Сімейні відносини
Чоловік постійно дивиться порно, а між нами сексу практично не має. Я вважаю це емоційною зрадою і виникають думки що фізична також " не за горами". При всьому я вважаю себе приємною та сексуальною жінкою.

Ответы психологов
Доброго ранку!
Ви в заголовку написали
цитата:
Сімейні відносини
Так відносини, в яких вважаєте себе емоційно зрадженою через -
цитата:
Чоловік постійно дивиться порно, а між нами сексу практично не має.
На цьому тлі
цитата:
виникають думки що фізична також " не за горами".
Виникають не безпідставно. І, напевно, страхи та очікування зради завдають вам великого болю, полишають спокою. Активують важкі питання, що буде далі з нами? що буде, зокрема, зі мною?
Я вам співчуваю, переживати те, що переживаєте ви, надзвичайно складно, іноді навіть нестерпно. До того ж, перебування у невизначеності довгий час чинить руйнівний вплив на здоров'я та психіку.
Тому варто шукати спосіб вирішення проблеми. Подбати по-справжньому про себе.
Як це відбувається на практиці? Оптимально, коли людина не залишається з власним болем наодинці, коли звертається по допомогу до психолога. І в подальшому в теплому і безпечному контакті вона опановує себе, визначає, що їй найкраще робити в ситуації, що склалася.
З вашого дозволу деякі моменти, вважаю, доречним уточнити.
Скільки часу триває цей болісний період, коли інтимність між вами майже зникла?
А як було раніше?
До речі, ваш шлюб уже скільки триває? Чи є у вас діти?
Окремо поцікавлюсь, чи ділились ви з чоловіком своїми почуттями, тим, як боляче б'є по вашій гідності і самооцінці його ставлення до вас?
Може, пригадаєте, як він відреагував на ваші откровення?
За великим рахунком, було б корисно, аби ви обрали психолога тут на сайті та звернулись до нього особисто. Це б забезпечило відповідну конфіденційність, адже не усе про своє життя варто виносити на загал. Окрім того, спілкування з обраним фахівцем створює умови, коли ви не розпорошуєте сили та енергію на відповіді багатьох учасників форуму.
Відчуєте бажання продовжити розмову, звертайтесь. Охоче вам допоможу.
цитата:
Доброго дня. Ви говорили з чоловіком на цю тему? Які у Вас з ним взагалі стосунки?
Не завжди перегляд порнографії означає, що людина обов'язково зрадить фізично. Хоча, звісно, не можна виключати таку вірогідність. Причини можуть бути різними: спосіб зняти напругу, уникнення близькості, залежність від порно.
Але у Вашій ситуації важливо не лише те, що чоловік дивиться порно, а й те, що між вами практично немає сексу, і, напевно Ви почуваєтеся відкинутою. Це закономірно впливає на самооцінку і викликає тривогу за майбутнє ваших стосунків.
Варто спробувати не звинувачувати чоловіка, а розповісти йому про свої переживання: що Ви відчуваєте самотність, сумніваєтеся у своїй бажаності, боїтеся втратити емоційну близькість між вами. І водночас запитати, як він сам бачить цю ситуацію. Можливо, у нього є труднощі, про які Ви поки не знаєте.
Якщо ж чоловік не бачить проблеми, це вже привід звернутися до сімейного психолога, сексолога. У парі важливо шукати не винного, а причину того, чому близькість між вами почала зникати. Якщо він відмовиться, Вам варто попрацювати з психологом індивідуально, щоб отримати підтримку та розібратися, що насправді відбувається у ваших стосунках.
Що б там, хто б Вам не казав, особливо Ваш чоловік, але Ваша занепокоєність з'явилася не на пустому місці. Насправді, це дуже тривожні дзвіночки і наслідки вже очевидні. Ви самі побачили причинно-наслідковий зв'язок: "Чоловік постійно дивиться порно, а між нами сексу практично не має." Тобто, між вами практично не має, зате у нього "секс" постійно з ким завгодно, але тільки не з Вами .... Це не може не занепокоювати!
Порнографія руйнує сім’ї. Якщо дружина дізнається, що чоловік таке дивиться, це глибоко її ранить і підриває до нього довіру. Це не можна назвати невинною розвагою. Порнографія настільки спотворює мислення чоловіків, що їхні бажання не може задовольнити жодна жінка. А секс, насправді, починається саме з мислення.
Дослідження показують, що частий перегляд порно,, спричиняє проблеми зі збудженням у реальному житті та ерекцією. На порносайтах картинка швидко змінюється, і після такої кількості “новизни” на відстані одного кліку потім буває важко зосередитись на одній партнерці. Крім того, порнозалежність, як і інші залежності, призводить до потоншення ділянок мозку, що пов’язані з отриманням насолоди.
Наслідками таких змін у мозку, зокрема є втрата здатності отримувати задоволення від звичних і природних речей (їжі, спілкування, реальних стосунків). Потреба у сильніших стимулах чи більших дозах для досягнення колишнього ефекту. Переважання механізму «хочу» над «люблю», коли людина шукає стимул за інерцією, не відчуваючи радості.
Тому дійсно варто називати речі своїми іменами: залежність є залежність, з усіми витікаючими наслідками
Edited by author 02.08.2026 08:13