Чи реально себе долюбити?
Я все життя прагнула любові, і шукала її.
Але нажаль, все склалось інакше. Я виросла в абьюзивній сімʼї, і не мала розуміння, що таке любов тепло і хороше ставлення.
В дорослому житті шукала любові в чоловіках. Але ті, хто приходив в моє життя, приходили з іншими цілями, аніж любити мене.
Рік тому розлучилася з чоловіком. Були в шлюбі 10 років. Втомилась від його холоду, закритості, ігнору, і байдужого ставлення. Він міг тижнями зі мною не спілкуватися, навіть «привіт» не казав, коли додому приходив. Хоча коли пішла, то він в ноги падав і казав що любить. А коли жили разом, навіть по імені не звертався. ???
З останнього- сильно сподобався один чоловік, але я йому, судячи з усього не сильно, і стосунків не було.
Зараз на горизонті нікого немає. І насправді, не те що б мене це сильно хвилювало.
Мене хвилює інше - як давати любов, тепло і прийняття сама собі?? Наскільки можна закрити свій дефіцит недолюбленості самостійно?
Бо читала різну інформацію. Одні пишуть - ніяк, шукай люблячого партнера. Нажаль, спокійні надійні чоловіки, які вміють любити, мною не те щоб цікавились.
Є думки психологів, що це взагалі неможливо ніяким чином зробити.
Хоча натрапляю іноді на практичні поради, як саме і що можна зробити.
Дещо я вже робила, і це давало результат. Наприклад - майже кожен день я роблю для себе щось хороше. На тому тижні побачила в магазині свої улюблені квіти, і купила. Це перший раз, коли я купляю собі дорогий букет!
Також, взяла пораду - тренувати тіло приймати тепло. Коли сумно - закутую себе в теплий плед , і стискаю. Або - коли обіймаю доньку, то звертаю увагу на відчуття, на тепло і ніжність в тілі.
Або часто повторюю сама собі - не важливо, чи обирають мене, чи вважають привабливою, - я сама обираю себе, я на своєму боці, і я вважаю себе привабливою.
Хочу поспілкуватися на цю тему - як себе долюбити? Чи це взагалі реально?

Ответы психологов
м Кременчук ·
Здравствуйте. Знаете, когда мы рождаемся, мы все очень беспомощны и зависимы от любви, тепла и принятия. И постепенно приходим к психологической зрелости и самодостаточности. И к этому действительно нужно прийти.
То, что вы описываете, это как раз этот путь. Вы уже учитесь давать себе то, чего когда-то не хватило.
Также нужна и работа с внутренним критиком. Часто у людей, выросших в эмоционально холодной среде, внутри есть сильный критикующий голос. Поэтому полезно вести дневник внутреннего критика (инквизитора), чтобы его осознавать и отделять от себя.
Дальше задача ,постепенно вырастить поддерживающего внутреннего родителя. Учиться замечать, когда включается осуждение, и переключаться в поддержку.выгружайте в дневник внутреннего критика и пишите письма самоподдержки. Это тренировка внутреннего диалога в сторону заботы о себе.
Это и есть путь к тому, чтобы себя долюбить. Не за один день, но это реально. И быстрее он проходит в терапии, потому что человеку нужен человек, люди друг друга и ранят, и исцеляют. Такова жизнь
Добрый день. Долюбить по вашему это цель? И что тогда , когда долюбите? Как поймёте, что всё хватит, долюбила?
цитата:
Хочу поспілкуватися на цю тему - як себе долюбити?
Если вы есть любовь, что вы тогда ищете?
цитата:
Я все життя прагнула любові, і шукала її.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 390616 для Світлана Володимирівна
Щоденник внутрішнього критика - це цікаво. Я спробую писати, і відстежувати.
Помітила, що критикуючий голос в моїй голові став менший. Але дійсно присутній.
Задумалась про внутрішнього родителя… думаю, у мене є скорше внутрішній друг, який підтримує. Чи може то є він? Не знаю.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 390618 для Анна Борисовна
цитата:
Доброго дня.
До любити - скорше процес.
Ціль я б вказала таку:
Зменшити цю внутрішню чорну діру, заповнити її любовʼю. Також - відійти від досвіду поганого відношення, і отримати тепло і прийняття.
Зрозумію, що до любила коли: не буду бігти за любою людиною, яка дасть крихту тепла. Відкидання не буде відчуватися, як кінець світу. І жити стане не так боляче.
цитата:
Если вы есть любовь, что вы тогда ищете?
Я шукала тепло, прийняття любов і підтримку від іншої людини.
Добрий день. Любов до себе - тема дуже важлива для кожної людини. Але мені здається у ваших словах більше відчувається образа на чоловіків у вашому житті. І це першочергове питання з яким треба попрацювати. Бо бажання відносин - це нормальне і здорове прагнення. І у вас воно є - це чудово, але щось не складається. Можливо,
причина якраз в болючому досвіді. Бо якщо мотивація любити себе йде від образи на чоловіків, це тільки загартує травматизацію.