Допоможіть із прийняттям себе.... Будь ласка
Добрий день, можете будь ласка порадити, що робити коли взагалі нічого не хочеться? Сенс до життя зникає, а батьки кажуть, що це все через телефон
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Добрий день. Дуже цікаве питання. Щодо телефону, це не зовсім так, але якщо батькам потрібно знайти винного, то нехай ним буде телефон, чому б ні?)
У вашому віці для мене питання сенсу життя, теж стояло гостро, щоправда мої батьки тоді не могли винуватити телефон, тому що, окрім стаціонарних класичних, телефонів у сучасному розумінні ще не було.
Правда в тому, що ви зростаєте, а відтак для вас важливо знайти себе і свій шлях у житті. Але поки що виходить так, що те що пропонують і вимагають від вас батьки - вас не дуже приваблює, а що б ви самі для себе хотіли - ви ще не визначилися. Тому майже єдине, що ви зараз точно хочете і це саме ваше рішення - це перебувати у тому віртуальному світі, який для вас відкриває телефон. Але це і є бажання, тому сказати, що взагалі нічого не хочеться буде не зовсім точно.
І що робити? Всі відповіді знаходяться всередині вас, щоб їх знайти - потрібна допомога психолога, тому ви стали на вірний шлях звернувшись сюди
Доброго дня.
Те, що ви вмієте розпознати свій стан та попросити про допомогу - дуже гарна навичка здорової психіки. Батьки можуть не надавати значення вашим відчуттям, але насправді це дуже важливо та може вплинути на ваше майбутне.
У форматі чату на сайті важко зрозуміти, що саме є причиною вашого стану та надати вам допомогу.
Раджу вам звернутися до психологічних інтернет- платформ, які надають безкоштовну психологічну допомогу підліткам. Ви зможете знайти їх в інтернеті.
Teenergizer: Безкоштовні онлайн-консультації від підлітків для підлітків.
ПОРУЧ: Онлайн-групи підтримки для підлітків та батьків (проєкт МОН та UNICEF).
«Розкажи мені»: Онлайн-платформа для отримання допомоги при тривозі чи панічних атаках.
Благодійний фонд «Голоси дітей»
щасти вам.
Відредаговано автором 29-04-2026 16:28:39