Лудоманія та проблеми з азартними іграми
Вітаю. Я ігроман з великим стажем. Спочатку все починалось як завжди на інтерес і невеликі гроші. Потім все масштабувалось до великих програшів, кредитів, борги перед друзями, проблеми на службі, втрату довіри від близьких, падіння самооцінки. Проходив терапію в декількох психологів, кодували, он лайн заняття були. Все марно, максимум пауза була на період майже три роки. Подальшому програвав суму і потім як тільки завязував на місяць два три і знову були зриви. Потім з ями виберешся і знову залазив на ці ставки на спорт і так по колу. Зараз знову на самому дні.
Радили лікування, особливо стаціонарне, але потрібні великі гроші яких немає.
Оточення все знає про проблему мою, батьки підтримують, дружина поки терпить. Що можете порадити в такі складній ситуації?
Я діючий військовослужбовець, змінити рід діяльності не вийде ніяк. Шукати можливості стаціонарно полікуватися? Закрити всі банківські картки і віддати паспорт думав…Руки опускаються, нехочеться втратити сімʼю та роботу. Але колектори роблять своє діло і опустили мене перед очима усіх, далі тільки гірше буде з боргами бо все як сніжний ком.
Дякую!
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Доброго ранку!
цитата:
Що можете порадити в такі складній ситуації?
Що тут порадиш, окрім повноцінної і тривалої терапії.
Очевидно усі попередні спроби не призвели до встановлення справжніх причин залежності(!)
Завдяки цим причинам ви знайшли для себе спосіб відігравати дуже потужний і глибокий внутрішній конфлікт. Треба з'ясувати його природу, прожити передумови його виникнення і відкрити інші шляхи задоволення особистісних бажань і потреб.
цитата:
Руки опускаються, нехочеться втратити сімʼю та роботу.
Ці страхи цілком реальні. А ще більший страх - втратити себе як свідому особистість, що може перебувати в злагоді, насамперед, сама з собою(!) Чомусь ви про це не згадали. Цікаво, чому?
цитата:
Закрити всі банківські картки і віддати паспорт думав…
Я особисто не поділяю подібні кроки, бо вони ще більше спонукають людину відмовлятись від ПРАВА і ЗДАТНОСТІ розпоряджатись собою. На противагу таким діям, вважаю, кращим варіантом починати з встановлення оптимальних обмежень і потім в ході терапії, коли набуватиме більшої спроможності, послаблювати обмеження.
Розкажіть, що відчуваєте, коли починаєте грати? Ким себе відчуваєте?
А коли програєте, що про себе думаєте, які емоції при цьому?
Чи не схожі вони на сором перед кимось важливим у дитинтстві?
цитата:
Руки опускаються
Ваш стан зрозумілий. Та чи допоможе вам вирішити проблему і зрештою перемогти власну слабкість песимізм?
Алла Веленко психолог
Київ ·
Доброго дня!
Як на мене, дуже добре, що Ви усвідомлюєте рівень проблеми, яку маєте. І те, що зверталися до спеціалістів шукаючи допомоги, говорить, що намагаєтеся зарадити своїй залежності.
А тепер щодо того, чому Вам повністю до цих пір не вдається впоратися з лудоманією.
Скажу так, перш, ніж намагатися позбавитися залежності, потрібно дуже добре розуміти причину її появи. Тобто, знайти "коріння" проблеми. Саме тому, ніяке кодування, в принципі, допомогти не може, бо причина залишається і з часом проявляє проблему знову.
Окрім того, можу сказати з впевненість, що всі абсолютно залежності, в тому числі і ігроманія - це наслідок неправильно сформованого світогляду. Залежності з'являються тоді, коли людина у такий спосіб намагається компенсувати якусь порожнечу всередині себе. Це як масло пробувати замінити штучним продуктом: ніби наявність є, а результат від вживання зовсім інший.
З якого періоду Ви почали грати в азартні ігри? Що тоді відбувалося у Вашому житті? Чи є розуміння сенсу людського життя? І чи коли небудь замислювалися над питаннями: Хто я? Звідки прийшов? І куди далі йду?
Відредаговано автором 09-11-2025 13:19:04
Доброго дня.
Ігроманія, це залежність така ж як і від психотропних речовин.
цитата:
Тому порада лікуватися стаціонарно є дуже доречною. Може є можливість знайти щось, щось хоч частково фінансуеться державою або якимось фондами?
Залежність це стан, і це особливість вашої психіки. Можете почитати літературу про залежності, їх формування та як з ними справлятися. Це дасть вам розуміння того, що керує вами та вашою поведінкою.
Однозначно треба звертатися по допомогу та проходити лікування у досвідчених спеціалістів, які мають позитивний досвід роботи у цій сфері.