Подобається жінка їй 42 мені 31. Не бачив її в реальності але вважаю що дійсно кохаю її.
Мені 31. Стосунків не мав. Подобається жінка їй 42 роки. Не бачив її в реальності, вона сказала що завелика різниця у віці. Але має до неї почуття, подобається мені, відчуваю що моя людина. Навіть є усвідомлення що одружився з нею, хотів би сім'ю, дітей.Інші при цьому не цікавлять. Не знаю як це ще пояснити, відчуваєш що твоє. Як кажуть якщо кохання то відчуєш що це твоє, і от я таке і відчуває що це моя людина. Для мене вона красива, симпатична, от в сукупності я хотів з нею бути, вона мені підходить. Хіба це не кохання? У мене не має завищених очікувань щодо неї, я сприймаю її такою як вона і є.

Ответы психологов
Вітаю вас! Скажіть, будь ласка, чи спілкуєтесь ви досі з нею ? Чи спробували все ж зустрітися вживу?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387305 для Катерина Костянтинівна
Не пробував. Вона написала що різниця велика. Я пишу їй інколи бо вона відповідає не надто часто, можливо я не цікавий їй а можливо через відключення світла
Для початку ви можете спробувати ідентифікувати свою потребу у стосунках з нею . Запитайте себе : "Чого я хочу?". Наступний крок - "Як я це можу реалізувати?" . Наприклад: є потреба у зустрічі вживу. Як це реалізувати? -> запропонувати зустрітися в кав'ярні, наприклад.
Якщо жінка відмовляє або відхиляє пропозицію у спілкуванні або зустрічі - ви не можете змусити іншу людину робити так,як хочете ви.
З приводу кохання: у мене є припущення, що ви закохалася у її образ, який виник у вас під час спілкування з нею онлайн. Цей образ може не співпадати із реальною особистістю.
Коли ми закохані, то ідеалізуємо об'єкт нашої симпатії.
Кохання- це глибше почуття. Якщо ви недовго знайомі та ще не бачили один одного - можливо, це закоханість.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387310 для Катерина Костянтинівна
Я бачив реальне фото цієї жінки без макіяжу тому я не думаю що я ідеалізую, я не відчуваю такого, або щось не розумію.
Образ це не тільки зовнішність, а й особистість, характер тощо.
Авторе, чого ви хочете від спілкування з психологом у цьому чаті?
Это не любовь, а симпатия и интерес, приправленный огромным количеством ваших фантазий. Реального человека вы не знаете, но поскольку женщина вам симпатична, вы наделили ее положительными качествами и в этот образ и "влюбились".
Так часто срабатывает психика - когда человек нам нравится, то кажется, что он и умный, и добрый, и интересный и одни сплошные достоинства. Но реальность может быть совсем другой.
Доброго ранку, Денисе!
цитата:
Хіба це не кохання?
Привсій повазі до Вас, коханням це назвати неможна(!) Скоріше, потребою у коханні.
цитата:
У мене не має завищених очікувань щодо неї, я сприймаю її такою як вона і є.
Такою, яка вона є, можете її сприймати десь після року спілкування вживу. І не стільки спілкування як форми комунікації, скільки ВЗАЄМИН, де як раз людина і проявляється такою як вона є. Та ще й за умови, що Ваші "очі будуть відкриті".
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387314 для Валентина Михайловна
Все може змінити зустріч чи лише спільне проживання?
Одна встреча может что-то прояснить, например, что вживую все окажется не так, и вы поймете, что нет на самом деле влечения, а больше желание любви, отношений. Например, будет скучно на встрече, поймете, что не тянет к ней физически.
Но может быть так, что да, подтвердите то, что она вам нравится внешне. Но какой она человек, как быть с ней в отношениях вы сможете только спустя время. Это более длительный процесс, и надо хотя бы пару месяцев отношений вживую, где вы сможете разобраться хоть немного, как я общаться, насколько рядом с ней вы чувствуете себя расслабленно и хорошо, насколько ваши ценности и взгляды на важные вопросы совпадают. Ведь на физической симпатии далеко не уехать. А все остальное можно проверить только в личном контакте
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387314 для Валентина Михайловна
Але ж тратити час, якщо не вдасться чи очікування будуть не такі не хочеться.
А как по другому? Создавать семью с первым встречным, кто симпатичен?
Что в вашем представлении тратить время?
Вы знакомитесь, проводите приятно время, как минимум. Даже если встреча одна-две, а дальше разошлись, все равно это может оставить приятное послевкусие.
Кроме того, каждый человек дает какой-то опыт, знакомство и с самим собой, в том числе.
Вы, если я правильно поняла, не имели отношений пока. А значит, какой вы в отношениях, вы не знаете. А в отношениях близких иногда очень интересные открытия про себя бывают.
Денис, доброго часу доби!
Чи правильно я Вас зрозуміла, що це віртуальне знайомство?
Підтримую думки моїх колег - це мова не про кохання до реальної людини. Ви, скоріш за все, закохалися в образ людини, яку собі намалювали, а не в реальну людину.
Яким би реальним фото не було - це фото, а не людина. Стосунки будуються з реальною людиною: із її запахом та манерами, із її голосом, та звичками, із її поведінкою та лексикою і таке інше. будь яке віртуальне знайомство та спілкування - це на 90% спілкування з придуманною, а не реальною людиною.
цитата:
Вона написала що різниця велика. Я пишу їй інколи бо вона відповідає не надто часто, можливо я не цікавий їй а можливо через відключення світла
Вона в Вас не зацікавлена як в партнері (різниця у віці).
Ви спілкуєтесь не часто.
Вона не відповідає на всі Ваші звернення.
Ви не знаєте, чому вона взагалі відповідає...
І зараз неприємні та жорсткі питання: Чи правильно я зрозуміла: Ви закохалися в когось невідомого, незрозумілого, кому Ви не потрібні?
На підставі чого Ви закохалися?
І питання поміркувати: що є підгрунтям кохання, з чого воно складається?
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день. Мої думки з приводу вашої історії: У вас до 31 року не було стосунків, тобто ви не знаєте,як бути у стосунках і що це значить. Закохатися по фото можна у образ жінки, який ви створили, а не в саму жінку.
Яке у вас питання до психологів сайту?