою. Не орієнтуватися на інших, як у всіх. У Вас своє унікальне життя і життєві завдання. І в першу чергу-це любов до себе. Станьте собі найкращою мамою