Незнаю як бути
Я виросла в дит будинку самі розумієте тре йти звітам постійно втікала звітам шукала своїх батьків мені сказали шо живі ше хоча розуміла шо тіпа і розумію шо там точно не ок якшо забрали від них але блін я хочу поняти чому вони так чи я була помєха я через то всьо боюсь стосунків боюсь шо буду така сама стосунки довго не тривають в мене коли доходить до знайомства
Чому так
Хіба це важливо
Я не сприймаю себе мені кожен раз я зневажаю себе і хочу помститись їм за своє життя за те шо там робили
Мене шось зупиняє після того самого

Ответы психологов
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Они сделали это не потому что ВЫ какая-то, а потому что они - какие-то не такие.
И месть - не лучшее средство, только себе жизнь испортите.
Скажу сейчас странное на первый взгляд: может быть даже хорошо, что они вас оставили - для ВАС именно хорошо. А если бы вы жили с ними - могло быть всякое, скорее всего нехорошее - и издеваться-оскорблять могли, и бить могли бы, и насиловать и много всего. А так - их НЕ БЫЛО.
И Слава Богу!
Всё не случайно в этой жизни. И всё на благо.
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю! Дуже прикро, що ви пережили такий досвід... Це непросте випробування, зростати без сім'ї. І звичайно, воно лишає по собі шрами. Інша справа що робити далі у майбутньому. І чудово, що ви шукаєте відповідей, що у вас є бажання щось змінити. Справді, це хороший знак. Ви кажете про почуття помсти, і про складність завести стосунки, що ви уникаєте їх. Але що саме вас турбує зараз найбільше? Чи знаходитесь ви у відносній безпеці зараз? Чи є у вас знайомі, або друзі, які розуміють вас? І чи не розглядали ви варіант, доречі, звернутися до психолога, або до групи підтримки - щоб розібратись в собі, в почуттях? Тому що важкі ситуації, які ставались з нами, може бути некомфортно озвучувати просто в тексті десь в мережі - і наштовхнутись на несприйняття і недоречні коментарі, хай навіть написані несвідомо. Сил вам і скорішого відновлення!
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день. Насправді, наш досвід дитинства, відносини з батьками, чи найближчими опікунами впливає на нас в подальшому житті. Це пов'язано із прив'язаністю, довірою, прикладом побудови відносин, знань про себе ,так це важливо. Мені шкода,що ви зростали у дитячому будинку,але добре що ви є, і що ви цікавитеся,що з цим можна зробити. Будь ласка, знайдіть спосіб звернутися за підтримкою до психотерапевта. Це вам дасть багато чого,і ясності в тому числі.
Бережіть себе.