Чим довше ми затягуємо спільне проживання, тим з кожним днем моє зацікавлення до жінки знижується
Добрий День. У мене така проблема, що чим більше я приїжджаю до жінки, ми бачимось, чим довше це триває, і ми не починає жити разом, то у мене відчуття, що жінка мені стає не цікавою з кожним приїздом. Тобто мені хочеться вже наприклад після 1 місяця жити разом, жінці хочеться ще більше пізнати мене. Але чим більше я приїжджаю, зустрічаюсь тим вона мені вже не цікава. Що робити? Чи може бути що і в стосунках буде не цікаво? Це не лише до цієї жінки, це до багатьох таке відчуття є.

Ответы психологов
Что значит женщина становится не интересной? Можете подробнее описать, пожалуйста?
Вам с ней не о чем говорить? Она вам начинает как-то раздражать? Вы не знаете, чем заняться и как проводить ваши свидания? Другие варианты?
Для чего вам начинать с кем-то спустя месяц отношений?
Что совместная жизнь вам даст?
Какой опыт у вас отношений с женщинами?
Были ли вы женаты? Если да, то как долго?
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Добрий день, Валентин
Кожні стосунки мають свій розвиток, свою динаміку, мають етапи. І на кожному етапі наші емоції і почуття також змінюються. Спочатку є ефект новизни, є зацікавленість пізнавати людину більше, є сильні емоції, відчуття задоволеності, ейфорії, великий викід гормонів радості і задоволення. І здається, що так буде завжди. Але, поступово партнери все більше впізнають один одного, зустрічі повторюються, ефект новизни потроху пропадає, емоції і почуття вже не таки гострі, зустрічі стають більш спокійними і передбаченими. Проаналізуйте, яка динаміка у вашіх стосунках за місяць? Помічали ви як змінюються ваші емоції і почуття? Є щось, що спочатку було, в потім нібито втратилося і вам цього вже не вистачає?
цитата:
Це не лише до цієї жінки, це до багатьох таке відчуття
Тобто, історія "втрати зацікавленості " повторюється раз за разом. Що ви робили раніше, коли розуміли, що вам вже "не цікаво"? Продовжували стосунки або виходили з них? Маєте досвід довготривалих відносин? Якщо так, то це скільки по часу?
цитата:
Що робити?
Досліджувати свій досвід, аналізувати ваші очикування від відносин, від жінки, яка має бути поруч, аналізувати сценарій відносин, якій повторюється, що саме є причиною зникнення "зацікавленості". Якщо є можливість звернутися індивідуально до психолога, це було б оптимально, так ви краще і скоріше зможете розібрати і вирішити цю проблему
Доброго дня, Валентине!
цитата:
Це не лише до цієї жінки, це до багатьох таке відчутт
Як вважаєте, справа в жінках чи, може, причини десь всередині вас?
цитата:
Чи може бути що і в стосунках буде не цікаво?
Звісно, може. І насамперед через те, що ваші очікування не справджуються(!)
цитата:
мені хочеться вже наприклад після 1 місяця жити разом, жінці хочеться ще більше пізнати мене
Помітно, що ви схильні поводити себе на кшталт того підлітка, якому свербить скоріше поєднатись у спільному проживанні. Натомість жінки ставляться до стосунків більш виважено і, можна сказати, доросліше - їм важливо зрозуміти і відчути, наскільки ви надійний партнер і чи можна на вас покладатись.
цитата:
Що робити?
Працювати з психологом. Варто дослідити ваш особистий стиль побудови близькості. Ваші погляди на стосунки і на шлюб. На жінку. На свій спосіб емоційного регулювання. Адже закономірність
цитата:
Це не лише до цієї жінки, це до багатьох таке відчуття є.
багато чого про вас сповіщає.
Здравствуйте Валентин! С чем сталкиваетесь внутри себя (с какими мыслями, чувствами) , что теряете интерес к женщине?
цитата:
ми не починає жити разом, то у мене відчуття, що жінка мені стає не цікавою з кожним приїздом
цитата:
Тобто мені хочеться вже наприклад після 1 місяця жити разом, жінці хочеться ще більше пізнати мене.
