Довіра до чоловіка, коли в нього є подруга
Вітаю!
Ми з чоловіком в шлюбі 11 років, знайомі 15 років. Чоловік сам по собі дуже компанійська людина, мав друзів і дівчат подруг також. Я більш закрита, друзів мало. У нас є дитина 8 років. Чоловік постійно працює, в його оточенні дуже багато колег жіночої статі. Я на це ніколи не звертала уваги. Але останнім часом зʼявилась одна подруга з якою вони постійно спілкуються, частіше про роботу, але ходять на роботі по каву, часто листуються, вік у неї 21 рік, чоловіку 36. Мене це дуже турбує я йому про це говорю. Але я дуже емоційна, інколи моє незадоволення в емоційній формі. Чоловік каже, що це просто спілкування в все, і це для нього робоча одиниця. Ця колега звільнилась і буде їхати в іншу країну, але при цьому він інколи буде питати як у неї справи. У нас вже був поганий досвід , була одна колега з якою була інтимне листування, вона теж потім звільнилась і у них звʼязок припинився, мені було дуже тяжко прийняте таке листування, яка я сама знайшла в його телефоні. Тому тепер я йому не дуже довіряю та ревную до цієї колеги. Чоловік стверджує, що це спілкування та щоб я не хвилювалась я в нього одна. Як почати довіряти чоловіку та як перестати ревнувати? Мені здається що такого спілкування йому від мене не вистачає. Але я майже одна з дитиною, плюс робота, бит, так як чоловік постійно працює і коли вихідний він відпочиває, та в нього зникла зацікавленість до дитини та сімʼї, як він каже, що він втомлений морально і фізично і в нього на нас не вистачає ресурсів. Що порадите? Чи це не дзвінок, що наша сімʼя руйнується?

Ответы психологов
Доброго дня Ірино!
цитата:
Чи це не дзвінок, що наша сімʼя руйнується?
Не впевнений, що дзвінок про руйнування сім'ї, проте маркер певної кризи з високою ймовірністю(!)
Якщо цей дзвінок проігнорувати або поставитись поверхнево і не серйозно, то руйнування сім'ї з потенційної проблеми перейде у розряд реальної.
цитата:
Що порадите?
Як не дивно, але я пораджу уважно розібратись в моделі ваших стосунків. Зокрема, на чому вони побудовані і тримаються? Що кожен з Вас привносить у взаємини, а що звідти бере? Наскільки ви цінні один для одного як особистості, як близькі люди, як інтимні партнери тощо?
Позаяк на форум звернулись Ви, то, вважаю, доцільним узяти кілька консультацій собі. Так Ви зможете вийти на цілісне сприйняття ситуації, розібратись більш уважно з власними емоціями та переживаннями. Наміти подальші кроки.
А потім вирішите, чи варто запропонувати чоловікові звернутись разом до сімейного психолога.
цитата:
Чоловік сам по собі дуже компанійська людина, мав друзів і дівчат подруг також. Я більш закрита, друзів мало.
Ось в цьому Вашому спостереженні уже проглядаються відмінності, що можуть відбиватись на задоволенні потреб кожного з Вас.
цитата:
зʼявилась одна подруга з якою вони постійно спілкуються, частіше про роботу, але ходять на роботі по каву, часто листуються
цитата:
У нас вже був поганий досвід , була одна колега з якою була інтимне листування, вона теж потім звільнилась і у них звʼязок припинився
Як бачимо, певні прояви повторюються. Тобто для них є відповідні передумови. Тому бажано ці передумови ретельно дослідити, аби усвідомити їх природу та визначити, як далі з ними бути.
цитата:
Мене це дуже турбує я йому про це говорю.
Розкажіть, в якій формі ведете розмову? Це претензії або вимоги?Чи це про ваші спроби донести йому власні почуття?
цитата:
в нього зникла зацікавленість до дитини та сімʼї, як він каже, що він втомлений морально і фізично і в нього на нас не вистачає ресурсів.
Має сенс з'ясувати, яке значення Ви надаєте такій поведінці чоловіка? Це прояв чого для Вас? Які почуття виникають у відповідь, коли він так себе поводить?
Відредаговано автором 20-05-2026 16:07:55
Вітаю Вас. Ваші ревнощі зараз - це наслідок зламаної довіри після того листування. І ваша тривога зрозуміла.
Але головна проблема тут навіть не колега, а те, що ви давно живете більше як «втомлені партнери», ніж як близькі люди.
Це ще не обов’язково кінець сім’ї. Але це вже дзвінок, що стосункам дуже не вистачає тепла, уваги й чесного контакту.
Не сварки й контроль зараз важливі, а спокійна розмова: не про «неї», а про вас двох - про самотність, втому, дистанцію і потребу знову бути парою, а не лише батьками та людьми, які виживають.
Довіра повертається через стабільність, включеність чоловіка у сім’ю і ваше відчуття, що ви знову важливі для нього.
А как можно доверять тому, что уже обманывал?
Предположу, что никак.
Более того, ваш муж игнорирует ваши чувства, выбирая спросить у коллеги как дела, а не заботиться о ваших отношениях.
Как муж аргументирует данное общение?
Кроме коллег есть ли у него подруги? И если да, то откуда они берутся?
Как давно была та история с коллегой и интимной перепиской? В целом, расскажите, пожалуйста, про эту историю - как узнали, как отреагировали вы и как муж, когда понял, что вы в курсе? Обсудили ли вы данную ситуацию и договорились ли о чем либо?
м Кременчук ·
Здравствуйте. Вы спрашиваете, как снова доверять и не является ли это звонком, что семья рушится.
Понять это можно только через общение, а не через догадки, проверки или постоянную тревогу.
Есть ли в этих отношениях место вам, вашим чувствам и вашим потребностям.
И лучше говорить об этом не через претензии, а через ненасильственное общение. Например:Мне кажется, между нами что-то изменилось. Мне тревожно от этого, потому что мне важны ясность и понимание. Давай поговорим об этом.
И я бы советовала идти не только к семейному психологу, но и к сексологу. Потому что в паре часто страдает не одна сфера.
Смотрите не только на слова мужа, а на его действия, идет ли он вам навстречу, готов ли обсуждать отношения, готов ли что-то менять
, готов ли вкладываться в семью.
И тогда у вас появится внутреннее понимание, что вы действительно сделали всё, что могли.
Я в своей практике скорее за сохранение отношений до последнего, тем более когда есть ребенок.
Но при этом , если ситуация не проясняется , то выбирайте себя.