Як все налагодити
Були разом 5 років,нам 25,сварились,сходились,розходились
Це перший хлопець у всіх планах,мріяла з ним про сім'ю,хотіла разом жити,але він казав що має фінансові проблеми і тому поки не виходить,хотів 50/50,для мене це не ок,хотілось подарунків,подорожей,min це було,але ми двоє розлінились
Всі одружуються,а в нас не було стабільності і впевненості,сварились-я не розуміла чи завтра будемо разом
Мені надоїло,вигоріла
Він пив з другом-розізлився шо я не прийду ночувати-сказав розійтись
У мене з'явився інший,давав те що не давав колишній-кіно,кава(це min,але підкупило)я дозволяла цілувати себе в щічку
Колишній сказав зійтись і ніби не треба було серйозно сприймати п'яні слова
Йому не сподобалось шо я спілкувалась з іншим,сказав пояснити йому що ми зійшлись і почати налагоджувати відносини,але вже тоді я не могла зрозуміти з ким хочу бути
З 2 бачились по роботі і на каву,напевно розуміла що впевненості з 1 досі нема
Я ображена на 1,налагодити відносини не виходило,він min старався,я хотіла впевненості і ми розійшлись(я поруч з ним напилась,плакала та сказала шо нічого не виходить)я далі не відчувала стабільності,а я хочу сім'ю
В той день я переспала з 2,хотіла замінити ним 1,те що п'яна зіграло роль
Почали відносини з 2,класно проводили час,він допомагав,але не все в ньому подобалось і секс був такий собі
Згодом 1 сказав зійтись,питав шо в мене було з 2,я призналась про інтим і вже пожаліла бо цього він не може пробачити
Ми бачимось шоб налагодити відносини,але його злить шо я далі спілкуюсь з 2
Я казала якщо ми будемо парою то не буду комунікувати з 2, 1 не може пробачити що я вдень пила з ним,ми розійшлись і за декілька годин переспала з іншим
Можливо 1 просто хоче щоб я перестала спілкуватись з 2 і залишити мене у розбитого корита
Ми не знаємо що робити далі,я звикла до 1,ми любимо один одного,нас фізично тягне,він ніби зрозумів чого я потребувала в відносинах і на словах готовий це дати,але не може вибачити тому зараз ми бачимось на каву і виходить що на секс
Я боюсь що все що він зрозумів згодом дасть іншій, ту омріяну сім'ю буду мати не я
А з 2 в нас є комунікація,я йому подобаюсь,але секс з ним мені не подобається,мене фізично більше тягне до 1 і зовнішньо 1 гарніший
Я не знаю що робити, дуже боляче
Це триває 2 місяці
Якби повернути час назад я б не спала з 2,а зачекала шоб 1 зрозумів чого я хочу та побудували б з ним те майбутнє про яке мріяла
Але сталось як сталось і я не знаю що робити,як 1 пробачити мене і чи зможемо ми бути щасливі далі

Ответы психологов
Доброго дня. Ви, звісно, можете намагатися все налагодити, це ваш вибір.
Те, що вас тягне до першого хлопця це вже прив’язаність яка сформувалася за 5 років, тілесна пам’ять. Але що Ви хочете від стосунків? Відчуття сім’ї чи може просто секса?
Стосунки не змінюються за помахом чарівної палички, все буде так як и було раніше. Вони змінюються лише тоді, коли двоє дорослих людей свідомо беруть відповідальність і працюють над собою, оба. Якщо цього не відбувається, усе буде так, як було, з тими самими проблемами. А історія с другим хлопцем, це спроба заглушити внутрішню порожнечу.
Можливо, зараз найзріліше рішення не обрати чоловіка, а зупинити цей трикутник. Дати собі час , зосередиться на собі . Усе інше прийде згодом.
Что в первом МЧ есть такого, что вы захотели с ним семью?
Если второй сводил вас в кино и купил кофе, и это то, что не давал первый МЧ, то что давал вам первый МЧ в отношениях?
цитата:
але секс з ним мені не подобається,мене фізично більше тягне до 1 і зовнішньо 1 гарніший
Если секс не нравится, то это важный момент.
Но если вы смотрите, кто внешне более привлекательный, то это точно не про любовь.