Можно самостоятельно, а если сложно, то совместно с психологом увидеть, что мешает идти за своим желанием, а возможно осознать более глубокие мотивы ваших намерений. Я работаю с этим.
цитата:
Що робити?
Важно понять свой мотив, раз вы видите похожую схему. Ваши переживания что-то сигнализируют вам.
цитата:
Чи може бути що і в стосунках буде не цікаво? Це не лише до цієї жінки, це до багатьох таке відчуття є.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386353 для Валентина Михайловна
Не приваблює як колись, нудно з нею, не зацікавлює, інтерес, бажання відсутнє . Колись дивишся на неї, яка вона прекрасна, а зараз вже такого не має. Ні. Ні чим не нервує. На мою думку в стосунках все більш реальніше і такого не буде, принаймі так в попередніх стосунках було. Був 21 рік.
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386362 для Марина Дудник
Я виходжу з стосунків не намагаючись щось змінити, а просто шукаю нові знайомства. У шлюбі був 21 рік. Стосунки тривають від 3-5 років. На початку стосунків я дивився на жінку і вже було приємно яка вона прекрасна гарна симпатична, а потім це все минає і просто не цікаво
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 386377 для Володимир Анатолійович
Думаю, що в мені. Тому, що це занадто щоб спочатку подобалась, а потім ні. Це вже не перша жінка.
цитата:
Думаю, що в мені.
Згоден з вами.
цитата:
це занадто щоб спочатку подобалась, а потім ні. Це вже не перша жінка.
Очевидно, щось "спрацьовує", а щось не спрацьовує.
Ваші пріоритети, напевно, орінтовані на зовнішність жінок і, відповідно, на своє власне відчуття задоволення. І у меншій мірі на людські якості. Окрім того, обов'язково позначається ваша здатність/не здатність розвивати стосунки, розуміючи реальність балансу взаємин "брати-давати" на усих рівнях - емоційному, раціональному, енергетичному тощо. До речі, що можете про цей аспект зазначити?
Якщо ви налаштовані сер'йозно, то проблему треба вирішувати у співпраці з психологом. Листування на форумі з об'єктивних причин такої змоги не дає. Раджу обрати спеціаліста на цьому сайті і звернутись до нього особисто.
Марина Дудник психолог
м Ізмаїл ·
Дякую за доповнення, Валентине
цитата:
Я виходжу з стосунків не намагаючись щось змінити, а просто шукаю нові знайомства.
Причина виходу зі стосунків полягає завжди в цьому?:
цитата:
На початку стосунків я дивився на жінку і вже було приємно яка вона прекрасна гарна симпатична, а потім це все минає і просто не цікаво
Варто проаналізувати, якими ви бачите свої ідеальні стосунки, як вам має бути в них, яку ви бачите жінку поруч, що чекаєте від неї? Тобто проаналізувати ваші внутрішні очикування, які дуже ймовірно не повністю усвідомлюються вами, але мають вплив на ваші рішення. Проаналізувати ваші довготривалі стосунки і як вам там було, ваш досвід також має вплив на вас сьогоднішнього, на ваші рішення, дії, поведінку в стосунках із жінками. Це буде цікаве дослідження для вас, відкриття чогось в собі, що раніше можливо не усівдомлювали або не помічали в собі, але що має вплив на вас і на ваші вибори рішень, реакцій, поведінки тощо. Але це вже в індивідуальній роботі з психологом
Відредаговано автором 28-10-2025 11:58:54
Отношения не могут быть постоянно на пике чувств. Они цикличны и со временем да, происходит спад, это нормально. Но отношения это то, что нужно строить, куда нужно вкладывать свои силы, время. Отношения сами по себе просто чахнут и приводят к тому, что скучно, не интересно, чувства притупляются.
Вопрос в том, как вы, например, ухаживаете за женщиной, с которой в отношениях?
Как поддерживаете интерес к ней?
Продолжаете ли интересоваться ею и делиться чем-то своим?
Для чего вы торопитесь жить вместе, если знаете, что достаточно быстро теряете интерес к женщине?
В целом, это запрос на индивидуальную работу, чтобы понять и про ваш опыт в 21 год и про то, как сейчас выбираете женщин и строите с ними отношения.