Коли чоловік колезі відправляє інтимні відео з інтернету. Це зрала
Доброго дня.
Підкажіть будь ласка, коли чоловік прожили разом 25 років. Відправляє інтимні відео з інтернету. Що це зрада, чи вже проблема з головою. Дякую

Ответы психологов
м Кам'янське ·
Вітаю.
Якщо більше ніяких « доказів « зради чоловіка або « проблем з головою « ви не маєте, я б запропонувала переглянути ваше с чоловіком сексуальне життя. Судячи з цієї ситуації, його зараз дуже цікавить це питання.
Ви задоволені інтимними відносинами з чоловіком? А він? Ви обговорюєте цю сторону вашого подружнього життя?
Які у вас відносини в парі?
Відредаговано автором 23-03-2026 17:53:36
Алла Веленко психолог
Київ ·
Оксано, доброго вечора.
Мені шкода, але, насправді, зрада, чи ні, таке спілкування Вашого чоловіка з колегою, ніхто, окрім Вас самої визначити не зможе. Бо все залежить від того, на чому базуються стосунки в сім'ї, які особистісні кордони ви маєте, чим заповнене життя Ваше та чоловіка, які цінності сповідуєте...
Кожна сім'я - це свій кодекс правил та законів. І те, що для одних норма, для інших, може бути неприпустимим.
Але можна спробувати разом розібратися
Яким чином Ви побачили ці відео?
Це була випадковість, чи Ви вже щось підозрювали і тому почали перевіряти таємно його переписки?
Після того, як побачили відео, повідомили чоловіка, що Ви їх бачили?
І якщо так, то чи запитували у чоловіка, для чого він відправляє такі відео іншій жінці?
Доброго дня, Оксано!
цитата:
КОЛИ ЧОЛОВІК КОЛЕЗІ ВІДПРАВЛЯЄ ІНТИМНІ ВІДЕО З ІНТЕРНЕТУ. ЦЕ ЗРАЛА
Зрада чи ні - важко сказати. А от ПРОБЛЕМА точно існує.
В кого?
Напевно, в чоловіка.
Напевно, у ваших взаєминах, бо з якого такого дива нормальна сімейна людина буде надсилати колезі інтимне відео з Інтернету?!
Вважаю, що потрібно звернути увагу на Ваші почуття в момент
, коли дізнались про дії чоловіка. До речі, що відчули? Куди власні емоції направили?
В чоловіка запитали, навіщо він цим займається?
цитата:
Підкажіть будь ласка, коли чоловік прожили разом 25 років.
Оксано, як би Ви могли відповісти на питання - як прожили ці 25 років? Чим вони були наповнені?
Що відбувається між вами останнім часом?
Відповіді на ці питання дозволять більш предметно та об'єктивно поглянути на ситуацію.
Ірина Леонідівна Рябцова психолог
Одеса ·
цитата:
Підкажіть будь ласка, коли чоловік прожили разом 25 років. Відправляє інтимні відео з інтернету. Що це зрада, чи вже проблема з головою.
Доброго дня!
Дуже неприємно, ррзумію вас. Як ви про це дізналися? Дивилися його телефон? Він вже давав вам приводи для недовіри?
Проблема точно є, але яка, на вашу думку?
Ви боїтесь, що він зраджує вам, але не знаєте, чи тільки віртуально, чи вони мають реальні стосунки? Чи ви помічали, що ваш чоловік є залежний від порно-відео?
Як складаються ваші інтимні стосунки з чоловіком зараз? І взагалі, які між вами зараз стосунки? Ви його любите, поважаєте, хочете бути разом чи сумісне життя перетворилося на звичку?
Чи обговорювали ви з ним те, що сталося?
Оксано, а які стосунки у Вас з чоловіком?
Чи комфортно Вам в цих стосунках?
Чи були раніше подібні проблеми в вашій парі ?
Можна припустити, що Ви відчуваєте цей вчинок як зраду, але чомусь хочете підтвердження від фахівців, чи дійсно це так.
Як би це однозначно вважалось зрадою- якими були б ваші дії?
Для Чого так важливо дати визначення такому вчинку чоловіка, який для Вас виявився болючим?
Чи повідомили Ви чоловікові про свої почуття щодо цього його вчинку?
Вітаю вас 🌿
Ви підняли непросте і дуже чутливе питання.
Коли у довготривалих стосунках раптом з’являється така поведінка, це може викликати сильну тривогу, розгубленість і навіть відчуття приниження.
У таких ситуаціях часто хочеться швидко знайти відповідь:
“це зрада чи ні?” або “що з ним відбувається?”
— ніби від цього стане зрозуміліше, як реагувати.
Але складність у тому, що навіть якщо дати назву цій поведінці, це не завжди знімає внутрішнє напруження.
Бо за цим стоїть інше:
як це впливає саме на вас і на ваше відчуття себе у цих стосунках.
З того, що ви описуєте, важливо звернути увагу на свої переживання:
що ви відчуваєте, коли дізнаєтесь про такі дії чоловіка?
це більше про біль, образу, знецінення, втрату довіри?
І тут може бути корисно трохи змістити фокус:
не тільки на те, “як це назвати”,
а на інше питання:
“чи є для мене це прийнятним у стосунках, і як я хочу, щоб до мене ставилися?”
Це допомагає повернути внутрішню опору і поступово зрозуміти, на що ви готові погоджуватися, а що для вас є межою.
Ви маєте право на повагу і відчуття безпеки у відносинах 🌿