Чи дійсно, я бачу і відчуваю не правильно? Не відчуваю підтримки від партнера, замість того, щоб підтримати мене, він підтримує інших, хто на мою думку переходить кордони
Ситуація:
У нас є спільний чат із друзями — я, мій партнер, наші друзі Кирило з дружиною Сонею, Альона (зараз у Києві) і Святослав.
Нещодавно Кирило скинув у чат фото, де Святослав сидить із собакою на руках, і написав жартом: «Святослав склеїв дівчину». Це відбулося, коли його дружина Альона перебувала далеко, у Києві. Для мене цей жарт прозвучав як неповага і натяк на зраду (хоч це і жарт), дружина Свята Альона написала «Ти конечний», Кирил почав одразу казати «Я думав тут жарти розуміють», я на це відповіла в чаті «Відповідь незрілої людини».
Кирило образився й почав писати, що «всі на нього накинулися», що він «жертва ситуації» і «всі не розуміють гумору». Його дружина Соня вступилася за нього, хоча я її про це не просила, і сказала: «Аліна, уже неумісно, хватить». Я відповіла, що сама вирішую, де доречно, а де ні.
Я справді сказала Кирилу фразу про «червоний паспорт» — що він росіянин і його жарт виглядав як неповага, а не національний коментар.
Пізніше Альона написала мені в приват, що її «трусило від злості», коли вона побачила жарт, і що вона би відреагувала так само. Це показує, що моя реакція була нормальною й природною емпатичною відповіддю на приниження.
Найболючіше для мене в цій ситуації — що мій партнер замість того, щоб підтримати мене, сказав, що я «скотилася до низьких образ», що я «істерична», «скандальна», «перебільшую» і «не хочу підтримувати цю х**ню». Тобто він знецінює мої почуття, критикує мою реакцію і фактично стає на бік тих, хто мене зачепив. Це дуже мене розчаровує й ображає.
Мої почуття:
• образа і розчарування через жарт;
• біль через те, що партнер не підтримав мене, а звинуватив;
• відчуття ізоляції і непочуття;
• сумнів у власній адекватності через критику Саші;
• злість і фрустрація через знецінення моїх емоцій.
Я хочу почути думку спеціалістів, що тут не так чи дійсно я роблю щось не так і відчуваю не так. Чому мій партнер не розуміє мене і не захищає мене, а навпаки накинувся на мене, що я ненормальна і моя реакція ненормальна. Відчуваю самотність і сум , що не можу донести

Ответы психологов
Какое-то ощущение от прочитанной истории, как то, что все в вашей компании говорят гадости друг другу, оскорбляют и это как норма.
Ваш партнер не прав в том, что он оскорбил вас. Но почему он должен бы поддержать вас не понятно. Как и от чего защищать? На вас нападали?
У партнера может быть другое мнение и он может не одобрять, что вы написали в чате вашему другу. Просто форма была выбрана грубая и да, это не допустимо так говорить.
Доброго дня!
Может просто не нужно в следующий раз влезать в мужские публичные ( чат ) шутки.
А спокойно дома один на один обсудить ситуацию с вашим парнем - если она вас задела.
Может тогда будет легче донести свои мысли своему парню?
И не будет конфликта общего со знакомыми. ( публичного)
Добрий день. Ви відреагувала не лише на жарт, а на порушення кордонів і поваги, що цілком природно. Коли в групі з’являється коментар, який має підтекст приниження, зазвичай у людей з високою чутливістю до несправедливості це викликає сильну реакцію. Особливо, якщо мова про близьких друзів.
Те, що вас не підтримав партнер, справді могло поглибити почуття ізоляції. Коли людина, від якої ми очікуємо безумовного розуміння, натомість мінімізує наші почуття, це неприємно і боляче. І тут важливо, щоб ви себе запитали: чому мої емоції не знайшли відгуку у партнера?
Іноді причина не всередині вас, а в тому, що партнер має інший спосіб регуляції конфліктів. Він може сприймати гострі теми як загрозу і реагувати униканням або знеціненням, щоб не занурюватися у напруження. Це не виправдовує його, але може пояснити його поведінку.
А які у вас загалом стосунки з партнером? Чи стикались ви раніше з такою його реакцією в свою сторону?
Добрый вечер! Не совсем понятно как чужая шутка коснулась вас? В вашем опыте было неуважение к вам или измена?
цитата:
Для мене цей жарт прозвучав як неповага і натяк на зраду
Из описанных ваших слов, шутка направлена в общий чат, но не лично вам. Как вы увязали её с собой?
цитата:
Це показує, що моя реакція була нормальною й природною емпатичною відповіддю на приниження.
Доброго дня!
цитата:
ЧИ ДІЙСНО, Я БАЧУ І ВІДЧУВАЮ НЕ ПРАВИЛЬНО?
Для себе правильно. Проте не для інших, адже відмінності завжди були і будуть.
А загалом ситуація дуже корисна, бо вона прояснює наявні правила взаємодії в спільному чаті, а також особливості відносин між учасниками. У мене навіть виникло враження, ніби ви живете в моделі однієї сім'ї, де не існує приватності кожного, де розмиті межі і де є нормою зводити рахунки, принижувати, сварити...
Вас тригернув жарт (ймовірно невдалий) Кирила. Ось як ви його сприйняли
цитата:
неповага і натяк на зраду (хоч це і жарт)
Поміркуйте, чи це єдиний можливий варіант не трактування жарту, а РЕАГУВАННЯ на нього?
Разом з тим на прохання Соні
цитата:
«Аліна, уже неумісно, хватить».
дали різку відповідь
цитата:
сама вирішую, де доречно, а де ні.
І тим самим захищали себе і водночас Альону, хоча вона вас про це не просила. До речі, цікаво - на якій підставі Альону називаєте Святою?
А згадка про червоний паспорт Кирила, вважаєте, додала вам більшої правоти і об'єктивності?
цитата:
Найболючіше для мене в цій ситуації — що мій партнер замість того, щоб підтримати мене, сказав, що я «скотилася до низьких образ»
На вашу думку, людина/партнер має від природи незаперечне ПРАВО на свої погляди, на свою особисту позицію чи НІ?
Звичайно, має значення не лише зміст реагування чи висловлення, а також і форма, за допомогою якої це зроблено.