Для чего вам сейчас замуж? Что вы хотите от семьи?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387848 для Світлана Володимирівна
Я хочу стабільності, хочу планувати майбутнє, хочу сім'ю, хочу щоб мене любили та старались для мене
Останній час в нас були дуже важкі відносини, він не чув моїх бажань і пропонував розійтись майже щомісяця
Цей раз як я сприйняла серйозно його слова то він вже вирішив повернутись та налагодити шось бо зрозумів що любить та що просто не цінував, ми пили каву, проводили час як я хотіла, але все рівно за тих пару днів спілкування я не відчувала впевненості в майбутньому і тому фізично його не хотіла, а він злився що не було сексу
Ми розійшлись, я переспала з іншим бо була п'яна і на зло, хотіла замінити людину, але зрозуміла що це не є реально
Колишній казав якби не інтим з іншим то все було б по інакшому, а так не може вибачити і не знає як правильно зробити, він любить мене, він зрозумів чого хочу я і що не так важко щось робити, але злиться шо я спілкуюсь ще з тим іншим
Я готова взяти відповідальність та працювати над собою, головне шоб і він хотів цього
Я ніби розумію що найкраще рішення це не спілкуватись ні з першим ні з другим, але і самою бути на свята не хочу, хочу відносин, я дуже тактильна людина, хочу подобатись, хочу класно проводити час
Якщо перестану спілкуватись з новим знайомим то він охолоне і грубо кажучи не буде куди повернутись
А колишній нічого не обіцяє, але злиться коли проводу час з іншими, як йому донести шо якщо ми вирішимо бути разом то я ні з ким не буду спілкуватись, я йому це вже казала
Він вважає що я його зрадила, але у відносинах я була вірн, ніколи іншого навіть не цілувала і готова далі будувати ті відносини
Можливо якось спочатку треба почати чи як і шо правильно обговорити
Він не знає шо мені зробити щоб він вибачив
Дати йому спокій ? Не спілкуватись ? Не бачитись ? Але я хочу бачити його !
І явшо не буду проводити час з ним то буду з іншим і тоді напевно ще більше заплутають
Я два місяці вже живу в пеклі
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387856 для Валентина Михайловна
Це перші мої серйозні відносини
Він показав мені що таке любов, я перестала комплектувати через фігуру і зовнішністю, завдяки ньому зрозуміла що мене можна любити просто так , що я красива, сексуальна
Він відповідальний, в нього в пріорітеті сім'я, він все зробить для жінки та дітей, він мужній, він вирішував мої проблеми - я вважаю він буде чудовим чоловіком
Але за час відносин через те що він пропонував розійтись, а я завжди казала шо хочу бути разом він перестав мене цінував, перестав старатись, зрозумів що я просто буду поруч
Я не відчувала стабільності, ми не планували майбутнє - я йому за це казала, а він відповідав що все буде добре і що не накручувати себе
Він як більшість чоловіків свої проблеми тримає в собі, рідко ділився переживаннями і можливо і через те я не відчувала впевненості
Як виявилось коли ми розійшлись шо він планував вже через півроку разом жити, але мені він про це не казав раніше, тільки я казала що хочу це, а він казав нема грошей
Коли ми розійшлись він зрозумів що може втратити мене, зараз старається, допомагає, ходимо інколи на побачення, але я не можу зрозуміти чи це інвестиція а майбутнє чи просто щоб я зрозуміла кого втратила і жалкувала ще більше що все спортила
Я дуже хочу налагодити з ним відносини, але не знаю як
Можливо краще з ним не спілкуватись зовсім і дати спокій щоб він зрозумів що я йому потрібна, але я хочу його бачити, хочу з ним засинати, в нього і в мене безсоння, це ж любов коли людині так погано без іншої людини
Мені 25 це напевно вже вік коли більшість хоче сім'ю, хочу відчувати кохання, хочу кохати, хочу впевненість, хочу дітей щоб віддавати їм ту любов , це моя найбільша мрія - сім'я
Вы звучите как человек, который просто хочет замуж, быть любимой и любить, чтобы заботились. Это хорошие желания, но они как будто живут сами по себе, а ваши отношения сами по себе. Вы ни слова не пишите про свои чувства к МЧ, зато очень много про "хочу семью, хочу, чтобы меня любили, все женятся, а я без стабильности и не хочу быть одна в праздники". Это ж не про любовь и желание семьи с конкретным мужчиной, а про другую потребность.
Хотеть семью это хорошо, но не когда из серии за любого подходящего мужчину, просто потому, что я думаю, он будет хорошим мужем и отцом.
Первые отношения особенно запоминаются, но важно вовремя притормозить и разобраться в себе - что с вами происходит, какие чувства к МЧ, что ценного в отношениях (не когда-то было, а сейчас).
Вы пишите, что МЧ все для семьи, но при это вас сводили в кино и угостили кофе и это уже то, на что вы повелись. И получается, что даже этого минимума не было в отношениях.
