Працював 16 років разом з однією жінкою, вона була самотня ніби весь цей час. Я не бачив її на сайті знайомств
Працював 16 років разом з однією жінкою, вона була самотня ніби весь цей час. Принаймі так говорили. Я особисто її не запитував, і ніколи не спілкувались на такі особисті теми. Я не бачив її на сайті знайомств ніколи, а тут у вересні кажуть вона звільнилась, а потім колеги сказали що вона познайомилась з чоловіком і переїхала до нього. Я сумую за нею, вона мені подобається. Я про неї думаю, переглядаю її фейсбук, інстаграм. Вона мені подобається, як жінка. Я не можу без неї. Я теж хотів би мати стосунки, жити з нею.

Ответы психологов
Длброго дня, Святославе!
цитата:
Я про неї думаю, переглядаю її фейсбук, інстаграм. Вона мені подобається, як жінка. Я не можу без неї. Я теж хотів би мати стосунки, жити з нею.
Це зрозуміло. Жінка вам подобається, ви б хотіли... однак вона, як повідомили ваші колеги, вже із іншим чоловіком.
То яке у зв'язку з цим питання до психологів? Можливо, воно про те, чому ви упустили власний шанс на стосунки з жінкою?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387200 для Володимир Анатолійович
Чому я постійно думаю про неї, чому хочу до неї?
Алла Веленко психолог
Київ ·
Доброго дня.
Ви пишете: "Чому я постійно думаю про неї, чому хочу до неї?"
Можливо, тому що вона вже з іншим?
Як кажуть: "Гарна, як засватана".
Бо те, що біля нас, ми не бачимо, а те, що дісталося іншим, нас починає цікавити.
Насправді, ніхто окрім Вас не може знати відповіді на Ваше ж питання. Тоді, як психологи можуть або робити деякі припущення, або ж спробувати Вам допомогти в собі розібратися.
Скажіть, а Ви давно з кимось зустрічалися?
цитата:
Чому я постійно думаю про неї, чому хочу до неї?
Чому, чому? Напевно, застрягли у розчаруванні через те, що вона з іншим, а не з вами.
цитата:
Я не можу без неї.
Якось же могли без неї 16 років. А тепер що змінилось?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387205 для Алла Григорівна
На побаченнях був, а щоб зустрічатись то ні. Давно це було вже. Можливо й так мене трохи це не знаю як сказати муляє що вона вже з іншим.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387209 для Володимир Анатолійович
А тепер хочу бути з нею думаю про неї, цікава вона для мене.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387211 для Валентина Михайловна
У мене не було таких думок, ні зацікавлення ні бажання щоб спробувати стосунки з нею. Чомусь сприймав її як просто жінку не було таких почуттів.
То есть интерес проснулся только, когда женщина стала чьей-то?
И тогда, похоже, чувства не к ней конкретно. А к ситуации, что сложилась и причины ваших мыслей могут быть в том, что возникла какая-то идеализация и увеличение привлекательности данной женщины в ваших глазах. Если она уже с кем-то, кто-то выбрал ее, значит наверно она интересная, что-то в ней есть ценное.
Возможно близкие отношения вас пугают чем-то. А тут уже отношения невозможны - можно фантазировать и по сути быть в отношениях с женщиной в своих фантазиях. Вопрос конкуренции.
В общем, к самой женщине на самом деле чувства у вас вряд ли есть. А если важно понять, что именно с вами происходит и почему, то это уже запрос на индивидуальную работу с психологом.
Алла Веленко психолог
Київ ·
Ви пишете "Можливо й так мене трохи це не знаю як сказати муляє що вона вже з іншим".
Тобто, якщо ,правильно зрозуміла, мова, швидше, іде не про глибоке почуття кохання до жінки, а про щось суто чоловіче.
Питання до Вас. А чому побачення не перейшли у зустрічі? І чи відчували б Ви те ж саме до цієї жінки, якщо б вона і досі була самітня?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 387247 для Алла Григорівна
Коли ми працювали разом я нічого до неї не відчував, почав відчувати коли вона звільнилась
Алла Веленко психолог
Київ ·
Отже, як на мене, проблема може бути в тому, що Ви, швидше, не схильні робити рішучі кроки в стосунках з жінками. Бо це вимагає багато сил та енергії. Натомість, є схильність жити мріями, а не реальним життям, яке вимагає боротьби.
Чи були у Вас, загалом, довготривалі стосунки з жінками? І як вони завершувалися?