Як можна повернути пристрасть у стосунках
Доброго дня. З дівчиною у відносинах 2,5 роки і останнім часом з\'явився холод у стосунках. Поговоривши з нею, вияснив що дівчина не відчуває почуттів у відносинах. Стосунки у нас спокійні без пригод і були декілька ситуацій з моєї сторони що не сказав правди але це були не зради , а не уточнення інформації про місце перебування, з її слів це стало поштовхом до емоційного вигорання

Ответы психологов
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Здравствуйте!
Тут несколько моментов, Никита.
Один:
цитата:
Стосунки у нас спокійні без пригод
То есть особой страсти и не было (кроме наверное как в начале отношений), а значит и возвращать тоже особо нечего.
Второй:
цитата:
були декілька ситуацій з моєї сторони що не сказав правди але це були не зради , а не уточнення інформації про місце перебування
Присутствовало НЕДОговаривание с Вашей стороны. А любое недоговаривание, не говоря уже про явный обман, всегда!!! бьёт по отношениям, рано или поздно. Потому что в результате этого УТРАЧИВАЕТСЯ доверие. А доверие - это тот фундамент! на котором отношения строятся. И если в доверии-фундаменте появляются "трещины", то здание отношений начинает шататься, а иногда и разваливаться (при особо крупных трещинах).
Потому и реакция девушки была вполне предсказуемой и естественной:
цитата:
Поговоривши з нею, вияснив що дівчина не відчуває почуттів у відносинах... з її слів це стало поштовхом до емоційного вигорання
Чувства начинают исчезать, уходят как вода сквозь песок.
Учитывание явное понимания Вами, Никита, причин этого и своей ответственности за последствия недоговаривания, как считаете сами, какие шаги для нормализации отношений Вам следует предпринять?
Про страсть я специально молчу, потому что вопрос пока лишь! в нормализации-настраивании-починке отношений, давших трещину.
Вітаю, Nikita!
цитата:
З дівчиною у відносинах 2,5 роки і останнім часом з'явився холод у стосунках. Поговоривши з нею, вияснив що дівчина не відчуває почуттів у відносинах.
Важливо враховувати зміст відповідей дівчини. Тому спитаю, що вона Вам сказала щодо зникнення почуттів?
цитата:
Стосунки у нас спокійні без пригод і були декілька ситуацій з моєї сторони що не сказав правди але це були не зради , а не уточнення інформації про місце перебування, з її слів це стало поштовхом до емоційного вигорання
Поштовхом, проте НЕ причиною(!) Тим більше, що емоційне вигорання - це явище зовсім з іншої "опери".
Щоб Ви розуміли, холод у відносинах можуть спричинити багато причин. Причому, далеко не усі з них усвідомлюються. Наприклад, невиправдання очікувань. Опасіння розкритись перед партнером. Особистісна незрілість адекватно сприйняти перехід від закоханості до потреби розвивати стосунки, навповнюючи їх взаєморозумінням, повагою, вдячністю, зваженням на відмінності характеру та розбіжності у поглядах, бажаннях, потребах тощо. Іноді, навіть блокує почуття запах тіла...
Тому від мене буде пропозиція зкорегувати напрямок Ваших прагнень. Не
цитата:
ЯК МОЖНА ПОВЕРНУТИ ПРИСТРАСТЬ У СТОСУНКАХ
А як перейти до відкритого і щирого спілкування, діалогу, який дасть можливість відкрити для кожного з вас тіньові або приховані від усвідомлення важливі аспекти взаємин???