Я затопила соседей, соседи издевались надо мной, сняла квартиру за 16700, и не живу там, приехала обратно домой...Как друзей и семью завести?
Как завести семью и друзей? Я работаю
Если честно, я думаю пойти куда то служить. Я не вижу для себя выхода, я больше так не могу. У меня нет родственнов, нет ни одной подруги, никогда не было отношений
Либо в полицию служить либо в армию

Ответы психологов
Доброго дня. Так, неприємності трапляються, і ніхто не застрахований від них, на жаль. Бачу що у вас зараз складний період, і вам може бути тяжко, боляче. Чи даєте ви собі право відчувати емоції, чи намагаєтеся робити вигляд, що все гаразд?
Навіть у складні часи важливо дбати про себе,підтримувати себе, знаходити заняття, які приносять радість. Чи помічаєте ви моменти, коли це вдається? Малими кроками ви зможете відновити впевненість, знайти друзів , побудувати сім’ю.
Якщо ви думаєте про роботу в армії або поліції, це може стати способом знайти структуру, нові знайомства і соціальні контакти. Але це не єдиний шлях.
Не застрявайте у минулому та своїх невдачах, життя триває, головне ваше налаштування.
Звернення до психолога може допомогти вам знайти внутрішню опору та чіткі кроки для покращення життя.
Дополнение от автора вопроса ·
Даю
А який ще шлях? Я зараз працюю на виробництві фпв дронів
Дополнение от автора вопроса ·
Де мені знайти друзів і як мені побудувати сім'ю? З ким? Народити дитину це теж сім'я, але як я буду з нею працювати, якщо нема нікого? У мене е кішка.
Добре, подумаємо над різними варіантами.
Якщо ви зараз працюєте на виробництві дронів, то це вже команда зі спільною метою. Чи дозволяєте ви собі зближуватися хоча б з кимось із колег?
Ще один шлях соціальні активності поза роботою. Можливо спорт, курси, волонтерство, хобі?
Саме там люди об’єднані не проблемами, а спільним інтересом, і саме в таких середовищах найпростіше заводити нові знайомства.
Також важливо попрацювати з внутрішнім станом.Чи помічаєте ви, що самотність і напруга можуть звужувати світ до думки що варіантів нема? Можливо, зараз важливо не кидатися в радикальні зміни, а потроху стабілізувати себе, повертати відчуття опори й поступово розуміти, що саме вам підходить.
Особливо зараз, коли кінець року й навантажень більше, ніж зазвичай
Дополнение от автора вопроса ·
Ну я вже "зближена" з колегою, я хочу його фізично, і він мене. І що? Він мусульманин, одружений. 10 років воював. Більше я на роботі ні з ким спілкуватися не хочу.
Мій спорт небезкоштовний, е тренерша, а хоббі малювання - те ж дорого це. ..
Я працюю з 8 до 6, потім я йду гуляти зазвичай. Вихідний неділя, але на цьому тижні не буде
Дополнение от автора вопроса ·
Був секс утрьох з іншим коллегою, приводив до мене своїх друзів. Дуже красивий хлопець, але він алкаш, і я стосунки пропонувала а він відмовляв
Дополнение от автора вопроса ·
Ми тримаемось за руку з колегою на роботі. Мені підходить те, як він до мене ставиться
Я дуже хотіла б від нього народити
Дополнение от автора вопроса ·
Хотіла б мати з ним сім'ю
Дополнение от автора вопроса ·
Мене взагалі "зближення" цікавить лише з особою чоловічої статі для створення родини. Все