Просто наладить отношения раз и сделал не просто. Нужно честно и откровенно сесть и обсудить, что и в какой момент пошло не так, что кого не устраивает в отношениях, обсудить про потребности друг друга в отношениях, и кто что готов делать. Какие-то ж причины были, чтобы отношения зашли в тупик и МЧ постоянно говорил про разойтись. И вы не просто так легко переспали с другим. Это все про то, как вы оба строите отношения. И это не то, что уберется просто обещанием, что теперь все будет по другому. Оно будет некоторое время, а потом, если не разбираться более глубоко, все вернется как было. Плюс вопрос вашей измены тоже достаточно серьезный момент. Насколько МЧ сможет искренне вас простить и не будет ли потом вымещать это пассивной агрессией, местью, даже не осознаваемой - большой вопрос.
Я бы предложила вам для начала разобраться в себе. Желательно с психологом.
И потом уже честно все обсудить с МЧ.
Я чую, що вам зараз дуже важко і що останні два місяці ви живете у постійній напрузі. Внутрішній голос каже-"боляче, не можу". Де він був раніше, коли стосунки загострювалися? Що його приглушувало?
Що насправді ви хочете? Щоб ваші стосунки з першим хлопцем були здоровими і стабільними, чи щоб просто хтось був поруч?
Ви хочете відчувати себе повною енергії та радості. Але чомусь ця частина проявляється через дії, які потім шкодять вам. Можливо, зараз настав час дати собі простір прожити біль без тиску ззовні, без імпульсивних рішень.
У вас є вибір: продовжувати спілкуватися так, щоб приглушити свої емоції, чи спілкуватися інакше прояснювати ситуацію, проживати переживання і свої почуття.
Доброго ранку!
цитата:
Ваші бажання і мрії викликають повагу. При цьому вік - 25 років - ще не гарантує здійснення усього того, про що мріє людина(!)
Картинка щасливого життя в уяві людини не втілиться в реальність, поки вона не усвідоміть, в тому числі ціною болючих переживань, розчарувань і висновків, що до побудови щастя вона має докласти свої зусилля і знання про дорослі взаємини. Поки не зможе відтворити мир і спокій у власній душі. Поки не стане в доброму розумінні самодостатньою на противагу емоційно, до того ж, критично залежною від партнера.
На жаль, на сьогодні Ваша невпевненість в собі і через неї залежність від хлопців даються взнаки -
цитата:
Я два місяці вже живу в пеклі
До речі, намагання якомога швидше і будь-якою ціною вистрибнути з пекла зазвичай лише шкодить. Ані бажаних уроків, ані необхідних відкриттів про свій спосіб побудови близькості за такого сценарію винести неможливо. Як наслідок, багаття пекла з часом приглушується, проте саме пекло так нікуди і не зникає.
Ви питаєте -
цитата:
я хочу його бачити, хочу з ним засинати, в нього і в мене безсоння, це ж любов коли людині так погано без іншої людини
Можливо, і любов, але з додатком "хвороблива."
цитата:
Це перший хлопець у всіх планах,мріяла з ним про сім'ю,хотіла разом жити,але він казав що має фінансові проблеми і тому поки не виходить,хотів 50/50,для мене це не ок
Можете пояснити, чому 50/50 для Вас не Ок? Чи можете Ви себе забезпечувати повністю, щоби відчувати себе і самостійною і незалежною?
цитата:
але ми двоє розлінились
Тобто визнаєте, що обоє розлінились? Розкажіть, в чому це проявлялось? Що ви мали робити, однак не робили? І головне, що вас мотивувало не робити?
цитата:
Всі одружуються
На мій погляд, якесь надмірне узагальнення. Що значить "всі"? Я особисто бачу, що далеко не всі одружуються. Хтось воює, хтось чекає свого хлопця з фронту, хтось горює за втратою близького, хтось шукає свою долю, хтось розстається. Так що таке...
цитата:
в нас не було стабільності і впевненості
На Вашу думку, завдяки кому і чому з'являється стабільність? Чи не є вона результатом зусиль обох партнерів?
Відредаговано автором 26-12-2025 11:03:36
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387872 для Світлана Володимирівна
Раніше він не чую моїх бажань , не боявся втратити, думав що нікуди не дінусь
Я хочу мати поруч людину яку буду любити та яка буде любити мене з якою в ближчій перспективі у нас буде сім'я
Можливо треба любити за вчинки та новин хлопець цього б заслуговував, але все таки любов це почуття і не впевнена що реально змусити себе любити
Колишній це відомість, якщо все ще дійсно буде краще бо він зрозумів чого я потребую то це ідеально
Але поки він ніби не може мене вибачити та нічого не обіцяє, просто таке показати вчинками шо вже я хочу бути з ним та не спілкуватись з іншим
Але без впевненості в ньому я не хочу переставати спілкуватись з іншим
Як отримати ту впевненість
Можливо дати йому відпочити від мене і тоді він зрозуміє що не може без мене, але за той час я буду спілкуватись з іншим і це не є здорово
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387862 для Валентина Михайловна
Дякую за відповідь
Як йому допомогти мене пробачити хоча я не вважаю це зрадою , ми розійшлись тоді, я не була в відносинах
Я не хочу сім'ю з будь ким, я хочу сім'ю з людиною яку люблю та яка любить мене , з людиною з якою в перспективі буде добре, а не просто одружитись, а потім страждати
Що саме треба обговорити, можливо є конкретні питання
І чи нормально шо він не даючи зараз мені якоїсь стабільності, не кажучи що ми пара (хоча я наголошувала що хочу цього), а відповідаючи 'побачимо' хоче шоб я не спілкувалась з іншим і ніби діями показала як обираю його
Але чи він вибере мене ?
