Спілкуюсь рік з чоловіком ні зустрічі ні побачення вже й почав рідко писати. Чому він так поводиться?
Добрий День. Скажіть будь ласка, спілкуюсь з чоловіком вже більше року, спочатку він активніше писав, ще по телефону говорили, а зараз все досить рідко, можливо раз у місяць. То надсилає мені всякі меми, жарти, наприклад Якщо вона тобі б дійсно подобалась, то він вже зустрівся з тобою, а не переписувався. То ще мені пише про стосунки, я вже йому писала що писати можна багато, але мене дії цікавлять. Він вже і написав А можна діяти? Я кажу можна дій. Так і нічого не відбувається. Це ще було в липні. А вже грудень. Ні дій, і він навіть вже не пише так часто. Мені вже реально стає байдуже, але я не розумію, чому так? Чому він як маленька дитина питає дозволу? А як дозволили то нічого не робить? Чи у нього занижена самооцінка? Чи як це пояснити? Чи взагалі заблокувати його і все?

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387426 для Валентина Михайловна
Тому що з ним хоча б переписка нормальна, а інші одразу на інтимні теми переходять. Ні Ми в різних містах, далеко одне від одного
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387425 для Валентина Віталіївна
А хіба не чоловік має робити перші кроки для знайомства?
А насколько мужчина может передвигаться свободно и делает это? С учетом мобилизации?
Что вас останавливает прямо спросить про встречу - когда будет, выразить свое желание увидеться?
В целом, и вообще, и с учетом ситуации в стране и тем, что большинство мужчин особо не ездят, не гуляют, без острой необходимости, то вполне нормально прояснить про встречу и планы на отношения.
Но поскольку пишет уже раз в месяц, то похоже, что интереса нет и просто скучно бывает
Доброго дня!
цитата:
СПІЛКУЮСЬ РІК З ЧОЛОВІКОМ НІ ЗУСТРІЧІ НІ ПОБАЧЕННЯ ВЖЕ Й ПОЧАВ РІДКО ПИСАТИ. ЧОМУ ВІН ТАК ПОВОДИТЬСЯ?
От давайте спробуємо без нього знайти відповідь. На Вашу думку, чому спостерігається така динаміка? Ви ж можете уявити себе на місці чоловіка...
Та й, зрештою, яке це має значення, якщо він не йде Вам назустріч, не дає того, на що Ви сподівались.
Питання ЧОМУ не завжди доречно. Іноді важливіше встановити НАВІЩО перебувати цілий рік у невизначеності, якщо немає розвитку стосунків, якщо спвілкування не переростає у взаємини?
Ось так змінюється фокус уваги з нього на Вас, бо йдеться про Ваше життя, якість якого залежить лише від Вас(!)
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387429 для Валентина Віталіївна
Чоловік завжди має діяти перший. Пропонувати, брати відповідальність, тощо
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387430 для Валентина Михайловна
Спробую запитати прямо. Була ситуація він пише я в твоєму місці. Коли я відповіла то він написав що був лише проїздом.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387436 для Володимир Анатолійович
Тому що з іншими навіть листуватись не вдається нормально пишуть про інтимні речі. Можливо я дійсно йому не цікавала або є інші причини через які він не може зустрітись
цитата:
Була ситуація він пише я в твоєму місці. Коли я відповіла то він написав що був лише проїздом.
Значит нет достаточной заинтересованности.
Но спросить, конечно, стОит.
Впрочем, даже если вы увидитесь, то дальше будет так же - снова проездом, снова намеки и редкие сообщения. Лучше возможно найти кого-то, с кем будет постоянное общение, встречи и все так, как вам надо
цитата:
Зрозуміла вашу думку.
Я бачу таку картину: він не бажає брати ініціативу в свої руки, ви хочете від чоловіка першого кроку. Тоді спитайте самі в себе, нащо вам чоловік, який не відповідає вашим критеріям? Нащо ви витрачаєте час на людину, яка вам не підходить?
Доброго дня! У вашій історії є одна цікава деталь, яка сильніше за всі можливі пояснення. Ви вже рік спостерігаєте, що чоловік не робить жодних кроків у ваш бік, але питання у вас виникає не про те, що насправді відбувається між вами, а про те, якими психологічними причинами це можна пояснити.
Контакт, який тримається на поодиноких мемах і жартівливих фразах, не стає ближчим від інтерпретацій. Він не рухається вперед навіть тоді, коли ви не заперечуєте проти того, щоб він робив кроки. І це вже не його загадка - це спосіб, в який ви обоє залишаєтеся на безпечній дистанції.
Замість того щоб подивитися, чи взагалі влаштовує вас така форма й якість цього зв’язку, ви зайняті іншим - конструюєте пояснення його поведінки. І виходить цікаво - він утримується в контакті з вами без дій, а ви утримуєте для себе сенс там, де дій немає. І саме в такому форматі ваші стосунки існують уже рік.
Відредаговано автором 02-12-2025 16:58:38
цитата:
Тому що з іншими навіть листуватись не вдається нормально пишуть про інтимні речі.
Тобто вам везе лише на "озабочених", Ви це спостерігаєте?
До речі, Ви інтим відкидаєте одразу, ще,так би мовити, на ганку?
цитата:
Можливо я дійсно йому не цікавала або є інші причини через які він не може зустрітись
То навіщо гадати, припускати і тішити себе якимось прийнятним поясненням. Якщо склянка порожня, то як з неї напитись?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387450 для Володимир Анатолійович
Більшість саме таких і пише. Так для мене не припустимо одразу про це писати
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387446 для Анна Автонділова
Всі просто пишуть одразу дурниці, інтимні речі, і я відкидаю їх, і мене вони не цікавлять, а він про таке не пише з ним адекватне і нормальне спілкування тому й так
цитата:
Більшість, проте не всіж до одного...
Якщо цей про інтим не пише, то це вже "прощення" за відсутність рухів з його боку і перепустка в подальшу невизначеність, чи не так?
Да, это правда, что многие мужчины ищут просто секс и начинают общение с интимных тем. Но точно не все. И точно есть те, кто уважительно, адекватно общается, а также готов встречаться и вкладываться в отношения. Их меньше, но они есть. И не стоит соглашаться на крохи внимания, только потому что до этого мужчины 10 или 20 вам попались не очень адекватных мужчин.