Просто бачитись на каву та проводити час супер, але чи допоможе це нам зійтись та будувати майбутнє як сім'я ?
Про не дает стабильности не совсем понятно - это после конфликта и ситуации с другим мужчиной, или так было всегда?
Если всегда так было, то это значит то, что семью хотите только вы, а МЧ просто приятно проводит время.
цитата:
з людиною з якою в перспективі буде добре
Должно быть не в перспективе хорошо, а сейчас. А если сейчас не очень, то в перспективе будет только хуже.
И важно разобраться в том, устраивает ли вас отношения, которые есть, а не были в начале или про которые вы мечтаете в будущем? И насколько сейчас в вас говорит любовь, а насколько страх остаться одной и разорвать отношения. Это важный момент.
Про то, как помочь МЧ простить вас, то это никто не скажет. Не все могут простить и это нормально. Доверие разрушается быстро, и не всегда его можно восстановить.
По поводу того, что вы разошлись тогда, то да, формально да, но для МЧ это может выглядеть по другому.
Тут только откровенно все обсудить и спросить его, сможет ли он простить и дальше с вами быть.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387900 для Валентина Михайловна
Протягом року були проблеми в відносинах, він не дуже старався, не боявся втратити, я дозволяла витирати об себе ноги
Зараз він ніби зрозумів чого я хочу та що це не так важко дати, але вже проблема в іншому чоловікові
Чи треба нам з колишнім проводити разом час і чи це допоможе помиритись та щоб все було як раніше, точніше ще краще
Чи нормально шо він хоче щоб я не спілкувалась з іншим але при цьому нічого мені не обіцяючи
І чому так для нього критично був мій іншим з іншим якщо ми розійшлись тоді
Я питала чи зможе він вибачити, він відповідає що це дуже важко і він не знає і упрікає тим що я зараз ще досі спілкуюсь з іншим, але я відповіла що коли він скаже що ми пара я відразу переспану будь з ким спілкуватись
Якщо колишній не вибачитись то мені приємно що грубо кажучи ж запасний варіант, мені приємно подобатись, приємно цікаво проводити час
Але мрію про колишнього
Если вы в отношениях, то да, логично не хотеть, чтобы было общение с другими.
Но тут другой важный момент - вы хотите семью, какие-то планы, а МЧ что хочет? Если за 5 лет вы не определились с ним и не обсудили, что у вас за отношения и кто вы друг другу, то увы, вы просто проводите время. За первые полгода-год уже понятно, какие отношения между людьми. И вам нужно не МЧ спрашивать, а у себя - сколько вы готовы еще быть в статусе непойми кого? Какой срок вы готовы ждать, чтобы пожениться и начать жить вместе? Либо пожить полгода вместе и дальше либо женитесь, либо расходитесь. Ждать еще 5 лет не стоит, это будет время впустую.
З вашого повідомлення схоже що ви намагаєтеся зіграти в дуже небезпечну гру:Я буду з іншим щоб ти злякався і стал іншим.
Ви справді зробили крок, який болить і вам, і йому. Ви це визнаєте. Але далі ви ніби чекаєте, що страх втрати змусить його різко подорослішати, стати уважним, стабільним, готовим до сім’ї. Вірно я зрозуміла?
Проблема в тому, що страх поганий фундамент для змін, він не робить людину зрілою.
Коли ви кажете: Я не перестану спілкуватися з іншим, доки не буду впевнена в тобі.
а він відповідає злістю і образою це вже не про любов.
Це про торг і контроль з обох боків.
Ви хочете впевненості через трикутник.
Так само як він не може змусити вас повернутися через провину.
А що буде, коли страх мине?
Якщо ви хочете дати шанс
потрібна пауза без трикутників., щоб подивитися, чи здатні ви обидва обрати одне одного без страху. Чи можете ви такий час дать?
Бо сім’я не будується на перевірках.
Чи готові ви оба брати відповідальність, а не грати в страх і провину?